abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11679930
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:34 schreef Z het volgende:
hmmmm:
hier niet
Deze gaat maar tot '99, en het is vooral daarna dat Modern Talking nog een grote "inhaalslag" gemaakt heeft
quote:
en hier niet
Deze is US only
quote:
en dit levert niets op...
pi_11680054
quote:
Deze gaat maar tot '99, en het is vooral daarna dat Modern Talking nog een grote "inhaalslag" gemaakt heeft
Met wereldhits zoals ... en ... en het ontroerende ...
Aldus.
pi_11680108
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:44 schreef Z het volgende:

[..]

Met wereldhits zoals ... en ... en het ontroerende ...

In tegenstelling tot wat sommigen hier geloven is succes in Nederland GEEN graadmeter voor succes in andere landen. Ten eerste scoorden ze in de Duitstalige landen, Scandinavië, en het voormalig oostblok in die jaren uitermate goed, ten tweede heeft Modern Talking het sinds de comeback vooral van de albums moeten hebben, de singles liepen niet echt...
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:57:14 #104
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_11690097
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 06:54 schreef Zander het volgende:
Ja ja, ik denk dat jullie door je fan-zijn een beetje blind zijn voor de feiten. Komt die informatie direct uit de biografie van Dieter Bohlen? Of uit het Modern Talking Fanclub-blad? Ze hebben voor een disco- of Eighties popact inderdaad aardig wat plaatjes verkocht, maar Boney M. en de Village People verkochten er vast ook erg veel.

Beatles, Elvis, Abba, Jackson, Madonna... dat zijn artiesten die wereldwijd echt veel platen hebben verkocht, Modern Talking komt in de hele top 10 niet eens voor.

Waarom gaan we hier eigenlijk in over discussie als deze meneer niet eens weet waar die over praat.
Naar mijn mening mag deze discussie nu stoppen...het gaat ook niet om gelijk krijgen of winnen vind ik...als zander er zo over denkt laat hem lekker dannnnnn.
Ik kan alleen maar 1 slotopmerking geven :
Read the f*cking popmanual...punt
The sound of the drum, bass and melody - Long live the analog sound
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:44:56 #105
2889 Zander
He's gone
pi_11690711
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:57 schreef Lexorz het volgende:
Ik kan alleen maar 1 slotopmerking geven :
Read the f*cking popmanual...punt
Kom eerst maar eens met een betrouwbare link met cijfers, dan praten we weer verder. Tot die tijd geloof ik er niets van.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_11690959
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:44 schreef Zander het volgende:

[..]

Kom eerst maar eens met een betrouwbare link met cijfers, dan praten we weer verder. Tot die tijd geloof ik er niets van.

Damn, ik wist wel dat ik destijds die site had moeten bookmarken.
Het enige wat ik nu kan zeggen is, dat het me niet lijkt dat ze in een aantal grote Duitse shows, waar bij een deel Modern Talking nog niet geliefd is ook, zulke feiten gaan lopen verzinnen...
pi_13099163
NIEUWS:

Er komt nu toch eindelijk een Modern Talking DVD!!! Is de breakup toch nog ergens goed voor geweest!!! Hij heet "THE VIDEO COLLECTION" en verschijnt op 20-10

Voor iedereen die de complete MT levensloop nog eens in het Nederlands na wil lezen; bezoek op www.eurodiscostyle.tk de sectie "Biografie"

zondag 14 september 2003 @ 00:54:22 #108
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_13152507
quote:
Op donderdag 11 september 2003 17:22 schreef ModernTalking het volgende:
NIEUWS:

Er komt nu toch eindelijk een Modern Talking DVD!!! Is de breakup toch nog ergens goed voor geweest!!! Hij heet "THE VIDEO COLLECTION" en verschijnt op 20-10

Voor iedereen die de complete MT levensloop nog eens in het Nederlands na wil lezen; bezoek op www.eurodiscostyle.tk de sectie "Biografie"

Ik hoop dat daar alle clips van vroeger en nu op staan.
Das wel een leuk hebbedingetje voor de echte fan
pi_13166449
Wederom nieuws; HEET NIEUWS

BMG heeft verklaard dat de DVD behalve alle clips ook een hoogstwaarschijnlijk complete registratie van het concert in Berlijn uit 1998 zal bevatten

pi_13166479
quote:
BMG heeft verklaard dat de DVD behalve alle clips ook een hoogstwaarschijnlijk complete registratie van het concert in Berlijn uit 1998 zal bevatten
Jippie ???
pi_13166550
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:40 schreef Soushkin het volgende:

[..]

Jippie ???

JIPPIE JA!!!
JIPPIE-A-JEE
pi_13180660
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:38 schreef ModernTalking het volgende:
Wederom nieuws; HEET NIEUWS

uh, waar heb je dat zien staan dan?
pi_13181676
Ik ben wel benieuwd van welke muziek de Modern Talking fans nog meer houden eigenlijk

Dus?

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13185333
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:26 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

uh, waar heb je dat zien staan dan?

In het fanforum van modern-talking-online.de was iemand die een mailtje heeft gestuurd naar de BMG, met dat als antwoord!!
pi_13185410
quote:
Op maandag 15 september 2003 15:05 schreef nozem het volgende:
Ik ben wel benieuwd van welke muziek de Modern Talking fans nog meer houden eigenlijk

Dus?

Hmm, tja, ik ben niet bepaald de standaard MT-fan als het gaat om muziek buiten MT. Een heleboel MT-fans luisteren naar kleinere groepjes die in dezelfde stijl muziek maken (Bad Boys Blue, Fancy, Mark Ashley).

Persoonlijk houd ik toch meer van Roxette, Michael Jackson, UB40, Falco, A-Ha, ZZ Top, etc.

De enige 2 groepen die ik gemeen heb met de "gemiddelde" MT-fan zijn Pet Shop Boys en Enigma

pi_13188741
quote:

Dus?

Keiharde Gabber, U2, Pink Floyd, Trance, Oldschool Hardcore, Metallica, Rolling Stones, Golden Earring, Ub40 en nog wat 80s bands...Is dit een geintje? Sorry helaas niet
pi_13195439
quote:

Dus?

80's muziek (Roxette, Pet Shop Boys, Michael Jackson, Phil Collins etc.), Happy Hardcore (DJ Paul, Party Animals), Hardhouse.
Eigenlijk heel veel muziekstijlen. Het minste vind ik R&B muziek (en dat luister ik dus zelden)
pi_13413192
quote:
am Donnerstag erzählt Bohlen die Geschichte über die Trennung von MT in der Bildzeitung!
Zitat Bohlen über Thomas laut Bild vom Mittwoch: Er ist nicht der nette, liebe Typ, für den er sich immer ausgibt. Ich verrate, welchen Charakter er wirklich hat.
Het is ook ZO'N ZIELIG KLEIN KINDJE, unser Dieter
Ik wacht even af wat er nou precies instaat, maar ik denk dat ik mijn conclusie wel getrokken heb: Morgen sluit ik definitief een muzikale periode van mijn leven af; de Modern Talking-DVD zal het laatste Bohlen-item worden dat ik koop...
pi_13417400
Jah inderdaad een zielige vertoning als die over Thomas dat soort zielige dingen gaat vertellen.
Ik begin me eigenlijk ook af te vragen waar die dieter last van heeft de laatste tijd.
pi_13436849
Vanavond - ZDF - "Johannes B. Kerner" - 23.00 uur - Thomas Anders' antwoord
pi_13438342
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:17 schreef ModernTalking het volgende:
Het is ook ZO'N ZIELIG KLEIN KINDJE, unser Dieter
Ik wacht even af wat er nou precies instaat, maar ik denk dat ik mijn conclusie wel getrokken heb: Morgen sluit ik definitief een muzikale periode van mijn leven af; de Modern Talking-DVD zal het laatste Bohlen-item worden dat ik koop...
komkom, Bohlen maakt gewoon gebruik van zijn naam als 'Bad Guy' in de media, de rol van 'eeuwig zwart schaap' is voor hem tot nu toe al langer een kip met gouden eieren.

De tranen van Verona Feldbusch bij Kerner toen ze vertelde door hem geslagen te zijn en de ruzies rondom 'Naddel' (en zijn wijze van negatief uiten hierover, hij speelt zelfs in een reclame voor een zuivelproduct waarin hij het heeft over 'Ansteck-Naddel', wat Müller Milch op een aanklacht kwam te staan door Nadja Abdel Farrag, en zij ook haar voor die reclame moesten betalen en de spot gecensureerd ); dezen brachten hem enkel meer roem.
Sowieso de hele Hausse rondom zijn boek waarin hij zich negatief uitlaat over van alles en nog wat.

Dat Thomas Anders het op een gegeven moment het ook moest ontgelden was een kwestie van tijd, inderdaad jammer dat die Anders te 'aardig' is, en gewoon niet terug _kan_ slaan.
Ik vermoed dat Anders ook weet dat dit gewoon marketing van het 'product Bohlen' is, en dat zij over 2 jaar bij hun comeback daar niet verder over zullen praten.

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_13438818
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

komkom, Bohlen maakt gewoon gebruik van zijn naam als 'Bad Guy' in de media, de rol van 'eeuwig zwart schaap' is voor hem tot nu toe al langer een kip met gouden eieren.

Dat Thomas Anders het op een gegeven moment het ook moest ontgelden was een kwestie van tijd, inderdaad jammer dat die Anders te 'aardig' is, en gewoon niet terug _kan_ slaan.
Ik vermoed dat Anders ook weet dat dit gewoon marketing van het 'product Bohlen' is, en dat zij over 2 jaar bij hun comeback daar niet verder over zullen praten.

In principe mee eens (behalve de comeback, die komt er niet meer!)
Toch vind ik het verhaal dat Thomas hem voor duizenden euro's zou hebben opgelicht een beetje te ver gaan
pi_13450967
Het gevecht is nog lang niet afgelopen!
www.bild.de !
pi_13457501
Ik stel voor dat Thomas Anders maar samen met Eric Singleton door moet gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')