Maar ik vraag me af of jullie ook in aex-opties handelen, aangezien er wel grote winsten mee zijn te behalen! (ook verliezen dat weet ik)
Ik zat zelf te denken om wat calls aex 480 oktober 2004 te kopen voor 0,65 (meen ik)!
Wat is jullie mening hierover?:?
Lees laatste tijd erg veel over pharming en zal nog nader onderzoeken maar ben van plan in veel meer fondsen te gaan stappen.
quote:80 % van de optiecontracten loopt waardeloos af. De schrijvers lachen zich ondertussen het schompes met de (nu afvlakkende) torenhoge premies. 480 betekent een stijging van 50% in een jaar bovenop de toch al naar mijn mening veel te forse stijging van de afgelopen maanden. Het kan, maar daar is alles mee gezegd. Als je voor elk optiecontract dat je wil kopen zes staatsloten loopt, heb je naar mijn smaak echter een betere kans.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:55 schreef HeldVeldt het volgende:
Maar ik vraag me af of jullie ook in aex-opties handelen, aangezien er wel grote winsten mee zijn te behalen! (ook verliezen dat weet ik)
Ik zat zelf te denken om wat calls aex 480 oktober 2004 te kopen voor 0,65 (meen ik)!
Wat is jullie mening hierover?:?
quote:Waar kan ik die vinden dan? En waarom is die de moeite waard?
Op maandag 18 augustus 2003 17:31 schreef moorkoppie het volgende:
kijk ook eens weer naar de Intereffekt Japanse Warrant..........zeker de moeite waard!!!
quote:zijn er opties tie holding ?.....!
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:06 schreef sgoldie het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand aandelen van Tie Hold? Ze staan nu zeer laag en waarschijnlijk zal dit nog meer zakken aan de berichten te zien. Volgende week woensdag komen ze met cijfers en het kan flink gaan zakken daarna, is het misschien handig om putopties te kopen van dit aandeel? Ik heb zelf nog nooit gehandelt in opties, alleen in aandelen, daarom vraag ik mij dit af of dit slim is.
quote:Nee, alleen op de AEX fondsen veel van de AMX en een enkel overige fonds(en de buitenlandse aandelen als nokia enzo)
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:28 schreef dop het volgende:[..]
zijn er opties tie holding ?.....!
quote:je hebt nog nooit in opties gehandeld???
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:06 schreef sgoldie het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand aandelen van Tie Hold? Ze staan nu zeer laag en waarschijnlijk zal dit nog meer zakken aan de berichten te zien. Volgende week woensdag komen ze met cijfers en het kan flink gaan zakken daarna, is het misschien handig om putopties te kopen van dit aandeel? Ik heb zelf nog nooit gehandelt in opties, alleen in aandelen, daarom vraag ik mij dit af of dit slim is.
quote:YESSSS de hebberigheid en de alles-zal-wel-stijgen-mentaliteit nemen weer toe onder Fokkers over aandelen
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:06 schreef indus het volgende:
Ik stap ook next week in Corus want het gaat idd een Corus maand worden in september. Ook zit ik al in Hagemeyer wat de afgelopen dagen het erg goed doet.
Lees laatste tijd erg veel over pharming en zal nog nader onderzoeken maar ben van plan in veel meer fondsen te gaan stappen.
nu ga ik put opties kopen! en wel meteen
ps iedereen die een ECHTE belegger is weet dat september de allerslechste beleggingsmaand is van het jaar(learn your history people!) dus afdekken die handel.....
quote:stel je gaat er vanuit dat Corus zal dalen terug naar 0,20. Welke putopties zou je dan moeten kopen?
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:24 schreef devilish1980 het volgende:[..]
YESSSS de hebberigheid en de alles-zal-wel-stijgen-mentaliteit nemen weer toe onder Fokkers over aandelen
nu ga ik put opties kopen! en wel meteen
ps iedereen die een ECHTE belegger is weet dat september de allerslechste beleggingsmaand is van het jaar(learn your history people!) dus afdekken die handel.....
quote:ligt eraan
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:09 schreef sgoldie het volgende:[..]
stel je gaat er vanuit dat Corus zal dalen terug naar 0,20. Welke putopties zou je dan moeten kopen?
je kan gedekt call's schrijven bijv.... of puts kopen of aandelen afdekken met puts....
gedekt call's schrijven : per duizend aandelen 1 open sell order voor bijv okt 2003 op 4(uitoefenprijs) hierbij ontvang je premie en zolang de koers niet boven de 40 ct uitkomt mag je die premie houden stijgt die boven de 40 ct dan kan je verplicht worden deze aandelen voor 40ct te moeten verkopen(maar je had wel premie ontvangen dus je ontvangt meer in feite)
put kopen okt 2003 4
Iemand daar een verklaring voor? Ik had gehoord dat het door een gebrek aan belangstelling komt, geen idee of dat de ware oorzaak is.
Is er nog een kans dat die opties terugkomen?
Lijkt me interessant voor veel speculanten, aangezien LogicaCMG het goed doet de laatste tijd. Dus reden genoeg om ze terug te laten komen.
quote:of een aandeel t goed doet of niet maakt niet veel uit, gaat om de handel die erin zit en helaas liepen deze opties dus niet...
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:08 schreef Georges het volgende:
Ik had een vraagje over opties. Ik zou graag handelen in opties Logica CMG, maar die zijn niet meer beschikbaar.Iemand daar een verklaring voor? Ik had gehoord dat het door een gebrek aan belangstelling komt, geen idee of dat de ware oorzaak is.
Is er nog een kans dat die opties terugkomen?Lijkt me interessant voor veel speculanten, aangezien LogicaCMG het goed doet de laatste tijd. Dus reden genoeg om ze terug te laten komen.
CMG en Versatel zijn de laatste jaren enorm uit de gratie gegaan misschien dat er ooit weer opties op komen...
Maar als die komen is de hype in deze stocks alweer over in t algemeen, en kan je meteen maar beter de putopties kopen, zie UPC,Baan, Versatel en CMG
Ook Versatel zit ik maar ga er misschien uitstappen het aandeel ligt erg stil.
Weet het anders ook niet meer.
Had al mijn geld in beleggingsfondsen gestopt, vandaag alles verkocht tegen 6 % up. Niet slecht in één maand
Hopen dat ik dat blijf realiseren ![]()
/
quote:nooit beleggen als je niet meer weet waar je t geld in moet stoppen...
Op woensdag 20 augustus 2003 11:22 schreef Poepoog het volgende:
Ga het maar een keer proberen met Fornix en Newconomy.Weet het anders ook niet meer.
Had al mijn geld in beleggingsfondsen gestopt, vandaag alles verkocht tegen 6 % up. Niet slecht in één maand
Hopen dat ik dat blijf realiseren
/
mag ik vragen waarom je wilt beleggen in fornix(want je bent eigenlijk al te laat de grote sprong is al geweest.....en t aandeel is erg overbought op t moment)
en newconomy??(wat is daar je visie op??)
als je in iets wilt beleggen moet je ook in jezelf geloven, en t klinkt nu niet echt alsof je zeker bent van je zaak....
quote:Denk dat fornix wel een sprong gaat maken naar de 14-15, newconomy naar de 0.25.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:29 schreef devilish1980 het volgende:[..]
nooit beleggen als je niet meer weet waar je t geld in moet stoppen...
mag ik vragen waarom je wilt beleggen in fornix(want je bent eigenlijk al te laat de grote sprong is al geweest.....en t aandeel is erg overbought op t moment)
en newconomy??(wat is daar je visie op??)als je in iets wilt beleggen moet je ook in jezelf geloven, en t klinkt nu niet echt alsof je zeker bent van je zaak....
Natuurlijk is Fornix wel overbought, maar tja. Het blijft gewoon een pure gok. Met zulke aandelen weet je het natuurlijk nooit echt zeker.
Aangezien mijn andere gekozen aandeel al relatief is uitgemolken door mij denk ik dat ik even moet overstappen
/
quote:Als je t zelf al een pure gok vindt why not wait a moment tot je een wat betere kans ziet??? van een paar weekjes zitten op je geld is nooit iemand armer geworden....
Op woensdag 20 augustus 2003 11:38 schreef Poepoog het volgende:[..]
Denk dat fornix wel een sprong gaat maken naar de 14-15, newconomy naar de 0.25.
Natuurlijk is Fornix wel overbought, maar tja. Het blijft gewoon een pure gok. Met zulke aandelen weet je het natuurlijk nooit echt zeker.
Aangezien mijn andere gekozen aandeel al relatief is uitgemolken door mij denk ik dat ik even moet overstappen
/
ps don't fight the trend... Fornix is the trend sinds de sprong weer down...flinke winstnemingen.. nieuws is bekend dus aandeel is niet meer interessant....(buy the rumor, sell on the facts)
trouwens bij fornix leer je historie na elke jump zoals paar dagen geleden glijdt de koers weer af...
grafiek sinds '94 je bent niets opgeschoten in feite als je toen was ingestapt
en dan zie je meteen hoe grote gok je neemt dat ie volgens jou naar de 14 a 15 gaat
[Dit bericht is gewijzigd door devilish1980 op 20-08-2003 12:11]
/
enne hoeveel winstmomenten zie jij in 9jaar grafiek van fornix???
quote:Uitkijken met Newconomy! Volgens mij dondert de keors straks weer in elkaar na de cijfers.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:22 schreef Poepoog het volgende:
Ga het maar een keer proberen met Fornix en Newconomy.Weet het anders ook niet meer.
Hopen dat ik dat blijf realiseren
/
KPN komt vrijdag met cijfers. Schijnen goed te zijn.
Ik zit sinds maandag in KPN op 6.31 gekocht.
Check eens Corus en Pharming.
quote:Tja ik weet het niet.. Zo en zo gaat het met Imode niet goed, gezeik met de Opta.. etc.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:58 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Uitkijken met Newconomy! Volgens mij dondert de keors straks weer in elkaar na de cijfers.
KPN komt vrijdag met cijfers. Schijnen goed te zijn.
Ik zit sinds maandag in KPN op 6.31 gekocht.
Check eens Corus en Pharming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |