quote:Dyslexics have more fnu
Op maandag 18 augustus 2003 19:45 schreef Tizmo het volgende:ik heb juist ook dat ik in Nederlands geen logica zie, en in Wiskunde/Natuurkunde wel.
En dat komt denk ik omdat ik dyslectisch ben.
quote:Nou en gewone taal lijkt soms wat losser. Overigens vind ik wiskunde ook leuker, maar dat terzijde.
Op maandag 18 augustus 2003 19:38 schreef the.moderator het volgende:
Nee, dat vind ik niet. Alleen lijkt het soms dat er geen logica in zit. Wiskunde is daarom veel leuker.
(Ik zeg hierbij niet dat er geen kritische noten over bijbelse verhalen hier kunnen staan, integendeel, maar niet in de vorm van "Kijk mij eens grappig bijbel-bashen")
Toevoeging:
Ja hoor, de kermis is begonnen: God is Heilig, Rechtvaardig en Liefde!
het was juist een beetje rustig op dit gebied.
[Dit bericht is gewijzigd door Mobious op 21-08-2003 15:34]
quote:Tja... een topic als God is Heilig, Rechtvaardig en Liefde! zonder inhoud levert helaas dat soort taferelen op...
Op donderdag 21 augustus 2003 15:26 schreef Mobious het volgende:
Toevoeging:
quote:Excqusez-moi, maar mijn topique heb ik gepost nadat het andere topique in het leven werd geroepen.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:37 schreef MacMeester het volgende:[..]
Tja... een topic als God is Heilig, Rechtvaardig en Liefde! zonder inhoud levert helaas dat soort taferelen op...
jammer
quote:Los daarvan was het een dubbeltopic; er liep al een topic over de zondvloed en Noach. Is dus dicht.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:26 schreef Mobious het volgende:
Wat doet het topique God is achterbaks, Noach de dupe in WFL? Schopje richting K&L (Zou het een label proza mogen dragen? dubieus) of ONZ? Het lijkt mij iig onder het niveau van WFL liggen,(Ik zeg hierbij niet dat er geen kritische noten over bijbelse verhalen hier kunnen staan, integendeel, maar niet in de vorm van "Kijk mij eens grappig bijbel-bashen")
quote:Is ook al dicht.
Toevoeging:
quote:dat hij daarop inhaakte, kun je hem inderdaad niet kwalijk nemen.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:50 schreef Mobious het volgende:
Dank!
Maar eerlijk is eerlijk, nEDerland haakte inderdaad in op het God is achterbaks topique, dat kan je hem niet kwalijk nemen.
maar goed, beiden gesloten, iedereen tevreden?
[Dit bericht is gewijzigd door thabit op 24-08-2003 10:13]
"Kan dit topic niet op slot?"
"Wat doet dit topic in ons forum?"
"Dit kan toch mooi in het centrale topic?"
Stelletje jankerds. .
quote:Mag hij aub weer open.
Op zondag 24 augustus 2003 21:13 schreef Schorpioen het volgende:
[centraal] God, Geloof en de Bijbel deel 3
Vraag ik niet vaak , maar was lekker aan het discussieren daar !
(Ja, ik zit ook wel eens op mijn werk te posten, en dan komen erotiek banners niet zo uit.)
quote:5. De erotiekbanners betalen het beste?
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:23 schreef Mobious het volgende:
Het is me opgevallen dat verschillende sub-fora verschillende banners hebben bovenin het beeld. Zo heeft FB bijvoorbeeld een passende "tegen zinloos geweld" banner. Waarom zitten wij in hemelsnaam opgezadeld met een banner voor één of andere erotiekshop. Wat is het gedachtegoed hierachter?
1. WFL posters zijn zielige mensen zonder partner die we moeten stimuleren.
2. WFL posters zijn ondernemende mensen die altijd op zoek zijn spanning en nieuwe uitdagingen, zo ook in de liefde.
3. [conspiracy modus]Een erotiek banner houdt misschien reli-types uit de buurt, en als dat niet helemaal werkt, dan ergert het ze ten minste[/conspiracy modus]
4. Geen
Nee ik heb geen idee, en ook geen inzicht in / invloed op de bannerplaatsing van het forum. Daarvoor zou je in het echte Feedbackforum moeten zijn...
quote:Dat is een goede reden om voor deze banners te zijn.
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:23 schreef Mobious het volgende:
3. [conspiracy modus]Een erotiek banner houdt misschien reli-types uit de buurt, en als dat niet helemaal werkt, dan ergert het ze ten minste[/conspiracy modus]
quote:Ach, zo belangrijk is het nu ook weer niet (ik ben al een keer voor huillie uitgemaakt, die traumatische ervaring beleef ik liever niet nog een keer
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:52 schreef Schorpioen het volgende:[..]
5. De erotiekbanners betalen het beste?
Nee ik heb geen idee, en ook geen inzicht in / invloed op de bannerplaatsing van het forum. Daarvoor zou je in het echte Feedbackforum moeten zijn...
Maar als erotiekbanner het beste betalen, dan zou ik ze in geen geval op WFL zetten
quote:Nee, daar is het onderwerp te veelzijdig voor. Dan zou iedereen door elkaar heen gaan lullen.
Op donderdag 28 augustus 2003 22:14 schreef thabit het volgende:
Kan de evolutie vs creatie discussie in 1 topic worden gecentraliseerd ipv over tig topics worden verspreid?
Yeshua......Jezus...voorteld in de Bijbel
Kan deze naar C&H?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |