quote:Matig deze keer, vorige keer vond ik het leuker. Het spreekt mij deze keer gewoon minder aan, ook al staan er grote artiesten.
Op maandag 9 juni 2003 23:14 schreef Steve-O het volgende:
Vind er trouwens nix aan pinkpop
quote:Diepe Donkere Prog House, zoals hij het beste doet
Op maandag 9 juni 2003 23:16 schreef robbish het volgende:
dit nummer van JXL wordt een beetje eentonig zeg![]()
de vorige nummers vond ik toch echt beter
Sommige snappen het niet
quote:Ik vind hier dus ook geen reet aan
Op maandag 9 juni 2003 23:17 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Diepe Donkere Prog House, zoals hij het beste doet
Sommige snappen het niet
quote:hoi hoi
Op maandag 9 juni 2003 23:16 schreef ChRoNiC het volgende:
hoi hoiDat nummer met die dikke man (hoe heet ie ook alweer) was oke, voor de rest niet tot nu toe
Solomon Burke is dat
quote:juist die dus
Op maandag 9 juni 2003 23:17 schreef -Hans- het volgende:[..]
hoi hoi
Solomon Burke is dat
quote:Was die van republica? ik had haar echt niet herkend
Op maandag 9 juni 2003 23:29 schreef Bombie het volgende:
Ik vond 't wel een lekker plaatje.. die van Junkie XL met Saffron (die overigens ook lastig te onderscheiden is van haar Republica-tijd).
quote:Zelfs 't kapsel was nog 't zelfde...
Op maandag 9 juni 2003 23:30 schreef -Hans- het volgende:[..]
Was die van republica? ik had haar echt niet herkend
quote:Ik zap er net heen (was ff Turks Fruit aan het kijken) dit is echt een super plaat
Op maandag 9 juni 2003 23:31 schreef robbish het volgende:
ben nu naar saybia aan het luisteren op ned3en ik moet zeggen dat saybia toch goed bezig is
![]()
echt mooi (shit nu al afgelopen
)
quote:
Pinkpop 2003 financiële tegenvaller
Prima programma en organisatie, maar een financiële tegenvaller.Zo kijkt Buro Pinkpop terug op de 34ste editie die vanavond om elf uur werd afgesloten in Landgraaf. De regen op zondag koste behoorlijk wat omzet. En Pinkpop was niet uitverkocht. Het festival trok dit jaar zo'n 50.000 bezoekers. Volgend jaar verschijnt ter gelegenheid van de 35ste editie ook een dvd-box met historisch filmmateriaal.
Ik heb een prima dagje gehad.
quote:Mjah.. en dit was dan naar mijn mening nog niet het hoogtepunt. Het mogen de bekende nummers zijn, maar er is nog een flink aantal nummers dat live verschrikkelijk sterk is. Saybia live en Saybia op plaat is een onoverbrugbare, maar gelukkig bestaande wereld van verschil. Jammer dat 3fm alleen voor de singles die ze kenden ging.. en Nederland 3 zelfs maar voor 2 van die 3.
Op maandag 9 juni 2003 23:31 schreef robbish het volgende:
ben nu naar saybia aan het luisteren op ned3en ik moet zeggen dat saybia toch goed bezig is
![]()
Maargoed.. we gaan nog genoeg van de heren horen, ongetwijfeld. Je ziet ze één keer een live-concert afwerken en je bent totaal verkocht. Zo ging het bij mij en heel veel anderen tenminste.
Al vind ik hun plaat zelf niet ontzettend bijzonder. Is wel okay en zo, maar draai hem niet ontzettend vaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |