Geen flauw idee eigenlijk. Eerst de FA cup final kijken in O´sheas en daarna naar Woudestein.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:04 schreef Mindlight het volgende:
Ok gezellig, waar ga je zitten?
Ik denk om eerlijk te zijn dat het een vrij lastige wedstrijd wordt, maar als excelsior goed speelt er gewoon gewonnen kan worden.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Eerst de FA cup final kijken in O´sheas en daarna naar Woudestein.
Zal wel op de korte zijde worden en anders op die waar jij altijd zit, behalve wanneer je naar sparta gaat...![]()
Dat lijkt me dan weer geen slecht plan. Nu zit je toch met 3 clubs in Rotterdam uit dezelfde vijver te vissen... Iemand die net niet goed genoeg is als hij bij Feyenoord te oud is voor de A1 kan best een nuttige speler worden voor Excelsior denk ik...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:10 schreef Mindlight het volgende:
Overigens wil van Stee de jeugdopleidingen van beide ploegen samenvoegen. Hij kan wmb de #$% krijgen.
Tsja dat heb ik mezelf ook regelmatig afgevraagd Stpan, maar denk toch dat ik voor de eerste optie ga, omdat op termijn optie 2 niet bestaat. We zitten nu nog met de dagelijkse leiding (Kelder en De Jager) die nog excelsior mensen zijn, maar wat denk je dat er gebeurd als zij een keer stoppen. Het zou mij niets verbazen als feyenoord dan ook daar wat mensen neerzet en dan is het denk ik helemaal afgelopen met de identiteit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:18 schreef Stpan het volgende:
Ik vrees dat dit het lot is van Excelsior....
Maar als je eerlijk bent. Wat heb je liever?
1. Excelsior weer compleet in de kelder van de eerste divisie zonder enige bemoeienis van Feyenoord?
2. Excelsior in de top eerste divisie met inderdaad behoorlijk wat inmenging van Feyenoord?
(puur hypothetisch en voor de vorm) 3. Excelsior als een Feyenoord 2, structureel in de eerste divisie?
Ja 1/2 seizoenen nuttig, en daarna zonder problemen naar een andere club waar feyenoord dan het geld voor opstrijkt. En als er bij excelsior dan eens een goede jeugdspeler rondloopt, kan die dus ook direct naar feyenoord overgeheveld worden. De A1 (dacht ik) en B1 van excelsior zijn in hun divisies kampioen geworden, dus talent loopt er zeker rond op Woudestein en ik gun feyenoord die spelers totaal niet (tenzij ze betalen natuurlijk, maar dat geldt voor elke club).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer geen slecht plan. Nu zit je toch met 3 clubs in Rotterdam uit dezelfde vijver te vissen... Iemand die net niet goed genoeg is als hij bij Feyenoord te oud is voor de A1 kan best een nuttige speler worden voor Excelsior denk ik...
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:51 schreef Stpan het volgende:
Bij Sparta beginnen ze ook al over bezuinigingen in de jeugd en samenwerking....:N
Stel dat alle Rotterdamse clubs hun opleidingen zouden bundelen. Wie bepaald dan welke speler voor welke club een contract gaat tekenen? Dan krijg je alleen maar ruzie in de tent.
Bovendien, dan zitten er in Rotterdam A1 elf jongens. Daar kan 1 talentvolle linkshalf in. Stel je hebt 3 talentjevolle linkermiddenvelders. 1-tje kiest misschien nog voor Rotterdam A2. De ander zal naar FC Utrecht A1 ofzo gaan.
We vissen dan wel allemaal uit dezelfde vijver, maar t'is wel een grote vijver.
Wtf is dit, feyenoord gaat nu dus spelers van excelsior verhuren aan een eredivisieclub, met als woordvoerder Wotte. Wat ik nou niet begrijp is dat er NIEMAND bij excelsior zijn mond opentrekt en hier een stokje voor steekt. Want waarom doet Wotte hier het woord, ben het spuugzat.quote:Feyenoord heeft Breuer en Buijs een aanbieding gedaan hun contract te verlengen. De verdedigers komen niet in aanmerking voor een stage bij Feyenoord, zegt Wotte.
Aan de andere kant zien wij wel toekomst in deze spelers. Als we ze langer aan ons kunnen binden, kunnen we een ander traject samenstellen voor hun carriere.
We kunnen een speler verhuren aan een Eredivisieclub. Dat is zeker voor Michel Breuer een reeele optie, aldus Wotte.
Ja is zeker zo. Excelsior mag niet zelf bepalen he welke contracten er verlengd worden, daarvoor moet toestemming zijn van feyenoord.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef Stpan het volgende:
Maar stond toch onder contract bij Excelsior? Waarom verlengt Excelsior dan niet het contract? Bij Feyenoord komt hij toch niet aan de bak.
Enne, wel makkelijk voor Kelder/De Jager om de begroting rond te krijgen en met een belerend vingertje naar Sparta te wijzen, maar als Feyenoord bijna al je speler betaald is het wel heel erg makkelijk rondkomen.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:59 schreef Mindlight het volgende:
Yep en excelsior heeft er totaal niets over te zeggen, tenminste zo komt het op mij over.
Tuurlijk op een supportersavond zegt Kelder dat excelsior eigen baas is en excelsior het geld opstrijkt, maar steeds vaker blijkt dat Feyenoord bepaald wie er wel en niet komen, en feyenoord bepaald welke spelers (ook contract spelers) er verkocht worden.
Toen excelsior 1,5 seizoen geleden Latuheru aan wilde trekken, waren ze rond met hem, maar heeft feyenoord de transfer verboden omdat dit ten koste zou gaan van de jeugdspelers van feyenoord.
Wat stelt excelsior dan in godsnaam nog voor eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |