abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13458755
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 08:29 schreef ModernTalking het volgende:
Het gevecht is nog lang niet afgelopen!
www.bild.de !
Arme Thomas, mensen 'worst' noemen, hij heeft in al de jaren met Bohlen niks van beledigingen geleerd:

het beste van Bohlen (uit DSDS):

quote:
Du hast ein göttliches Problem: Der liebe Gott gibt einigen Frauen dicke Möpse, anderen 'ne schlechte Stimme. Und dir hat er nun mal 'ne schlechte Stimme gegeben.

Das klingt wie Schlager 1974.

Kackophonie!

Du klingst, als wenn du auf dem Topf sitzen würdest.

Ja, das ist eigen, aber auch scheiße-eigen.

Ich kann mir nicht vorstellen, dass man aus Dir einen Superstar machen kann, vielleicht aus Fröschen oder einem Kilo Hackfleisch, aber das sprengt echt meine Kreativität.

Du kannst auf einen Windbeutel hauen, und das, was da rauskommt, ist besser, als das, was du machst.

Wie Toni Braxton gepaart mit einem Schäferhund.

Unterirdisch grausam, du quälst meine Gehörgänge. Das zieht mir die Schuhe aus. Vergiss es.

Es waren viele schlechte da, du warst noch schlechter.

Du singst wie der Osterhase.

Großer Bauchnabel, aber kleine Stimme.

Du singst wie 'ne Kuh beim Kacken. Aber deine Stimme finde ich geil.

(overigens ook allen van de Bild-seite)

nee Thomas die wil schelden met Bohlen, dat is een verloren zaak

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_13461255
Stelletje zonnebankhomo's dat het zijn
pi_13493875
Thomas Anders klaagt Dieter Bohlen aan!!!
Ich lasse meine Glaubwürdigkeit nicht in den Dreck ziehen, zegt de 40-jarige zanger. Was Dieter in seinem Buch über mich schreibt, ist glatter Rufmord. Ich kämpfe um meine Ehre. Diese dreisten Lügen lasse ich mir nicht gefallen. Dieter Bohlen wird mich jetzt von einer ganz anderen Seite kennen lernen. Ich werde ihn verklagen.

GOED ZO THOMAS!!!

pi_13546930
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:57 schreef JorgVienna het volgende:
Stelletje zonnebankhomo's dat het zijn
Wat een timing zon opmerking!
Je bent een forum te laat helaas.

Dieter is gewoon momenteel raar bezig en geniet van het feit dat ie in de spotlights staat.

The sound of the drum, bass and melody - Long live the analog sound
pi_14459108
A.s. maandag verschijnt THE FINAL ALBUM - THE ULTIMATE DVD met alle clips, 5 karaoke-video's, een documentaire over de geschiedenis van MT, en een fotogalerie.

Hoewel BMG het complete Berlijn-concert uit 1998 klaar heeft liggen staat deze niet op de DVD en zal waarschijnlijk ook nooit op een DVD komen. Volgens de BMG zal THE FINAL ALBUM nl. de enige Modern Talking-DVD blijven. Dat een concert op DVD de laatste wens van vele fans was vergeten ze voor het gemak even

pi_14560721
MODERN TALKING - Final Album
Zaterdag 7 juni. Een zwarte dag in de muziekwereld. Modern Talking kondigde aan dat ze ermee ophielden. Voor veel mensen reden tot een feestje. Voor mij persoonlijk, en voor vele andere fans, een triest bericht. En alsof het nog niet schaamteloos genoeg was dat alle concerten werden afgelast, werd ook nog deze cd op de markt geworpen. Een liefdeloze Best Of, die alleen bedoeld is om de fans nog een laatste keer geld af te troggelen. Alle singles staan hierop, niets meer en niets minder. Toch nog een 5, omdat het boekje leuk in elkaar zit (veel foto's, info, en alle single-covers) en omdat het voor de diehard-fan toch wel aardig is alle singles op 1 cd te hebben. Met 120 miljoen verkochte platen kan Modern Talking terugkijken op een glansrijk bestaan. Een glansrijk bestaan met een dieptriest einde...(
pi_14560889
Een 2 vraagjes

1. Wie van de 2 is Dieter en wie is Thomas

2. Waarom wil ik dit in Godsnaam weten?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14561035
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:12 schreef milagro het volgende:
Een 2 vraagjes

Dieter is de blonde, Thomas de donkere
quote:
pi_14561037
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:12 schreef milagro het volgende:
Een 2 vraagjes

1. Thomas Anders is de donkere.

2. Omdat fout soms goed fout is. .

pi_16750509
De grtoe vraag onder de MT-fans blijft natuurlijk: VERSCHIJNT ER NOG EEN KEER EEN LIVECONCERT OP DVD?!?!

Degenen die denken dat MT een typisch studiobandje is hebben het mis. Live weten ze ook heel wat neer te zetten. In 1998 heeft de BMG dan ook een concert in Berlijn opgenomen om ooit nog eens uit te brengen. Jaren gingen voorbij, maar er kwam niets.

In 2003 zou dit concert dan eindelijk op de MT-DVD "FINAL ALBUM" komen, maar hier zijn uiteindelijk alleen maar clips op verschenen.

Of het concert ooit nog verschijnt is de grote vraag. Een beetje hoop is er nog wel. Op de Europese BMG-site (www.edc.bmg-online.com) staat een nieuwe MT-DVD aangekondigd. De titel is "???" en de release-datum 25.12.2004 (echt waar! slaat nergens op!)

Ik, en met mij alle MT-fans hopen dat-ie komt. Want met (bijna) alles live, en zelfs het spelen van solo-nummers, was de 1998-tour toch wel het beste dat MT ooit gedaan heeft...!!!

donderdag 6 mei 2004 @ 18:21:27 #136
54087 ModernTalking
Shooting Star
pi_18936116
Nou, die live-DVD komt er dus niet
pi_21679302
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:21 schreef ModernTalking het volgende:
Nou, die live-DVD komt er dus niet
Kut met peren zeg!
  woensdag 1 september 2004 @ 11:50:52 #138
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_21680393
En zo worden de fans gewoon het illegale circuit in gedrukt!
pi_21681101
Wansmaak is ook smaak zegt men wel eens. Ik vond en vind ze er ronduit eng uitzien, als kind joegen ze me al de stuipen op het lijf als ik ze eens bij countdown o.i.d zag..

Modern Talking..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21710401
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:24 schreef nozem het volgende:
Wansmaak is ook smaak zegt men wel eens. Ik vond en vind ze er ronduit eng uitzien, als kind joegen ze me al de stuipen op het lijf als ik ze eens bij countdown o.i.d zag..

Modern Talking..

oke dit ziet er niet uit

Hier zien ze d'r toch gewoon uit lijkt mij????
pi_21739117
Die tweede foto is een foto van de MT-Doubles

En helaas Frollo, de fans kunnen ook niet in het illegale circuit terecht, want het concert is nooit ergens op tv uitgezonden o.i.d. en is dus ook niet te downloaden. Onze enige hoop is de BMG, die het allemaal zoals gewoonlijk weer geen hol kan schelen... dat concert blijft dus op de planken en wij worden weer flink genaaid
pi_21739219
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 06:54 schreef Zander het volgende:
Zander kan het niet hebben dat verfoeilijke wansmaakartiesten uit die ranzige 70s die hij zo koestert minder dan onze deutsche homies hebben verkocht

Maar die split-up is toch wel definitief nu he
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:05:08 #143
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_21813426
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:04 schreef ModernTalking het volgende:
Die tweede foto is een foto van de MT-Doubles
haha verrek, ik zie 't nu pas! Die lijken echt goed zeg!

Vooruit, nu een normale foto van de beste artiesten aller tijden:

Ongekend gemis
  vrijdag 10 februari 2006 @ 05:05:00 #144
117712 MauroPicotto
Suck my terryfold.
pi_34927029
Ik vind het wel jammer dat ze zijn gestopt. Alleen mis ik niet hun ballad-nummers, deze zijn gewoon afschuwelijk. Ze lijken ook erg veel op elkaar. Hun leukste nummers vind ik de up-tempo nummers, met een lekkere disco-beat eronder. Ik heb trouwens 12 albums van hun.
pi_44398573
Schandalig! Zo'n leuke man!

Ex-zanger Modern Talking voor tweede keer thuis overvallen.

BERLIJN - Dieter Bohlen, ex-zanger van de eighties popgroep Modern Talking, is thuis overvallen, zo heeft de politie maandag bekendgemaakt.

Twee gemaskerde lieden dwongen in de tuin een 65-jarige huisbediende aan te bellen aan aan de villa in Tötensen van Bohlen, nabij Hamburg. Zij bedreigden een huishoudster met een lang keukenmes en een vuurwapen om binnen te raken.

Toen de deur openging, stoven ze de tuinman voorbij en bedreigden zij Bohlen en zijn vriendin om hun eis voor waardevolle voorwerpen kracht bij te zetten. Daarna bonden de inbrekers het stel, en de twee werknemers van Bohlen. Het duo vluchtte te voet met een buit van ongekende omvang.

In 2003 was de villa van Bohlen ook al eens het doelwit van een overval. De 52-jarige Bohlen kende in de jaren tachtig zijn glorieperiode als zanger van de groep Modern Talking die hits voortbracht als onder meer "You're my heart, you' re my soul". Later legde de poulain van de Duitse populaire pers zich op productiewerk toe.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')