Wie zal het zeggen
quote:De geruchten gaan door een een bepaalde regel op de site van 3voor12.
Op maandag 9 juni 2003 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Een verassingsact? Op pinkpop??
Maar Pinkpop was toch niet uitverkocht? als ik Smeets was dan zou ik met veel toeters en bellen aankondigen dat U2 komt (als die zouden komen) want dan is de boel binnen no-time uitverkocht.
Al vrees ik dan wel voor een stormloop van mensen
quote:Zoals ik al gezegd heb is de eerste post dikke bullshit, de hoofdact begint altijd om kwart over 9 en niet om tien uur.
Op maandag 9 juni 2003 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
dit is het bewuste topic op 3 voor 12 forum.
quote:ja, da's waar
Op maandag 9 juni 2003 16:46 schreef amnesiac het volgende:[..]
Zoals ik al gezegd heb is de eerste post dikke bullshit, de hoofdact begint altijd om kwart over 9 en niet om tien uur.
quote:Precies! het zal dus wel los lopen.
Op maandag 9 juni 2003 16:49 schreef Wolve000 het volgende:
Het ligt er een beetje aan wat, maar als het echt een grote band is vind ik de organisatie dom, zeker eengezien ze niet alle kaarten verkocht hebben zou het een publiekstrekker minder zijn.
quote:tis ook logistiek onverantwoord. Net na half 11 beginnen de eerste treinen toch weer te rijden?
Op maandag 9 juni 2003 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
Trouwens, live is Manu Chau zo ontzettend gaaf dat het haast zonde is om daar nog een andere band achter te zetten.
quote:Zoiets. En Manu Chau kan volgens mij ook best lang doorspelen. Toen ik ze live gezien heb waren ze volgens mij ook aardig lang bezig, dus dat de afsluiter wat eerder begint dan anders hoeft op zich niet zo heel veel te betekenen. Zeker niet als er daarna maar weinig tijd is om nog alles opnieuw op te bouwen voor een andere band.
Op maandag 9 juni 2003 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
tis ook logistiek onverantwoord. Net na half 11 beginnen de eerste treinen toch weer te rijden?
quote:De afsluiter begint helemaal niet eerder dan normaal
Op maandag 9 juni 2003 16:52 schreef Wolve000 het volgende:[..]
Zoiets. En Manu Chau kan volgens mij ook best lang doorspelen. Toen ik ze live gezien heb waren ze volgens mij ook aardig lang bezig, dus dat de afsluiter wat eerder begint dan anders hoeft op zich niet zo heel veel te betekenen. Zeker niet als er daarna maar weinig tijd is om nog alles opnieuw op te bouwen voor een andere band.
quote:Klopt. Op het programma staan ze van 21.15 tot 22.30, dus dat topic waar naar gelinkt werd is dus alleen opzweperij. Er is dus simpelweg geen eens ruimte om daarna nog een verassingsact te hebben, aangezien ze na half 11 niet meer zoveel herrie mogen maken.
Op maandag 9 juni 2003 16:54 schreef amnesiac het volgende:[..]
De afsluiter begint helemaal niet eerder dan normaal
quote:beter
Het management van Manu Chao lijkt geen toestemming te gaan geven voor uitzending van het concert op radio, tv of via het web.Daarvoor in de plaats gaan we Deftones uitzenden via het 3VOOR12TV (21.15 uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |