quote:Arme Thomas, mensen 'worst' noemen, hij heeft in al de jaren met Bohlen niks van beledigingen geleerd:
Op vrijdag 26 september 2003 08:29 schreef ModernTalking het volgende:
Het gevecht is nog lang niet afgelopen!
www.bild.de !
het beste van Bohlen (uit DSDS):
quote:(overigens ook allen van de Bild-seite)
Du hast ein göttliches Problem: Der liebe Gott gibt einigen Frauen dicke Möpse, anderen 'ne schlechte Stimme. Und dir hat er nun mal 'ne schlechte Stimme gegeben.Das klingt wie Schlager 1974.
Kackophonie!
Du klingst, als wenn du auf dem Topf sitzen würdest.
Ja, das ist eigen, aber auch scheiße-eigen.
Ich kann mir nicht vorstellen, dass man aus Dir einen Superstar machen kann, vielleicht aus Fröschen oder einem Kilo Hackfleisch, aber das sprengt echt meine Kreativität.
Du kannst auf einen Windbeutel hauen, und das, was da rauskommt, ist besser, als das, was du machst.
Wie Toni Braxton gepaart mit einem Schäferhund.
Unterirdisch grausam, du quälst meine Gehörgänge. Das zieht mir die Schuhe aus. Vergiss es.
Es waren viele schlechte da, du warst noch schlechter.
Du singst wie der Osterhase.
Großer Bauchnabel, aber kleine Stimme.
Du singst wie 'ne Kuh beim Kacken. Aber deine Stimme finde ich geil.
nee Thomas die wil schelden met Bohlen, dat is een verloren zaak
GOED ZO THOMAS!!!
quote:Wat een timing zon opmerking!
Op vrijdag 26 september 2003 15:57 schreef JorgVienna het volgende:
Stelletje zonnebankhomo's dat het zijn
Dieter is gewoon momenteel raar bezig en geniet van het feit dat ie in de spotlights staat.
Hoewel BMG het complete Berlijn-concert uit 1998 klaar heeft liggen staat deze niet op de DVD en zal waarschijnlijk ook nooit op een DVD komen. Volgens de BMG zal THE FINAL ALBUM nl. de enige Modern Talking-DVD blijven. Dat een concert op DVD de laatste wens van vele fans was vergeten ze voor het gemak even
![]()
1. Wie van de 2 is Dieter en wie is Thomas ![]()
2. Waarom wil ik dit in Godsnaam weten?
quote:Dieter is de blonde, Thomas de donkere
Op dinsdag 11 november 2003 19:12 schreef milagro het volgende:
Een 2 vraagjes1. Wie van de 2 is Dieter en wie is Thomas
quote:
quote:1. Thomas Anders is de donkere.
Op dinsdag 11 november 2003 19:12 schreef milagro het volgende:
Een 2 vraagjes1. Wie van de 2 is Dieter en wie is Thomas
2. Omdat fout soms goed fout is.
.
Degenen die denken dat MT een typisch studiobandje is hebben het mis. Live weten ze ook heel wat neer te zetten. In 1998 heeft de BMG dan ook een concert in Berlijn opgenomen om ooit nog eens uit te brengen. Jaren gingen voorbij, maar er kwam niets.
In 2003 zou dit concert dan eindelijk op de MT-DVD "FINAL ALBUM" komen, maar hier zijn uiteindelijk alleen maar clips op verschenen.
Of het concert ooit nog verschijnt is de grote vraag. Een beetje hoop is er nog wel. Op de Europese BMG-site (www.edc.bmg-online.com) staat een nieuwe MT-DVD aangekondigd. De titel is "???" en de release-datum 25.12.2004 (echt waar! slaat nergens op!)
Ik, en met mij alle MT-fans hopen dat-ie komt. Want met (bijna) alles live, en zelfs het spelen van solo-nummers, was de 1998-tour toch wel het beste dat MT ooit gedaan heeft...!!!
Kut met peren zeg!quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:21 schreef ModernTalking het volgende:
Nou, die live-DVD komt er dus niet
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:24 schreef nozem het volgende:
Wansmaak is ook smaak zegt men wel eens. Ik vond en vind ze er ronduit eng uitzien, als kind joegen ze me al de stuipen op het lijf als ik ze eens bij countdown o.i.d zag..
Modern Talking..
Zander kan het niet hebben dat verfoeilijke wansmaakartiesten uit die ranzige 70s die hij zo koestert minder dan onze deutsche homies hebben verkochtquote:Op donderdag 10 juli 2003 06:54 schreef Zander het volgende:
haha verrek, ik zie 't nu pas! Die lijken echt goed zeg!quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:04 schreef ModernTalking het volgende:
Die tweede foto is een foto van de MT-Doubles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |