Bedankt Juup© zonder jou zou ik nergens meer zijn...
XXX Duch.
Mijn ABSOLUTE nr. 1 is natuurlijk Brechtje: niets is zo leuk om af en toe es te horen dat je geweldig bent! Nah, en ze is natuurlijk grappig en lief!
Mag ik nu weer verder met mijn winterslaap?
quote:Met liefde en plezier doe ik dat voor jou schatje
Op 14 februari 2001 12:07 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX maakt van deze gelegenheid gebruik om haar allerliefste (FOKker) Juup© te bedanken voor alles dat hij voor haar over heeft en voor alles hij voor haar gedaan heeft en doet...Bedankt Juup© zonder jou zou ik nergens meer zijn...
XXX Duch.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 14-02-2001 12:42]
Beatrice voor haar devotie ( )
Catootje, omdat haar posts mij altijd aan het lachen maken.
Zonder twijfel de leukste schrijfstijl op Fok! ( )
V.
<edit: fok!ing ubb-tags>
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 14-02-2001 12:45]
quote:
Op 14 februari 2001 12:27 schreef Kozzmic het volgende:Mag ik nu weer verder met mijn winterslaap?
Een voor iedereen!
En een extra voor Arcee, twi, ElizabethR, Catootje, Barb, Joene, Machiel, Catkin, micha, Anton, DIGGER, YPPY, No Nick en iedereen die ik nu vergeten ben!
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 14-02-2001 12:59]
quote:
Op 14 februari 2001 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil graag iedereen bedanken die niet uit IJdorp komt, Geen ajakkus fan is, Geen FC Den Bosch fan is en geen Heiniken drinkt. Zijn geen van deze 4 dingen op jou van toepassing? Bedankt!!!
quote:
Ik wil graag iedereen bedanken die niet uit IJdorp komt, Geen ajakkus fan is, Geen FC Den Bosch fan is en geen Heiniken drinkt. Zijn geen van deze 4 dingen op jou van toepassing? Bedankt!!!
quote:en bedankt he!
quote:Graag gedaan
quote:Geen dank Digger
Also thanks to Aaargh, Vork, Logos, hoe-die-nie, MrBig, Digger, Zanderrr, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, etc, etc.
quote:Niets te danken hoor erg graag gedaan..
Op 14 februari 2001 13:28 schreef Techno het volgende:
Natuurlijk wil ik kaya, MissX
, BadGirl
, fruija
en Tally
graag bedanken
Ook alle andere fok! damesdie ik vergeten ben
Also thanks to Aaargh, Vork, Logos, hoe-die-nie, MrBig, Digger, Zanderrr, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, etc, etc.
Ik wilde Techno, Golfer, Arma en Badgirl bedanken.. En natuurlijk de rest van de Fokkers/sters die ik vergeten ben..
Waaronder:
Techno (He owns Love), BadGirl, Kaya, Hoe-die-nie, MissX, Aaargh, MrBig, Acnaib, en jij?
quote:
Op 14 februari 2001 13:39 schreef Logos het volgende:Techno (He owns Love)
Verder qua posts ook Doc, Ulx, Zanderrr, Verbal, MeneerAart en nog een paar anderen die ik op 't moment helaas nie kan opnoemen, komt later nog wel.
voor degenen die niet genoemd zijn en die wel ongelofelijk aardige mensen zijn...
quote:
Op 14 februari 2001 13:39 schreef Logos het volgende:
Dankt alle "Club Love"-ers voor steun, toeverlaat, tips, liefde, warmte, lol, frustratie, sex, hugs, drugs en glimlach die ik daar heb.Waaronder:
Techno (He owns Love), BadGirl, Kaya, Hoe-die-nie, MissX, Aaargh, MrBig, Acnaib, en jij?
quote:
Op 14 februari 2001 12:27 schreef Kozzmic het volgende:
van de newbies met name ElizabethR en Gellarboy
Ik wil de hardcore ploeg bedanken. Als ik namen moet gaan noemen dan vergeet ik er teveel, en dazzzz nieh luuk. Maar iedereen met wie ik een goed contact heb dus:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |