abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2003 @ 23:19:15 #51
2889 Zander
He's gone
pi_11021408
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:29 schreef Okidoki4 het volgende:
Sterkte aan alle fans verder in elk geval.
Ja, dank je, ik slaap er niet van...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 10 juni 2003 @ 23:24:10 #52
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11021541
Een plaatje mag niet ontbreken

Helden

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 23:53:31 #53
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11022389
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:19 schreef nipeng het volgende:

[..]

Jij moet wel een relkloon van Seborik zijn.

Ik heb m'n handen vol aan wodan.
  woensdag 11 juni 2003 @ 10:37:18 #54
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_11027654
die donkere gast lijkt wel veel op mn huidarts!
pi_11027732

pi_11028088
Dieter komt z'n oude (49) wel door met z'n spaarcentjes en...

-pic removed-
-another pic removed-

[Dit bericht is gewijzigd door stefimke op 11-06-2003 13:40]

pi_11029455
Dit was natuurlijk te voorspellen.

Sinds "Deutschland sucht den Superstar" is z'n ego helemaal over de top, dus wat moet je dan nog met Modern Talking waar die ander en niet hijzelf het middelpunt is ?

Deze breuk lijkt me wel voer voor mensen als Stephan Raab. Dieter Bohlen heeft de "Soeperstaar" (de Duitse variant op Idols) CD geproduceerd en deze kreeg van Stephan Raab de "Recycling Award" nadat hij op briljante wijze heen en weer aan 't gaan was tussen de "Superstar" CD en de originelen. Van de geloof ik in totaal 12 tracks waren er minimaal 7 danwel gekopieerd uit eigen werk van Herr Bohlen of van anderen gejat. Niet verwonderlijk natuurlijk gezien z'n Modern Talking achtergrond, hoeveel keer hebben ze "You're my heart, you're my soul" wel niet gekopieerd ?

Wat mij betreft is Dieter Bohlen vooral geschikt als komisch figuur, de lezing van Thomas Gottschalk (met terecht bot commentaar) uit Dieter Bohlen's biografie was ook om in te lijsten

pi_11029508
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:53 schreef stefimke het volgende:
Dieter komt z'n oude (49) wel door met z'n spaarcentjes en...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg, doe die onderste 2 eens in B&H ofzo...
pi_11029548
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:46 schreef Circuitbreaker het volgende:
Dit was natuurlijk te voorspellen.

Sinds "Deutschland sucht den Superstar" is z'n ego helemaal over de top, dus wat moet je dan nog met Modern Talking waar die ander en niet hijzelf het middelpunt is ?

Zit wat in.
quote:
Deze breuk lijkt me wel voer voor mensen als Stephan Raab.
Stefan toch?
quote:
Dieter Bohlen heeft de "Soeperstaar" (de Duitse variant op Idols) CD geproduceerd en deze kreeg van Stephan Raab de "Recycling Award" nadat hij op briljante wijze heen en weer aan 't gaan was tussen de "Superstar" CD en de originelen. Van de geloof ik in totaal 12 tracks waren er minimaal 7 danwel gekopieerd uit eigen werk van Herr Bohlen of van anderen gejat.
Ja, zoiets las ik laatst ook. Today, Tonight, Tomorrow lijkt ook gigantisch veel op een ander liedje van MT. Schijnt, weet niet meer welk.
]
pi_11029570
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:56 schreef brotherlouie98 het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar Dieter Bohlen pakt meer chicks dan de gemiddelde Fokker hiero
Bij die score hoort ook een gebroken pik (no joke), daarom mocht Naddel hem destijds vooruitduwen in z'n rolstoel.

Iemand die een vrouw van het kaliber Verona Feldbusch slaat tijdens het huwelijk is IMHO een

En zoals eerder gesteld als het om "muziek" gaat dan is er weinig gespreksstof als het gaat om Modern Talking/Dieter Bohlen.

pi_11029776
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:46 schreef Circuitbreaker het volgende:
Wat mij betreft is Dieter Bohlen vooral geschikt als komisch figuur, de lezing van Thomas Gottschalk (met terecht bot commentaar) uit Dieter Bohlen's biografie was ook om in te lijsten
Ik vond Gottschalk's semi-intellectuele lezing van Bohlen's boek een beetje erg goedkoop, Gottschalk bouwt zijn roem op eenzelfde platte manier op en het is erg makkelijk om dan op een ander in te hakken en net te doen of je 'hoeder der Duitsche Cultuur' bent (Wetten van niet),
enkel de vergelijking tussen wat Goethe over Verona (de stad in Italie), en wat Bohlen over Verona (Feldbusch) schreef was wel grappig, maar daarvoor heeft Gottschalk zijn tekstschrijvers.

Wat dat betreft had Raab ook goede grappen, zo heeft hij een week lang mensen uit Bohlen's omgeving opgebeld met samples uit de voorgelezen versie van Bohlen's boek, die hadden echt de indruk dat die het zelf was, hoe plat, mechanisch en onecht de stem ook klonk.

Maar Bohlen heeft juist een enorme steun gehad aan de satire van Raab;
de eerste keer dat bij Raab was kon je merken dat hij door zijn Manager bijna het podium opgeduwt moest worden en wilde hij Raab niet aankijken, zei vrijwel geen woord (die Thomas Anders deed het hele gesprek, volgens mij is dat an sich ook geen leeghoofd).
Juist door die houding werd het gesprek een groot succes (Bohlen doet het het beste als norse bad-guy; 'the-man-you-love-to-hate') kort daarop, meen binnen 2 weken werden ze weer uitgenodigd, en kwam Bohlen bijna rennend het podium op en was Raab opeens zijn beste vriend, inclusief knuffel en samen een lied zingen.

quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:50 schreef Circuitbreaker het volgende:
Iemand die een vrouw van het kaliber Verona Feldbusch slaat tijdens het huwelijk is IMHO een
hoe bedoel je,
Dat haar te huwen een beetje overdreven was om haar eens in de 2 dagen een houw te kunnen geven?
Feldbusch staat wmb nog lager aangeschreven, slechte kruising tussen Katja Schuurman en Cora van Mora.

