abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2003 @ 19:48:17 #151
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12531585
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:45 schreef Tizmo het volgende:

ik heb juist ook dat ik in Nederlands geen logica zie, en in Wiskunde/Natuurkunde wel.
En dat komt denk ik omdat ik dyslectisch ben .

Dyslexics have more fnu
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  maandag 18 augustus 2003 @ 19:59:28 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_12531866
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:38 schreef the.moderator het volgende:
Nee, dat vind ik niet. Alleen lijkt het soms dat er geen logica in zit. Wiskunde is daarom veel leuker.
Nou en gewone taal lijkt soms wat losser. Overigens vind ik wiskunde ook leuker, maar dat terzijde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 augustus 2003 @ 20:08:22 #153
21607 the.moderator
pi_12532079
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_12605687
Wat doet het topique God is achterbaks, Noach de dupe in WFL? Schopje richting K&L (Zou het een label proza mogen dragen? dubieus) of ONZ? Het lijkt mij iig onder het niveau van WFL liggen,

(Ik zeg hierbij niet dat er geen kritische noten over bijbelse verhalen hier kunnen staan, integendeel, maar niet in de vorm van "Kijk mij eens grappig bijbel-bashen")

Toevoeging:
Ja hoor, de kermis is begonnen: God is Heilig, Rechtvaardig en Liefde!
het was juist een beetje rustig op dit gebied.

[Dit bericht is gewijzigd door Mobious op 21-08-2003 15:34]

En weer een stukje onzinnige proza.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:37:07 #155
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_12605985
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:26 schreef Mobious het volgende:
Toevoeging:
Tja... een topic als God is Heilig, Rechtvaardig en Liefde! zonder inhoud levert helaas dat soort taferelen op...
jammer
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_12606537
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:37 schreef MacMeester het volgende:

[..]

Tja... een topic als God is Heilig, Rechtvaardig en Liefde! zonder inhoud levert helaas dat soort taferelen op...
jammer

Excqusez-moi, maar mijn topique heb ik gepost nadat het andere topique in het leven werd geroepen.
Denk aan de duim :)
pi_12607863
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:26 schreef Mobious het volgende:
Wat doet het topique God is achterbaks, Noach de dupe in WFL? Schopje richting K&L (Zou het een label proza mogen dragen? dubieus) of ONZ? Het lijkt mij iig onder het niveau van WFL liggen,

(Ik zeg hierbij niet dat er geen kritische noten over bijbelse verhalen hier kunnen staan, integendeel, maar niet in de vorm van "Kijk mij eens grappig bijbel-bashen")

Los daarvan was het een dubbeltopic; er liep al een topic over de zondvloed en Noach. Is dus dicht.
quote:
Toevoeging:
Is ook al dicht.
Unox, the worst operating system.
pi_12608004
Dank!
Maar eerlijk is eerlijk, nEDerland haakte inderdaad in op het God is achterbaks topique, dat kan je hem niet kwalijk nemen.
pi_12608119
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:50 schreef Mobious het volgende:
Dank!
Maar eerlijk is eerlijk, nEDerland haakte inderdaad in op het God is achterbaks topique, dat kan je hem niet kwalijk nemen.
dat hij daarop inhaakte, kun je hem inderdaad niet kwalijk nemen.
dat hij het inhoudsloos deed daarentegen wel

maar goed, beiden gesloten, iedereen tevreden?

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 10:40:00 #160
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_12625016
Ehm... kan schorp weer eens wat scherper optreden?
met name Als God bestaat..? worden weer aardig wat loze opmerkingen gemaakt....
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 10:58:06 #161
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_12625385
Was niet de bedoeling dat je Als God bestaat..? meteen afkapt... zo blijft er niets meer over van de discussies....
jammer....
meer esotherisch
pi_12672844
Kan verschil tussen bijbels op slot? De discussie daar past imho prima in het centrale topic.

[Dit bericht is gewijzigd door thabit op 24-08-2003 10:13]

pi_12672855
Aaargh driedubbel

[Dit bericht is gewijzigd door thabit op 24-08-2003 10:11]

pi_12672861
edit: dubbel
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:45:32 #165
21607 the.moderator
pi_12684338
Je hebt drie soorten wiskundigen:

1. wiskundigen die wel kunnen tellen,
    3. wiskundigen die niet kunnen tellen.
pi_12684380
Observatie: WFL telt de meest huilerige FB-posters.

"Kan dit topic niet op slot?"
"Wat doet dit topic in ons forum?"
"Dit kan toch mooi in het centrale topic?"

Stelletje jankerds. .

pi_12686507
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:13 schreef Schorpioen het volgende:
[centraal] God, Geloof en de Bijbel deel 3
Mag hij aub weer open.

Vraag ik niet vaak , maar was lekker aan het discussieren daar !

pi_12724188
Ik was gisteren even op #wfl, maar dat is zeker wel op sterven na dood?
I´m back.
pi_12726306
Het is me opgevallen dat verschillende sub-fora verschillende banners hebben bovenin het beeld. Zo heeft FB bijvoorbeeld een passende "tegen zinloos geweld" banner. Waarom zitten wij in hemelsnaam opgezadeld met een banner voor één of andere erotiekshop. Wat is het gedachtegoed hierachter?
1. WFL posters zijn zielige mensen zonder partner die we moeten stimuleren.
2. WFL posters zijn ondernemende mensen die altijd op zoek zijn spanning en nieuwe uitdagingen, zo ook in de liefde.
3. [conspiracy modus]Een erotiek banner houdt misschien reli-types uit de buurt, en als dat niet helemaal werkt, dan ergert het ze ten minste[/conspiracy modus]
4. Geen

(Ja, ik zit ook wel eens op mijn werk te posten, en dan komen erotiek banners niet zo uit.)

pi_12736679
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:23 schreef Mobious het volgende:
Het is me opgevallen dat verschillende sub-fora verschillende banners hebben bovenin het beeld. Zo heeft FB bijvoorbeeld een passende "tegen zinloos geweld" banner. Waarom zitten wij in hemelsnaam opgezadeld met een banner voor één of andere erotiekshop. Wat is het gedachtegoed hierachter?
1. WFL posters zijn zielige mensen zonder partner die we moeten stimuleren.
2. WFL posters zijn ondernemende mensen die altijd op zoek zijn spanning en nieuwe uitdagingen, zo ook in de liefde.
3. [conspiracy modus]Een erotiek banner houdt misschien reli-types uit de buurt, en als dat niet helemaal werkt, dan ergert het ze ten minste[/conspiracy modus]
4. Geen
5. De erotiekbanners betalen het beste?

Nee ik heb geen idee, en ook geen inzicht in / invloed op de bannerplaatsing van het forum. Daarvoor zou je in het echte Feedbackforum moeten zijn...

Unox, the worst operating system.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:04:15 #171
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12736964
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:23 schreef Mobious het volgende:
Dat is een goede reden om voor deze banners te zijn.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12737035
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:52 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

5. De erotiekbanners betalen het beste?

Nee ik heb geen idee, en ook geen inzicht in / invloed op de bannerplaatsing van het forum. Daarvoor zou je in het echte Feedbackforum moeten zijn...

Ach, zo belangrijk is het nu ook weer niet (ik ben al een keer voor huillie uitgemaakt, die traumatische ervaring beleef ik liever niet nog een keer )

Maar als erotiekbanner het beste betalen, dan zou ik ze in geen geval op WFL zetten

pi_12794053
Kan de evolutie vs creatie discussie in 1 topic worden gecentraliseerd ipv over tig topics worden verspreid?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:06:00 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_12802668
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:14 schreef thabit het volgende:
Kan de evolutie vs creatie discussie in 1 topic worden gecentraliseerd ipv over tig topics worden verspreid?
Nee, daar is het onderwerp te veelzijdig voor. Dan zou iedereen door elkaar heen gaan lullen.

Yeshua......Jezus...voorteld in de Bijbel
Kan deze naar C&H?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:52:09 #175
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_12805564
Ik verzoek dringend toch vriendelijk om Yeshua......Jezus...voorteld in de Bijbel weer terug bij WFL te zetten. Het heeft niets met cultuur of historie te maken....
Jammer dat het zo snel wordt weggeschopt...
meer esotherisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')