quote:Ik ga het niet eens lezen... Ik weet toch al wat er staat
Op dinsdag 10 juni 2003 17:10 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Sorry ik wist niet dat jij bij posts die boven de 5 woorden uitkomen al in de stress zou schieten
"Je moet blij zijn dat je nog studeert, werken is pas druk, later ook zelf voor huis zorgen, etc"
quote:Ben alleen langs me 'oude' werk geweest, uitzend buro heb ik geen tijd voor, horen ze nog wel, stuur zo wel mail....
Op dinsdag 10 juni 2003 17:08 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hi
alles goed gegaan ?
Ik ga ff een koffer kopen
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:07 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ja maar dan krijg je een huishouden..iedere avond koken.....eventuele huisdieren die verzorging nodig hebben...ik draaide een aantal jaren onregelmatig (nu helaas minder) dus niet ieder weekend vrij......'s nachts werken...en nu heb ik waakdienst dus ik werk tot vanavond 23.00 en als er tussen 23.00 en 07.00 iets gebeurt dan moet ik wakker worden en aan het werk..
En je neemt je werk toch ook naar huis hoor....al is het maar iets van stress of wat dan ook...plus dat je iedere dag beoordeelt wordt op wat je doet en niet alleen bij tentames....geen lange vakanties meer van 6 weken, geen uitval uren...niet zelf indelen van je werkzaamheden maar gewoon op vaste uren opdraven...
School/studie heeft absoluut nadelen maar werk zeker ook...plus dat je dan ook moet plannen voor een carriere...je zit met "goh hoe lang wil ik deze functie nog en kan ik die andere functie wel krijgen of pikt een ander die in" of zoals hier wel enigzins de gedachte is "hoe lang bestaat onze functie nog?" Bij beide zit stress en moet je er iets voor doen....maar werk heeft voor mijn gevoel toch ff net een tandje verantwoordelijkheden meer...zeker omdat je dan meestal een eigen huisje hebt dus huur/hypotheek ..auto etc etc...je bent dus veel meer afhankelijk van je baan...
het is idd een groot voordeel (tegelijk ook een nadeel) dat je je eigen werk in kan delen. Dat betekent dat ik het zo kan plannen dat ik bv twee weken weinig hoef te doen en dan weer een tijdje heel veel.... met werk gaat dat niet
en ik word idd niet elke dag beoordeelt op mn werk, maar dus wel op mn tentamens. Maar als niet elke week hard genoeg studeer dan merk ik dat zeker op mijn tentamen! Ik moet dus veel zelfdiscipline hebben, en dat is moeilijk...
En het grote voordeel is dat ik voor studeren heb gekozen en dat je uiteindelijk toch echt een baan MOET hebben. Want zonder baan kan je niet leven (ok sommige wel, maar dat wil ik dus niet)
Laten we het erop houden dat het allebei evenzwaar is, alleen voor het studeren heb ik zelf gekozen. Dus dat maakt het voor de werkenden misschien iets moeilijker om te begrijpen dat wij zo 'klagen'
Maar ik kan je verzekeren, studeren zorgt voor een hoop stress
quote:ow ja en die 6 weken vakantie, toevallig ga ik dit jaar op vakantie. Maar normaal werk of studeer ik in de vakanties
Op dinsdag 10 juni 2003 17:14 schreef kepler het volgende:[..]
verhaal
quote:ik krijg gratis een vervelende bovenbuurman
Op dinsdag 10 juni 2003 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zowel aan studeren als aan werken kleven nadelen. Een ding is zeker, wil je iets bereiken dan zul je ervoor moeten werken. Je krijgt in dit leven niets gratis aangereikt, ook al zegt de SP wat anders.
quote:Die zit vandaag en de rest van de week als het goed is in Hoofddorp om dingen voor te bereiden.....zal er vanavond wel weer ff zijn..
Iemand Chocobo vandaag gezien, ik mis die cunt?
quote:Dat bedoelde ik niet cunt!
Op dinsdag 10 juni 2003 17:18 schreef kepler het volgende:
ik krijg gratis een vervelende bovenbuurman
Hoezo is hij vervelend? Wil hij niet met je sexen?
quote:Nou ik kies er ook voor om te werken hoor..kan ook thuis gaan zitten maar wil dat ook niet
Op dinsdag 10 juni 2003 17:14 schreef kepler het volgende:[..]
goed verwoord
het is idd een groot voordeel (tegelijk ook een nadeel) dat je je eigen werk in kan delen. Dat betekent dat ik het zo kan plannen dat ik bv twee weken weinig hoef te doen en dan weer een tijdje heel veel.... met werk gaat dat niet
en ik word idd niet elke dag beoordeelt op mn werk, maar dus wel op mn tentamens. Maar als niet elke week hard genoeg studeer dan merk ik dat zeker op mijn tentamen! Ik moet dus veel zelfdiscipline hebben, en dat is moeilijk...En het grote voordeel is dat ik voor studeren heb gekozen en dat je uiteindelijk toch echt een baan MOET hebben. Want zonder baan kan je niet leven (ok sommige wel, maar dat wil ik dus niet)
Laten we het erop houden dat het allebei evenzwaar is, alleen voor het studeren heb ik zelf gekozen. Dus dat maakt het voor de werkenden misschien iets moeilijker om te begrijpen dat wij zo 'klagen'
Maar ik kan je verzekeren, studeren zorgt voor een hoop stress![]()
Ja studie kan zwaar zijn..dat weet ik heus wel...zeg ook niet dat het niet zo is..
Maar herinner me altijd nog een gesprek tussen 2 rechten studenten
"Ik had deze week 4 uur college....niet normaal hoe lang dat was..en ben dan ook nog eens 8 uur bezig geweest thuis met studie...het was echt een zware week"
Als ik dat soort dingen hoor he
*lengte van de post valt me he Noot *
quote:nee, ik vergeet steeds mn xtra strong condooms
Op dinsdag 10 juni 2003 17:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat bedoelde ik niet cunt!
Hoezo is hij vervelend? Wil hij niet met je sexen?
hij speelt tot laat spelletjes zoals Half-Life enzo. Op zich niet erg alleen jammer dat hij zn compu op zn stereo heeft aangesloten
en daarbij komt dat het een virgiliaan is, en dat is sowieso al fout
quote:Of GL...knuffel een boom en alles komt goed
Zowel aan studeren als aan werken kleven nadelen. Een ding is zeker, wil je iets bereiken dan zul je ervoor moeten werken. Je krijgt in dit leven niets gratis aangereikt, ook al zegt de SP wat anders.
quote:HL is stoer. Anders klop je even aan en vraag je of het wat zachter kan.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:22 schreef kepler het volgende:
hij speelt tot laat spelletjes zoals Half-Life enzo. Op zich niet erg alleen jammer dat hij zn compu op zn stereo heeft aangesloten
quote:Wat de fuck is een virgiliaan, heeft dat iets met Nerd Trek te maken?
en daarbij komt dat het een virgiliaan is, en dat is sowieso al fout
quote:dan heb je het ook over rechten
Op dinsdag 10 juni 2003 17:21 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Nou ik kies er ook voor om te werken hoor..kan ook thuis gaan zitten maar wil dat ook niet
Ja studie kan zwaar zijn..dat weet ik heus wel...zeg ook niet dat het niet zo is..
Maar herinner me altijd nog een gesprek tussen 2 rechten studenten
"Ik had deze week 4 uur college....niet normaal hoe lang dat was..en ben dan ook nog eens 8 uur bezig geweest thuis met studie...het was echt een zware week"
Als ik dat soort dingen hoor he![]()
*lengte van de post valt me he Noot
*
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:24 schreef kepler het volgende:
ik heb het over de moeilijkste studie van NL europa
quote:dan moet ik helemaal naar boven
Op dinsdag 10 juni 2003 17:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
HL is stoer. Anders klop je even aan en vraag je of het wat zachter kan.
[..]Wat de fuck is een virgiliaan, heeft dat iets met Nerd Trek te maken?
vraag maar aan Roy wat het is
quote:ik vindt dat zo'n coole foto
Op dinsdag 10 juni 2003 17:25 schreef Strolie75 het volgende:[..]
serieus
quote:Ik heb echt respect voor jouw grijze cellen!
Op dinsdag 10 juni 2003 17:26 schreef kepler het volgende:
ik vindt dat zo'n coole fotoserieus
serieus
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:25 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Enne... Tiggy...
quote:nu moet ik het alleen nog waar maken
Op dinsdag 10 juni 2003 17:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb echt respect voor jouw grijze cellen!
serieus
serieus
quote:Smakelijk!
Op dinsdag 10 juni 2003 17:33 schreef Tigress74 het volgende:
collega heeft turkse pizza gehaald dus ik ga ff knagen
serieus
quote:groei ze
Op dinsdag 10 juni 2003 17:33 schreef Tigress74 het volgende:
collega heeft turkse pizza gehaald dus ik ga ff knagen
en dat meen ik
En nu kappen met dat "serieus" anders ga ik notes uitdelen
Serieus