[Dit bericht is gewijzigd door RM-rf op 11-06-2003 12:07]

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_11031402
Ha mijn broertje zou komend weekend met de hele voetbalvereniging naar een concert van ze gan ergens in Duitsland. Gaat dus ook mooi niet door
  woensdag 11 juni 2003 @ 13:46:18 #63
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_11032143
Volgens Dieter Bohlen liepen ze al een half jaar met het idee om ermee te kappen. Van ruzie zou geen sprake zijn volgens hem.

Wel een ontzetten geweldig moment uitgekozen om het tegen je fans te zeggen, zo vlak voor een concert.

Lekker dan, dit is het einde van een prachtig Modern Talking back for good tijdperk

pi_11036067
quote:
Ja, zoiets las ik laatst ook. Today, Tonight, Tomorrow lijkt ook gigantisch veel op een ander liedje van MT. Schijnt, weet niet meer welk.
]
No Face No Name No Number...
Hier nog een plaatje

pi_11036097
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:46 schreef brotherlouie98 het volgende:

Wel een ontzetten geweldig moment uitgekozen om het tegen je fans te zeggen, zo vlak voor een concert.

En vervolgens alle andere concerten af te lasten
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:00:24 #66
54412 Intosia
Ai Takahashi! :9
pi_11036108
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:11 schreef WefDiNaini het volgende:
Nu weet ik het zeker : God bestaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk zijn we af van die gladde eikels met hun zeikmuziek!!!

copy that
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:45:27 #67
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_11039776
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:50 schreef Circuitbreaker het volgende:

[..]

Bij die score hoort ook een gebroken pik (no joke), daarom mocht Naddel hem destijds vooruitduwen in z'n rolstoel.

En zoals eerder gesteld als het om "muziek" gaat dan is er weinig gespreksstof als het gaat om Modern Talking/Dieter Bohlen.

Je interresseerd je er wel behoorlijk voor merk ik

Zo slecht heeft Modern Talking het anders niet gedaan in ons kikkerlandje.
"You're my heart, You're my soul", "Brother Louie", "Cheri Cheri Lady", "You can win if tou want", "Atlantis is Calling" en "Geronimo's Cadillac" waren grote hits in de jaren 80.

Hun come back album in 1998 heeft ook maandenlang in de top 100 gestaan (Hoogste positie: nummer 3). Daarna heeft de Nederlandse media (TMF, the Box) zelden een nieuw nummer laten zien.
Alleen op the Box kon je nog stemmen op "Brother Louie 98" en dat werd ook een grote clip chart hit toendertijd (ik weet het nog goed, clipcode 483, bedankt!)

Dus ik vind eigenlijk dat degene die zo lopen te zeiken eens even wat dieper moeten luisteren naar hun geweldige nummers

pi_11039860
Voor fans/liefhebbers: grijp vanaf 23 juni 2003 nog één keer je kans met deze afscheids-Best Of

pi_11040143
Ik vind het vervelend dat wij fans niet in onze waarde worden gelaten! Een ander kraken wij toch ook niet af? Laat ons dan gewwon in onze waarde en verdriet hebben om het overlijden van Modern Talking!
pi_11040277
Ook ik ben een fan van de eerste minuut. Dus laat ons met rust. Het is gewoon erg dat mensen ook denken dat hij met DSDS meer in de belangstelling zou staan en Thomas Anders meer met Modern Talking. Wat denk je van alle andere singles en albums die hij voor anderen schreef. Daar stond hij toch ook niet mee in de belangstelling? Wat de werkelijke reden zal zijn zullen we nooit te weten komen. Nog maals laat ons als fans in onze waarde!
  donderdag 12 juni 2003 @ 00:38:26 #71
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_11048506
Ik vraag me af of er nog een 2de single aankomt van het album "Universe"

Dat is namelijke altijd de standaard.

Komt er naast een afscheidsconcert nog iets anders??

pi_11050604
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 00:38 schreef brotherlouie98 het volgende:
Die komt er niet, was al enkele weken bekend
quote:
Komt er naast een afscheidsconcert nog iets anders??
Een Best Of, zie mijn post hierboven...
pi_11067925
Kankerzooi...
Was er eindelijk weer eens goede muziek...
Weer terug naar af...
Nou die r&b nog pleitos zijn we allemaal blij LOL
The sound of the drum, bass and melody - Long live the analog sound
pi_11068047
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 00:38 schreef brotherlouie98 het volgende:
Heb net TV makes the Superstar gedownload
En gelijk wat andere liedjes
pi_11068431
Nee maar effe serieus, Modern Talking was gewoon een goede band, die of gehaat werd of geliefd. Dieter Bohlen heeft een rot moment uitgekozen om te stoppen das duidelijk.
Men kan wel kankeren op Modern Talking, maar welke artiest tegenwoordig houd het bijna 20 jaar vol.

Queen, Status Quo, Rolling stones en Modern Talking zijn voorbeelden van bands die samen in het rijtje van langdurige artiesten behoren dat kun je van veel bands niet zeggen. Zeker nu met die 1 dags vliegen niet.

20 JAAR in business mensen zegt genoeg over de populariteit EN dus niet alleen in Duitsland.

The sound of the drum, bass and melody - Long live the analog sound
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')