quote:marge gets a job
Op dinsdag 23 september 2003 19:11 schreef DonStefano het volgende:Welke moet je nog hebben?? heb nog 'n hele zooi....
(en dan t liefst wobbler avi's, maar maakt niet veel uit wat t is, ik wil m gewoon compleet hebben)
Overigens is BBC er blijkbaar mee gestopt , gelukkig hebben we de nieuwsgroups nog om volgende maand de nieuwe afleveringen mee binnen te halen
quote:mm, bbc is er dus niet mee gestopt, maar mag ik vragen welke nieuwsgroepen, want vanaf k*zaa is het gwoon klote, laatst ook een aflevering, zat er geen geluid bij
Op donderdag 25 september 2003 02:18 schreef troma78 het volgende:[..]
Overigens is BBC er blijkbaar mee gestopt, gelukkig hebben we de nieuwsgroups nog om volgende maand de nieuwe afleveringen mee binnen te halen
-edit: mag niet-
En ik zal in t weekend ff kijken of ik de betreffende afleveringen heb...
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 26-09-2003 10:46]
quote:-edit: mag niet-
Op donderdag 25 september 2003 12:12 schreef Frenkel het volgende:mm, bbc is er dus niet mee gestopt, maar mag ik vragen welke nieuwsgroepen, want vanaf k*zaa is het gwoon klote, laatst ook een aflevering, zat er geen geluid bij
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 26-09-2003 10:46]
There's also a slim chance of the now-cancelled "Futurama" characters appearing.
quote:Dat zal dan wel Smithers zijn.
Op zaterdag 27 september 2003 09:30 schreef Patch het volgende:
There's been deaths, scandals, crushes, etc. Now Producer Mike Reiss revealed one of the main characters would have "gay sex" this season but NOT one of the kids.
quote:Leuk, alleen leven die 1000 jaar in de toekomst, gaan ze dan tijdreizen ofzo...
There's also a slim chance of the now-cancelled "Futurama" characters appearing.
Daar dit uit de mond van Mike Reiss komt, moet je dit niet al te serieus nemen. Hij maakt nogal erg vaak zulke uitspraken als grap
quote:Bender heeft al eens een guest-appearence gemaakt als telethon telefonist (kom alleen ff niet op de preciese aflevering)
Op zaterdag 27 september 2003 09:30 schreef Patch het volgende:There's also a slim chance of the now-cancelled "Futurama" characters appearing.
quote:In Bart vs Lisa seizoen 14 aflevering .....
Op zondag 28 september 2003 00:44 schreef troma78 het volgende:[..]
Bender heeft al eens een guest-appearence gemaakt als telethon telefonist (kom alleen ff niet op de preciese aflevering)
quote:Je hebt helemaal gelijk, maar ik bedoelde missionairy Impossible (seizoen 11 aflevering 15/BABF11), waar hij bij PBS in het telefoonteam zit.
Op maandag 29 september 2003 15:55 schreef Frenkel het volgende:In Bart vs Lisa seizoen 14 aflevering 3
zit bart zoveel tv te kijken, dat hij op een gegeven moment, pichachu en ook bender ziet dansen
quote:Tof, weer Simpsons op BBC
Op maandag 6 oktober 2003 22:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Keek ik net in de gids, zag ik dat de BBC het om 19:00 uur weer uitzendt
Helaas kwam ik er net iets te laat achter...
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Tof, weer Simpsons op BBC
quote:whaha die is cool
Op maandag 27 oktober 2003 14:56 schreef BdR het volgende:
The Simpsons is ook weer op BBC2 (of was dat vorige week ook al?) vanavond de aflevering met de zeepkist wedstrijd en Homer als "world's worst parent"
helaas... de tijden verschillen elke dag... de ene keer komen ze om 0:00 uur, de andere keer om 02:15....En daar tussenin..
quote:wat een tijden
Op dinsdag 25 november 2003 15:39 schreef -Mk- het volgende:
De simpsons komen terug op Veronica: vanaf januari 2004 elke dag!helaas... de tijden verschillen elke dag... de ene keer komen ze om 0:00 uur, de andere keer om 02:15....En daar tussenin..
quote:Zouden dit de nieuwe of de oude afleveringen zijn?
Op dinsdag 25 november 2003 15:39 schreef -Mk- het volgende:
De simpsons komen terug op Veronica: vanaf januari 2004 elke dag!helaas... de tijden verschillen elke dag... de ene keer komen ze om 0:00 uur, de andere keer om 02:15....En daar tussenin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |