quote:Het is toch het analyseren van bijbelteksten?
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:52 schreef MacMeester het volgende:
Ik verzoek dringend toch vriendelijk om Yeshua......Jezus...voorteld in de Bijbel weer terug bij WFL te zetten. Het heeft niets met cultuur of historie te maken....
Jammer dat het zo snel wordt weggeschopt...
En ook begrijp ik niet waarom als een topic gesloten is niemand die meer kan lezen (behalve dan door op de naam van een van de deelnemers te klikken, maar ja als je dat niet weet dan weet je dat toch niet, oei bijna een religieuze discussie)
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:30 schreef Akkersloot het volgende:
Ik vond "Het bewijs. God bestaat niet" een goede topic. "Het staat toch geschreven. Dus dat is toch het bewijs". Zoveel wijsheid is in de bijbel of koran niet te lezen. Ik begrijp niet waarom die gesloten is.
Akkersloot, hoe lang zit je nu al op fok? Kijk nou eens goed hoeveel reacties dat topic heeft!
quote:Scroll eens naar beneden in de topiclijst, daar vind je alle gesloten (of volle
En ook begrijp ik niet waarom als een topic gesloten is niemand die meer kan lezen (behalve dan door op de naam van een van de deelnemers te klikken, maar ja als je dat niet weet dan weet je dat toch niet, oei bijna een religieuze discussie)
Iets verder kijken dan je neus lang is voortaan!
quote:Totaal off-topique: WHHAAA, the.moderator, jij maakte altijd al een grote kermis van je berichten, maar je hebt jezelf weer eens overtroffen. Wat wordt je volgende actie? Een screenprint van een post maken, hier een aantal onmogelijkheden inzetten (qua kleur, lettertype e.d.) en daarna als knipperend animated GIFje posten?
Op zondag 31 augustus 2003 22:13 schreef the.moderator het volgende:
spoiler:*
Waarom zijn er twee identieke en actieve WFL topics van dezelfde TS?Als een TS vastloopt in z'n eigen hersenspinsels is 't niet de bedoeling om weer helemaal overnieuw te beginnen!
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 23:22 schreef Mobious het volgende:Totaal off-topique: WHHAAA, the.moderator, jij maakte altijd al een grote kermis van je berichten, maar je hebt jezelf weer eens overtroffen. Wat wordt je volgende actie? Een screenprint van een post maken, hier een aantal onmogelijkheden inzetten (qua kleur, lettertype e.d.) en daarna als knipperend animated GIFje posten?
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 01-09-2003 02:41]
quote:http://forum.fok.nl/listtopics.php/9
Op maandag 1 september 2003 11:57 schreef thabit het volgende:Het aantal religieuze topics begint weer de spuigaten uit te lopen.
Hoeveel religieuze, en hoeveel niet-religieuze tel je?
quote:lees ze dan ook niet
Op maandag 1 september 2003 11:57 schreef thabit het volgende:
Het aantal religieuze topics begint weer de spuigaten uit te lopen.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:14 schreef thabit het volgende:
Kan de evolutie vs creatie discussie in 1 topic worden gecentraliseerd ipv over tig topics worden verspreid?
quote:En dus de verschillende evolutie discussies ook maar slopen? sjonge zeg....
Op dinsdag 2 september 2003 11:57 schreef thabit het volgende:
Kan de evolutie vs creatie discussie in 1 topic worden gecentraliseerd ipv over tig topics worden verspreid?
quote:Zogenaamde (!) overzichtelijkheid gaat bóven forumdiscussie hè?
Op dinsdag 2 september 2003 12:02 schreef MacMeester het volgende:En dus de verschillende evolutie discussies ook maar slopen? sjonge zeg....
quote:Niet slopen, maar centraliseren.
Op dinsdag 2 september 2003 12:02 schreef MacMeester het volgende:[..]
En dus de verschillende evolutie discussies ook maar slopen? sjonge zeg....
quote:Dat is hetzelfde.
Op dinsdag 2 september 2003 12:41 schreef thabit het volgende:Niet slopen, maar centraliseren.
quote:Overzichtelijkheid bevordert juist de forumdiscussie.
Op dinsdag 2 september 2003 12:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zogenaamde (!) overzichtelijkheid gaat bóven forumdiscussie hè?
.
quote:Flauwekul.
Op dinsdag 2 september 2003 12:46 schreef thabit het volgende:Overzichtelijkheid bevordert juist de forumdiscussie.
quote:En omdat centraliteit het overzichtelijker maakt, nog een keer hier:
Op dinsdag 2 september 2003 12:47 schreef speknek het volgende:
Mogen de mensen die zeggen dat de evolutietheorie onbewezen is omdat het een theorie is, een ban krijgen omdat ze het forum vervuilen met hun stupiditeit?
* the·o·rie (de ~ (v.), ~ën)
1 geheel van de grondregels van een kunst of techniek => leer
quote:Niet alles in een centraal topic gooien, maar wel alles wat over hetzelfde gaat.
Op dinsdag 2 september 2003 12:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Flauwekul.
Alles in een centraal topic gooien fnuikt de discussie.
quote:En dat laatste wordt al snel te breed gezien.
Op dinsdag 2 september 2003 12:53 schreef thabit het volgende:Niet alles in een centraal topic gooien, maar wel alles wat over hetzelfde gaat.
Vooral informatieve topics kunnen centraal. Vraag/antwoord-topics.
Ik zie niet waarom dit bij religie en evolutie niet net zo perfect zou kunnen werken.
quote:Misschien ligt daar dan het probleem.
Op dinsdag 2 september 2003 13:08 schreef thabit het volgende:Ik stop zelf ook al m'n wiskundige vraagstukken in een centraal topic. Dit werkt perfect, ondanks dat het allemaal verschillende vraagstukken zijn en er dus per vraagstuk weer een andere discussie ontstaat.
Ik zie niet waarom dit bij religie en evolutie niet net zo perfect zou kunnen werken.
quote:Zeker wel. Bij een wiskundig vraagstuk wordt er wat inhoudelijker gediscusieerd.
Op dinsdag 2 september 2003 13:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Misschien ligt daar dan het probleem.
Jij ziet geen verschil tussen een wiskundig vraagstuk en een religie/evolutie-discussie?!.
quote:Omdat er bij wiskunde iets minder ruimte is voor discussie. Religie en evolutie spreken bij velen meer tot de verbeelding, daarom krijg je een grotere discussie die je niet zo makkelijk kunt afbakenen als bij de wiskunde.
Op dinsdag 2 september 2003 13:08 schreef thabit het volgende:
En de eeuwige wellus-nietus discussie hou je toch. Laten we ons daar maar bij neer leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |