quote:Omdat het een onzinnige stelling was die toch maar uit zou lopen op dezelfde discussie die we al 1000 keer gevoerd hebben.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:22 schreef Misanthroopia het volgende:
Waarom moest topic 337392 dicht?
Als het een gewone stelling was in de trant van "wanneer mag je je kind slaan" dan had het discussiewaarde gehad en ging het ook ergens over, maar kom op zeg, "als je zeker weet dat je kind een goddelijk wezen is"... Zometeen krijgen we topics: "mag je je kind slaan als het de messias is?" of "mag je je kamerplant wegdoen als deze door God gezonden is?" en dat leidt gewoon niet tot zinvolle discussies. Het is hier geen onzin...
quote:Het was een ontopic post, als je niet van TK's houdt sluit alles dan automatisch na 2 weken.
Op woensdag 18 juni 2003 00:19 schreef Schorpioen het volgende:
Topickick.
(ik denk, ik bemoei me er even mee)
quote:Het was 8 maanden.... en een topic dat toch al nauwelijks hier hoort.
Op woensdag 18 juni 2003 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Het was een ontopic post, als je niet van TK's houdt sluit alles dan automatisch na 2 weken.
quote:Doe maar niet.
(ik denk, ik bemoei me er even mee)
quote:Is geen troll. En het zijn topics met vele pagina's discussie. Klaar.
Op dinsdag 17 juni 2003 20:44 schreef the.moderator het volgende:
Drie bijna identieke en gelijktijdige topics van dezelfde troll in WFLWaarom de oerknal?
Waarom de evolutietheorie?
Waarom de mens?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Is geen troll* wannabe.
En het zijn * identieke topics met vele pagina's * identieke discussie. Klaar* en afgelopen.
quote:Wat is jouw definitie van een troll?!
Op woensdag 18 juni 2003 17:46 schreef the.moderator het volgende:
quote:De 10 Anti-Troll Fok! geboden zijn: Gij zult zich op Fok! niet gedragen als iemand, die ;
Op woensdag 18 juni 2003 18:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wat is jouw definitie van een troll?!
* In het geval van nEDerland hou ik het op de eerste optie. Hij promoot in POL de lijst Ratelband en valt in WFL de wetenschappers aan met religieuze dogma's. Optie 10 is dus ook nog een reële mogelijkheid. ![]()
* Zie disclaimer. -edit- Voor vrouwen gelden ook nog de 10 Anti-Attention-Whore Fok! geboden, maar daar heb ik de tekst nog niet van.![]()

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 18-06-2003 23:04]
quote:Het reli-tripping loopt nog steeds de spuigaten uit en het zijn nog geeneens the regular suspects.
Gister schreef thabit in WFT wordt WFL, en een nieuwe forumbeschrijving! het volgende:Het aantal bijbeltopics neemt weer toe. Doe er iets aan!
quote:Klopt dus niet. Een troll is een post die bewust probeert een flamewar te starten.
Op woensdag 18 juni 2003 19:52 schreef the.moderator het volgende:<knip>
quote:Zeur niet
Op woensdag 18 juni 2003 22:58 schreef the.moderator het volgende:Het reli-tripping loopt nog steeds de spuigaten uit en het zijn nog geeneens the regular suspects.
quote:idd, dat is optie 6.
Op woensdag 18 juni 2003 23:00 schreef DennisMoore het volgende:Klopt dus niet. Een troll is een post die bewust probeert een flamewar te starten.
quote:Ik quote slechts iemand die veel beter zeurt dan jij doet.
Zeur niet.
En nu kappen met je slowchat of weet je ook niet wat dat is?
quote:Nee, dat is de énige optie.
Op woensdag 18 juni 2003 23:07 schreef the.moderator het volgende:idd, dat is optie 6.
quote:En je voegt daar je eigen 'gezeur' aan toe.
Ik quote slechts iemand die veel beter zeurt dan jij doet.
quote:Ik stel voor dat je ook dáár de definitie eens van opzoekt.
En nu kappen met je slowchat of weet je ook niet wat dat is?
quote:* Niet in het geval van nEDerland.
Op woensdag 18 juni 2003 23:10 schreef DennisMoore het volgende:Nee, dat is de énige optie.
De rest is flauwekul.
quote:
En je voegt daar je eigen 'gezeur' aan toe.
quote:Het topic is het bezwaar tegen de flame-jurking reli-topics en andere eventuele uitspattingen op WFL.
Ik stel voor dat je ook dáár de definitie eens van opzoekt.
Dit gaat hooguit offtopic.
* Zie disclaimer
Ik blijf er alleen niet op wachten.
quote:We zouden op WFL geen geloofs-ervaringen of botsingen delen, maar inhoudelijk discussiëren over levensovertuigingen. Ik zou van merino eerder een discussie over Boeddhisme verwachten, i.p.v. een discussie over privé confrontaties met Jehovah's Getuigen.
Op woensdag 18 juni 2003 20:27 schreef merino in huis aan huis gelovigen het volgende:Daarnet voor het eerst in mijn leven 2 huis aan huis gelovigen tegengekomen.
<knip>
Wat mij betreft mag huis aan huis gelovigen ook in de reli-prullebak.
quote:Je snapt het niet.
Op woensdag 18 juni 2003 23:44 schreef the.moderator het volgende:We zouden op WFL geen geloofs-ervaringen of botsingen delen, maar inhoudelijk discussiëren over levensovertuigingen. Ik zou van merino eerder een discussie over Boeddhisme verwachten, i.p.v. een discussie over privé confrontaties met Jehovah's Getuigen.
De stelling is: "Dit is geen goede manier om je geloof over te dragen aan anderen (verkopen)".
Algemeen dus. Niet over prive-confrontaties.
quote:Tja, persoonlijke aversie mbt religie blijkbaar, waar je niet overheen kunt stappen. Naar welk forum zou het volgens jou verplaatst moeten worden?
Wat mij betreft mag huis aan huis gelovigen ook in de reli-prullebak.
quote:Naar het zelfde forum waar Wie heeft boeken van Johannes Vehlov binnenkort naartoe zal vertrekken.
Op donderdag 19 juni 2003 00:00 schreef DennisMoore het volgende:Naar welk forum zou huis aan huis gelovigen volgens jou verplaatst moeten worden?
quote:V&A
Op donderdag 19 juni 2003 10:24 schreef the.moderator het volgende:Naar het zelfde forum waar Wie heeft boeken van Johannes Vehlov binnenkort naartoe zal vertrekken.
quote:Het stellen, van een retorische vraag, kan soms wijs zijn.
Op donderdag 19 juni 2003 10:58 schreef DennisMoore het volgende:U is niet wijs.
quote:ad 1. Moeilijk aan te tonen in de praktijk
Op woensdag 18 juni 2003 19:52 schreef the.moderator het volgende:[..]
De 10 Anti-Troll Fok! geboden zijn: Gij zult zich op Fok! niet gedragen als iemand, die ;
1. of heel goed weet waar de topic over gaat, maar ons toch het tegenovergestelde doet geloven;
2. of zelf geen idee heeft waar zijn topic over gaat, maar net doet alsof ;
3 of geen functioneel kortetermijngeheugen heeft ;
4. of een autonoom en/of anarchist is ;
5. of een post-count junky is ;
6. of een flame-jurker is ;
7. of een borderliner is ;
8. of een rel-kloon is ;
9. of een pubertje is ;
10. en alles hiervoor.
Take Your pick.
Ik wil nog toevoegen:
11. users met opmerkingen zoals: paddo's gegeten ? neuken ? etc.
12. Beta-studenten/users die de niet-beta-users kwalificeren als dom, omdat zij geen beta-studie volgen/opleiding hebben.
13. users die eten onder het posten.
14. users die dronken of stoned zijn onder het posten
15. users die per abuis in het verkeerde topic posten.
quote:Tuurlijk, dat mag.
Op donderdag 19 juni 2003 16:25 schreef Sitethief het volgende:
Mag ik eventjes mijn onvrede uiten over de houding van Schorpioen in het Red mij niet topic ??
quote:I just did
Op donderdag 19 juni 2003 16:38 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Tuurlijk, dat mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |