Normaal:
elke doordeweekse-avond op BBC 2 + elke maandag op V8
en een tijdje elke doordeweekse-middag op NET 5 (maar dat is nu niet meer dacht ik)
quote:Thx
Op maandag 25 augustus 2003 23:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen op V8 dus
't Is maar dat je het weet...
quote:Graag gedaan, ik heb er zin in...
Op maandag 25 augustus 2003 23:09 schreef H.M.Murdock het volgende:[..]
Thx
When is The Simpsons next on TV?
The Simpsons
BBC Two Mon 1 Sep, 18:00 - 18:20 20 mins
Dead Putting Society: Homer and Ned Flanders pressure their sons to win a miniature golf championship after making a heated bet.
The Simpsons
BBC Two Tue 2 Sep, 18:00 - 18:20 20 mins
Bart vs Thanksgiving: Bart learns the true meaning of Thanksgiving when he runs away from home after having an argument with Lisa.
Het gaat in ieder geval over een pistool, de rest moet je zelf maar gaan bekijken...
quote:Dat was de laatste trouwens op V8, komt niet meer op Veronica.
Op dinsdag 16 september 2003 15:37 schreef djerror het volgende:
gisteren eindelijk weer een coole aflevering met grammpa simpson
Voor de duidelijkheid: de tekenaars/schrijvers hebben inmiddels een ietwat andere humor dan season 8/9/10 en daar moet je wel rekening mee houden. Ik vind het een leuke verandering, andere zien liever 300X hetzelfde.
P.S. mocht er iemand zijn met een compleet Simpsons bestand, voeg me ff toe op MSN, ik mis er nog maar 5 en wil m echt compleet hebben :'
The Simpsons
BBC Two Fri 26 Sep, 18:00 - 18:20 20 mins
Three Men And A Comic Book: Bart's eagerness to possess a rare copy of Radioactive Man leads him to strike a deal with Milhouse and Martin, with disastrous results for their friendship.
quote:Welke moet je nog hebben?? heb nog 'n hele zooi....
Op maandag 22 september 2003 03:39 schreef troma78 het volgende:
Schaam me dood dat ik nog nooit op een simpsons topic heb gereageerd, bij deze:
Voor wie The Simpsons wil zien kijk gewoon naar BBC2 en vergeet al die andere zenders. Wil je de nieuwste zien (let wel: in Amerika zitten ze bij season 14 en vanaf volgende maand season 15, bij bijv. vacht season 12) moeten gewoon ff hun download progje opstarten en ernaar zoeken.Voor de duidelijkheid: de tekenaars/schrijvers hebben inmiddels een ietwat andere humor dan season 8/9/10 en daar moet je wel rekening mee houden. Ik vind het een leuke verandering, andere zien liever 300X hetzelfde.
P.S. mocht er iemand zijn met een compleet Simpsons bestand, voeg me ff toe op MSN, ik mis er nog maar 5 en wil m echt compleet hebben :'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |