abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:57:28 #251
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19274770
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:04 schreef Mindlight het volgende:
Ok gezellig, waar ga je zitten?
Ik denk om eerlijk te zijn dat het een vrij lastige wedstrijd wordt, maar als excelsior goed speelt er gewoon gewonnen kan worden.
Geen flauw idee eigenlijk. Eerst de FA cup final kijken in O´sheas en daarna naar Woudestein.

Zal wel op de korte zijde worden en anders op die waar jij altijd zit, behalve wanneer je naar sparta gaat...
A.M.A.B
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:10:23 #252
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19277890
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Geen flauw idee eigenlijk. Eerst de FA cup final kijken in O´sheas en daarna naar Woudestein.

Zal wel op de korte zijde worden en anders op die waar jij altijd zit, behalve wanneer je naar sparta gaat...
ben overigens niet geweest gister, maar dit terzijde.
Ik denk eik dat Zuid wel uitverkocht zal zijn hoor, maar we zien wel dan
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:42:11 #253
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19305877
Ik heb een goede vriend die elke wedstrijd van Excelsior op Zuid staat.

Hij loodst me wel binnen daar, mocht het uitverkocht zijn.
A.M.A.B
  zaterdag 22 mei 2004 @ 07:15:57 #254
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19310480
Ohh ok ja plek is er altijd omdat er een aantal mensen de wedstrijd vanaf de shabby side bekijkt, dus dat kan wel.
  maandag 24 mei 2004 @ 11:24:46 #255
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19358125
Het Rotterdams Dagblad meldt vandaag dat spits Cecilio Lopes naar Heracles Almelo zou gaan.
De spits is na het duel van vrijdag helaas 6-9 maanden uitgeschakeld dus die transfer zal niet doorgaan. Dit maakt het alleen nog maar lulliger voor Lopes.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:43:16 #256
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19733638
Damn zit vandaag in het RD te bladeren en zie dat FEYENOORD Michel Breuer en Danny Buijs een contractverlenging heeft aangeboden. Waar gaat dit heen???
Breuer en Buijs staan onder contract bij excelsior en zeker in het geval van Breuer heeft die zijn hele carrière nog niets met feyenoord te maken gehad. Gaat feyenoord nu ook al contractspelers van excelsior betalen?
Gatver mijn stemming is volledig verziekt, hoezo excelsior is geen echte club meer?
Ik ben het zeer eens met de supporters die excelsior feyenoord-2 noemen, dit gaat toch helemaal nergens meer over??
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:05:52 #257
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_19734157
Kom je toch gezellig bij ons ....
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:10:05 #258
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19734241
Haha dat gaat me weer tever, excelsior zit in mijn hart, maar is gewoon zwaar klote dat je de club kapot ziet gaan (over 10 jaar is er op deze manier geen excelsior meer), en je er niets aan kunt doen.

Overigens wil van Stee de jeugdopleidingen van beide ploegen samenvoegen. Hij kan wmb de #$% krijgen.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:18:46 #259
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_19734438
Ik vrees dat dit het lot is van Excelsior....

Maar als je eerlijk bent. Wat heb je liever?
1. Excelsior weer compleet in de kelder van de eerste divisie zonder enige bemoeienis van Feyenoord?
2. Excelsior in de top eerste divisie met inderdaad behoorlijk wat inmenging van Feyenoord?
(puur hypothetisch en voor de vorm) 3. Excelsior als een Feyenoord 2, structureel in de eerste divisie?
pi_19741266
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:10 schreef Mindlight het volgende:

Overigens wil van Stee de jeugdopleidingen van beide ploegen samenvoegen. Hij kan wmb de #$% krijgen.
Dat lijkt me dan weer geen slecht plan. Nu zit je toch met 3 clubs in Rotterdam uit dezelfde vijver te vissen... Iemand die net niet goed genoeg is als hij bij Feyenoord te oud is voor de A1 kan best een nuttige speler worden voor Excelsior denk ik...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:22:19 #261
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19742715
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:18 schreef Stpan het volgende:
Ik vrees dat dit het lot is van Excelsior....

Maar als je eerlijk bent. Wat heb je liever?
1. Excelsior weer compleet in de kelder van de eerste divisie zonder enige bemoeienis van Feyenoord?
2. Excelsior in de top eerste divisie met inderdaad behoorlijk wat inmenging van Feyenoord?
(puur hypothetisch en voor de vorm) 3. Excelsior als een Feyenoord 2, structureel in de eerste divisie?
Tsja dat heb ik mezelf ook regelmatig afgevraagd Stpan, maar denk toch dat ik voor de eerste optie ga, omdat op termijn optie 2 niet bestaat. We zitten nu nog met de dagelijkse leiding (Kelder en De Jager) die nog excelsior mensen zijn, maar wat denk je dat er gebeurd als zij een keer stoppen. Het zou mij niets verbazen als feyenoord dan ook daar wat mensen neerzet en dan is het denk ik helemaal afgelopen met de identiteit.
En het is leuk hoor, in de top van de eerste divisie meedraaien, maar voor de toekomst zie ik eigenlijk helemaal niets positiefs in die samenwerking, elk seizoen weer een halve A1 van feyenoord erin, en als een speler echt goed is heb je hem maar een half seizoen, en als je mazzel hebt een heel seizoen, daarna vertrekt ie zonder dat je er een cent voor ziet (en zoals het er nu naar uit ziet ook contractspelers van excelsior die zonder transfersom naar feyenoord gaan).
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:24:24 #262
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19742756
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer geen slecht plan. Nu zit je toch met 3 clubs in Rotterdam uit dezelfde vijver te vissen... Iemand die net niet goed genoeg is als hij bij Feyenoord te oud is voor de A1 kan best een nuttige speler worden voor Excelsior denk ik...
Ja 1/2 seizoenen nuttig, en daarna zonder problemen naar een andere club waar feyenoord dan het geld voor opstrijkt. En als er bij excelsior dan eens een goede jeugdspeler rondloopt, kan die dus ook direct naar feyenoord overgeheveld worden. De A1 (dacht ik) en B1 van excelsior zijn in hun divisies kampioen geworden, dus talent loopt er zeker rond op Woudestein en ik gun feyenoord die spelers totaal niet (tenzij ze betalen natuurlijk, maar dat geldt voor elke club).
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:51:23 #263
73305 Stpan
pi_19746735
Bij Sparta beginnen ze ook al over bezuinigingen in de jeugd en samenwerking....

Stel dat alle Rotterdamse clubs hun opleidingen zouden bundelen. Wie bepaald dan welke speler voor welke club een contract gaat tekenen? Dan krijg je alleen maar ruzie in de tent.
Bovendien, dan zitten er in Rotterdam A1 elf jongens. Daar kan 1 talentvolle linkshalf in. Stel je hebt 3 talentjevolle linkermiddenvelders. 1-tje kiest misschien nog voor Rotterdam A2. De ander zal naar FC Utrecht A1 ofzo gaan.
We vissen dan wel allemaal uit dezelfde vijver, maar t'is wel een grote vijver.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stpan op 09-06-2004 10:01:29 ]
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:54:27 #264
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19746797
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:51 schreef Stpan het volgende:
Bij Sparta beginnen ze ook al over bezuinigingen in de jeugd en samenwerking....:N

Stel dat alle Rotterdamse clubs hun opleidingen zouden bundelen. Wie bepaald dan welke speler voor welke club een contract gaat tekenen? Dan krijg je alleen maar ruzie in de tent.
Bovendien, dan zitten er in Rotterdam A1 elf jongens. Daar kan 1 talentvolle linkshalf in. Stel je hebt 3 talentjevolle linkermiddenvelders. 1-tje kiest misschien nog voor Rotterdam A2. De ander zal naar FC Utrecht A1 ofzo gaan.
We vissen dan wel allemaal uit dezelfde vijver, maar t'is wel een grote vijver.
Inderdaad
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:17:57 #265
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19750497
VI van vandaag:
quote:
Feyenoord heeft Breuer en Buijs een aanbieding gedaan hun contract te verlengen. De verdedigers komen niet in aanmerking voor een stage bij Feyenoord, zegt Wotte.
Aan de andere kant zien wij wel toekomst in deze spelers. Als we ze langer aan ons kunnen binden, kunnen we een ander traject samenstellen voor hun carriere.
We kunnen een speler verhuren aan een Eredivisieclub. Dat is zeker voor Michel Breuer een reeele optie, aldus Wotte.
Wtf is dit, feyenoord gaat nu dus spelers van excelsior verhuren aan een eredivisieclub, met als woordvoerder Wotte. Wat ik nou niet begrijp is dat er NIEMAND bij excelsior zijn mond opentrekt en hier een stokje voor steekt. Want waarom doet Wotte hier het woord, ben het spuugzat.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:12:33 #266
73305 Stpan
pi_19751897
Dit is weer een stapje verder........

Jullie moeten nog een keer actievoeren!
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:15:35 #267
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19751983
Yep als ik op het excelsior forum kijk denk ik ook dat dat niet ver weg is, alhoewel er ook al een groot deel moedeloos is geworden, het gaat al jaren steeds een stapje verder zonder dat iemand iets doet/kan doen, iedereen ziet het misgaan en het is onmogelijk er iets aan te doen.
Maar reken maar dat als Breuer daadwerkelijk door feyenoord verhuurd wordt er idd acties volgen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:22:35 #268
73305 Stpan
pi_19752197
Maar stond toch onder contract bij Excelsior? Waarom verlengt Excelsior dan niet het contract? Bij Feyenoord komt hij toch niet aan de bak.

Enne, wel makkelijk voor Kelder/De Jager om de begroting rond te krijgen en met een belerend vingertje naar Sparta te wijzen, maar als Feyenoord bijna al je speler betaald is het wel heel erg makkelijk rondkomen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:51:17 #269
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19752991
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef Stpan het volgende:
Maar stond toch onder contract bij Excelsior? Waarom verlengt Excelsior dan niet het contract? Bij Feyenoord komt hij toch niet aan de bak.

Enne, wel makkelijk voor Kelder/De Jager om de begroting rond te krijgen en met een belerend vingertje naar Sparta te wijzen, maar als Feyenoord bijna al je speler betaald is het wel heel erg makkelijk rondkomen.
Ja is zeker zo. Excelsior mag niet zelf bepalen he welke contracten er verlengd worden, daarvoor moet toestemming zijn van feyenoord.
Ook mag excelsior geen spelers aantrekken zonder toestemming van Wotte.

En idd opmerkingen over Sparta moeten Kelder en De Jager zoizo niet maken, laat ze eerst hun eigen club maar proberen te behouden voor het betaalde voetbal (MET een eigen identiteit).
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:53:12 #270
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19753045
Frustratie nr zoveel, weer uit de VI van deze week:

Blz 38, onderaan:
'Ook excelsior-trainer Henk van Stee kan zich vinden in de promotie van de Doetinchemse club. 'Op basis van het voetbal en de samenwerking met Feyenoord had Excelsior niet misstaan in de HCE, maar gezien de club en achterban hoort De Graafschap gewoon thuis op het hoogste niveau.'

Wat heeft die klotesamenwerking er nou weer mee te maken, ik vind dat juist een rede waarom excelsior er niet thuishoort.
pi_19753149
Zeg Mindlight, is het nu zelfs zo dat als bv Twente Breuer wil kopen, dat ze dan met feyenoord moeten onderhandelen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:59:08 #272
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19753252
Yep en excelsior heeft er totaal niets over te zeggen, tenminste zo komt het op mij over.
Tuurlijk op een supportersavond zegt Kelder dat excelsior eigen baas is en excelsior het geld opstrijkt, maar steeds vaker blijkt dat Feyenoord bepaald wie er wel en niet komen, en feyenoord bepaald welke spelers (ook contract spelers) er verkocht worden.
Toen excelsior 1,5 seizoen geleden Latuheru aan wilde trekken, waren ze rond met hem, maar heeft feyenoord de transfer verboden omdat dit ten koste zou gaan van de jeugdspelers van feyenoord.
Wat stelt excelsior dan in godsnaam nog voor eigenlijk?
pi_19753588
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:59 schreef Mindlight het volgende:
Yep en excelsior heeft er totaal niets over te zeggen, tenminste zo komt het op mij over.
Tuurlijk op een supportersavond zegt Kelder dat excelsior eigen baas is en excelsior het geld opstrijkt, maar steeds vaker blijkt dat Feyenoord bepaald wie er wel en niet komen, en feyenoord bepaald welke spelers (ook contract spelers) er verkocht worden.
Toen excelsior 1,5 seizoen geleden Latuheru aan wilde trekken, waren ze rond met hem, maar heeft feyenoord de transfer verboden omdat dit ten koste zou gaan van de jeugdspelers van feyenoord.
Wat stelt excelsior dan in godsnaam nog voor eigenlijk?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_19754125
Excelsior stelt ook geen reet voor, maar dat was al in de tijd dat Connolly voor jullie speelden. Je ziel verkocht voor prestaties...
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:43:25 #275
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19754390
Ik vind ook niet dat je daar Feijenoord op kan aanspreken. Eerder die twee malloten die ingestemd hebben met de samenwerking.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')