abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11254857
Elk weekend ben ik weer blij dat C&H er nog staat.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 22 juni 2003 @ 00:06:20 #152
46511 Linz
held der helden
pi_11281120
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:11 schreef yvonne het volgende:
Binnen de crew gaan steeds meer stemmen op om C&H bij K&L onder te brengen.
een verstandig idee
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_11282004
Ik zie het nut ervan niet zo in. Het lijkt wel eens soort bezuinigingsmaatregel.

Ben zelf niet zo onder de indruk van K&L, maar vind C&H prima. Van de andere kant: wie weet onstaat er iets moois. Maar liever niet dus.

Wel zou ik graag en nieuw forum willen voorstellen: RJP.

Helpt waar hij kan!
pi_11361513
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:11 schreef yvonne het volgende:
[...]

Er wordt hier, heel jammer, maar door een klein groepje mensen gepost en we missen die ene mod die het forum leven inblaast.
Het is zo jammer dat dit forum allen een soort leesforum is en dus nooit hoog in de stats zal staan.

[...]

Apart eigenlijk, gezien het aantal mensen dat op FOK! komt met een expliciete mening over cultuur. Of beter gezegd: Over de cultuur van anderen.

Raar dat mensen zoveel kritiek kunnen hebben op de cultuur en historie van anderen, terwijl ze zelf zo onverschillig tegenover hun eigen cultuur staan...

En weer een stukje onzinnige proza.
pi_11402924
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:15 schreef Mobious het volgende:
Apart eigenlijk, gezien het aantal mensen dat op FOK! komt met een expliciete mening over cultuur. Of beter gezegd: Over de cultuur van anderen.

Raar dat mensen zoveel kritiek kunnen hebben op de cultuur en historie van anderen, terwijl ze zelf zo onverschillig tegenover hun eigen cultuur staan...

Wijs gesproken Mobious.

Mag ik Mobious voordragen als mod hier?

pi_11407170
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:35 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Wijs gesproken Mobious.

Mag ik Mobious voordragen als mod hier?

* unvote
En weer een stukje onzinnige proza.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties