quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:18 schreef dutchmage het volgende:[..]
![]()
![]()
dek voor dek na walvis en dan toch in het water...
enne de omgekeerde psychologie...
( met de landkaart dan.. )
Simpsons humor is zo simpel.. Doch leuk..
quote:En dat was juist ook onze bedoeling.
Op maandag 11 augustus 2003 22:07 schreef Retuobak het volgende:[..]
tis volgens mij meer leuk juist omdat het zo fout is
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:18 schreef dutchmage het volgende:[..]
![]()
![]()
dek voor dek na walvis en dan toch in het water...
quote:Ik geloof niet dat er een versie is waar hij zijn duim opsteekt
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:11 schreef Timo20 het volgende:
Kben al een hele tijd opzoek naar een plaatje van Homer. Hij staat op dit plaatje met z`n duim opgestoken met daarnaast de tekst:"Homer Simpson: My Kinda Guy"."Wie kan me aan dit plaatje helpen of wie weet waar khet kan vinden??? Kheb al een heleboel Simpsons- en Homer sites afgezocht en kvind m niet
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:41 schreef Patch het volgende:[..]
eindelijk
quote:Ah ok dan was het dit plaatje dat ik bedoelde
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:28 schreef CaptainCab het volgende:[..]
Ik geloof niet dat er een versie is waar hij zijn duim opsteekt
[afbeelding]
Elke grap kan je echt al eeuwen van tevoren aan zien komen. Tijd om te stoppen met die serie.
quote:Daarom is er dus ooit Family Guy gemaakt, aan de andere kant, respect voor de mannen die deze serie al 14 seizoenen (ofzo) levend houden
Op woensdag 13 augustus 2003 03:11 schreef Opie het volgende:
Mijn hemel, wat zijn die Simpsons afleveringen tegenwoordig slecht.Elke grap kan je echt al eeuwen van tevoren aan zien komen. Tijd om te stoppen met die serie.
quote:Ik neem aan dat jij je baseert op wat er momenteel op tv wordt uitgezonden van de Simpsons?? Wat er nu op BBC wordt uitgezonden (season 11) is idd. errug kut. Wat op v8 wordt uitgezonden(season 13) is weliswaar iets beter, maar ook niet echt best.
Mijn hemel, wat zijn die Simpsons afleveringen tegenwoordig slecht.Elke grap kan je echt al eeuwen van tevoren aan zien komen. Tijd om te stoppen met die serie.
Season 14, wat afgelopen jaar was, was daarintegen wel een stuk beter (nieuwe executive producer, nieuwe schrijvers etc...). Die zijn echter alleen nog maar in de VS en Canada uitgezonden. Als je die afleveringen zou zien zou je wel van mening veranderen...
[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 13-08-2003 12:34]
quote:
maar nu is dat seizoen dus op dvd verkrijgbaar, maar zijn die ook allemaal met die rare stemmen, of is die heel stiekem opnieuw opgenomen ofzo ?
quote:Nee, helaas. De dvd versie is ook met de "enge" stemmen en tekenstijl. Het is ff wennen, maar na 2 afleveringen ben je er al aan gewend en voor je het weet kan je seizoen 2 kopen op dvd
Op woensdag 13 augustus 2003 22:21 schreef Frenkel het volgende:
ff een vraagje, een tijdje geleden was seizoen 1 van the simpsons op net 5 of V8 ofzo, maar raar getekend, en wat ik me er het meest aan ergerde, die enge stem van Homer en de andere Simpsons,maar nu is dat seizoen dus op dvd verkrijgbaar, maar zijn die ook allemaal met die rare stemmen, of is die heel stiekem opnieuw opgenomen ofzo
?
Weet iemand wanneer seizoen 3 uit komt op dvd?
en om 23:10 op V8 Jaws wired shut
iig volgens tvgids.nl komen die afleveringen
quote:maar crap wat zijn die dvd boxjes duur
Op woensdag 13 augustus 2003 22:56 schreef Vroeger het volgende:[..]
Nee, helaas. De dvd versie is ook met de "enge" stemmen en tekenstijl. Het is ff wennen, maar na 2 afleveringen ben je er al aan gewend en voor je het weet kan je seizoen 2 kopen op dvd
Weet iemand wanneer seizoen 3 uit komt op dvd?
en ik wil ze toch echt hebben
quote:Eindelijk weer een aflevering met ondertiteling
Op maandag 18 augustus 2003 23:06 schreef -Mk- het volgende:
Zometeen, 23:10 V8
quote:in de VS 26 augustus, hijs hier al besteld via play.com... oh, sweet lord almighty, nog maar 1 week tot urenlange simpsons goodness
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:03 schreef ter3 het volgende:
Seizoen 1 is is voor 15 pound te koop op play.com.
Seizoen 3 komt 6 oktober uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |