abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2003 @ 14:13:20 #126
17061 mvt
blame Canada
pi_11006869
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 14:11 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ja, Wile_E_Coyote geeft het niveau van het C&H forum echt een enorme impuls door dit soort topics ernaar toe te verplaatsen Dune <> Real Life .

Sarcasme??

Het is wel een randgeval qua K&L en C&H. Geeft eigenlijk aan dat het idee van de TS nieteens zo verkeerd is

We were to understand there would be pie and punch?
pi_11008091
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 14:11 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ja, Wile_E_Coyote geeft het niveau van het C&H forum echt een enorme impuls door dit soort topics ernaar toe te verplaatsen Dune <> Real Life .

Het niveau wordt beduidend lager ja. We zijn hier geen vuilstortplaats, Wile.
pi_11008445
Bovendien vind ik dat C&H moet blijven omdat er zo'n schattig groepje verstofte, van de realiteit afgesloten historici hier hun raadspelletjes doen, .

Kijk, hier een groepsfoto:

.

Admin dinsdag 10 juni 2003 @ 15:20:39 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11008467
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:05 schreef beeer het volgende:

[..]

Als vast C&H poster was ik benieuwd naar jouw mening, nee, heb ik zo weinig aan
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_11008959
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als vast C&H poster was ik benieuwd naar jouw mening, nee, heb ik zo weinig aan

Volgens mij is hier al eens over gediscussieerd en ik vind het allemaal maar onzin. Wat maakt het nou eigenlijk uit of een forum klein of groot is? Laat het lekker zo en maak zodiakk of een andere schooier moderator. En dat 'nieuwe leven inblazen' hoeft van mij ook al niet hoor. Dat klinkt zo geforceerd alsof we het hier allemaal leuk en prettig moeten gaan vinden.
pi_11009304
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:19 schreef zodiakk het volgende:
Bovendien vind ik dat C&H moet blijven omdat er zo'n schattig groepje verstofte, van de realiteit afgesloten historici hier hun raadspelletjes doen, .

Kijk, hier een groepsfoto:

[afbeelding].

Ik mis die meetings ook altijd, lijkt het wel.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:14:37 #132
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11010125
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:05 schreef beeer het volgende:

[..]

Het stond in POL, heer beer. Daar hoorde het zeker niet.Gezien de raakvlakken en de gedachte erachter en het feit dat veel mensen in C&H ook in K&L komen en dus wat meer achtergrond over Dune hebben, een voor mij logischer plaats.

En aangezien ik interim ook C&H mod, schop ik het dan naar dat forum.

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_11010815
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Gezien de raakvlakken en de gedachte erachter en het feit dat veel mensen in C&H ook in K&L komen en dus wat meer achtergrond over Dune hebben, een voor mij logischer plaats.
Met dit soort logica kan ik de Holocaust ontkennen, Wile_E_Coyote.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:39:40 #134
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11010985
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:34 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Met dit soort logica kan ik de Holocaust ontkennen, Wile_E_Coyote.

Je zwamt maar lekker door, vriend.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:45:02 #135
17061 mvt
blame Canada
pi_11011160
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Je zwamt maar lekker door, vriend.

Hij bedoelt dat het topic in K&L misschien beter zou passen.
pi_11012112
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:47 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik mis die meetings ook altijd, lijkt het wel.

Ja ik ook al .

ik ben het wel met heer beeer eens. Waarom zou je zo nodig dit forum willen veranderen? Het gaat best aardig en een samenvoeging heeft als risico dat de sfeer bederft.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11013182
Opdoeken??
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:40 schreef Gellius het volgende:
Het zou zonde zijn als C&H zou verdwijnen. Het is één van de twee fora waartoe ik me beperk op het fokforum. Samenvoegen van C&H en K&L is een goede optie, maar ik begrijp dat het probleem vooral zit in het vinden van een gemotiveerde moderator. Als die gevonden is, dan is samenvoegen helemaal niet meer nodig. En ik lees dat er animo is, dus tralala hopsasa.
pi_11013761
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:37 schreef beeer het volgende:

[..]

Volgens mij is hier al eens over gediscussieerd en ik vind het allemaal maar onzin. snap de discussie niet.
Wat maakt het nou eigenlijk uit of een forum klein of groot is? Laat het lekker zo en maak zodiakk beeeeer of een andere schooier moderator. En dat 'nieuwe leven inblazen' hoeft van mij ook al niet hoor. Dat klinkt zo geforceerd alsof we het hier allemaal leuk en prettig moeten gaan vinden.

Het is hier inderdaad al leuk en rustig en stoffig genoeg, wat mij betreft

Ik snap eigenlijk niet wat er zo erg aan is dat C&H vooral een leesforum is en nooit hoog in de stats zal staan, en dat er maar een klein groepje mensen in post. Heeft het daarom geen bestaansrecht? Of gaat het vooral om de moderatie?
Zou je dat eens willen uitleggen, yvonne?

And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin woensdag 11 juni 2003 @ 13:20:53 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11031539
Ik ben dit forum ooit eens gestart en heb er toendertijd best veel tijd in gestoken,
en natuurlijk weet ik dat het nooit hoog in de stats zal komen, we hebben hier geen slowchats die er wel voor zorgen dat een forum hoog in de stats komt, gelukkig maar

En het is ook altijd bedoelt als een leuk stoffig leesforum, waar je met een pijp en een goed glas alles eens naleest.

Het is alleen zo jammer dat er geen mod te vinden is die weer eens war spit werk doet en meediscussieert en nieuwe topics opent,
dat is wat mij betreft alles

Nu ik hier weer actiever meelurk is het gewoon een heel erg leuk forum, wat wat mij betreft, en dat is mijn persoonlijke mening, best kan blijven bestaan.
Wat ik wel altijd moeilijk zal blijven vinden, wanneer past iets in een bepaald forum,
zo zie ik in SES zaken voorbij komen die best hier zouden kunnen passen

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_11031638
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:20 schreef yvonne het volgende:
Ik ben dit forum ooit eens gestart en heb er toendertijd best veel tijd in gestoken,
en natuurlijk weet ik dat het nooit hoog in de stats zal komen, we hebben hier geen slowchats die er wel voor zorgen dat een forum hoog in de stats komt, gelukkig maar

En het is ook altijd bedoelt als een leuk stoffig leesforum, waar je met een pijp en een goed glas alles eens naleest.

Het is alleen zo jammer dat er geen mod te vinden is die weer eens war spit werk doet en meediscussieert en nieuwe topics opent,

Nu ik hier weer actiever meelurk is het gewoon een heel erg leuk forum, wat wat mij betreft, en dat is mijn persoonlijke mening, best kan blijven bestaan.
Wat ik wel altijd moeilijk zal blijven vinden, wanneer past iets in een bepaald forum,
zo zie ik in SES zaken voorbij komen die best hier zouden kunnen passen

Nou, dan hou je het hier toch. Doe je er alleen Scoiologie bij en zoek je naar een goede, actieve mod. SportsIllutrated bijv. Meneer_Aart, als die ADSL heeft.
I´m back.
pi_11036123
quote:
Het meot toch niet zo moeilijk zijn om een user te vinden die het wil proberen.
Ik zou het best willen proberen, ondanks dat ik nooit veel hier heb gepost. Maar het is een te leuk forum om zomaar te laten verdwijnen. Het is juist een forum wat vraagt om inhoud.
Ik denk dat er best genoeg mensen het zouden willen proberen, als maar niet van ze wordt verwacht dat ze zich ook met alle andere fora bemoeien.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 12:42:23 #142
24054 search64
Avec le grande
pi_11083254
Ik denk dat samenvoegen tot een chaotische opbouw van het C&H+K&L-forum leidt. Nu is het lekker overzichtelijk.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:10:42 #143
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_11084046
quote:

En het is ook altijd bedoelt als een leuk stoffig leesforum, waar je met

Mooi, kwestie van even leren accepteren, niet zeiken verder en vrolijk doorgaan waar we waren gebleven met dit forum.

Waag het niet m`n troetelforumpje te euthanaseren want dan kun je ervan opaan dat ik je achtervolg tot in de hel.

(enige verandering voorgesteld: geef al die jojo`s die de links-rechts-amerika-islam-hoofddoekjes discussie hier stiekem verder willen voortzetten een ernorme schop naar buiten dit forum, voordat ook dit forum verkankerd en verneukt is)

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  Admin vrijdag 13 juni 2003 @ 13:24:39 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11084383
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:10 schreef speedcore het volgende:

[..]

Waag het niet m`n troetelforumpje te euthanaseren want dan kun je ervan opaan dat ik je achtervolg tot in de hel.

Dat alleen is al reden genoeg om C&H niet te verhuizen

Maar idd nu ik hier weer actief meelurk is en blijft het gewoon een superleuk forum
En die links/rechts/hoofddoek discussies horen hier ook niet

vrijdag 13 juni 2003 @ 13:39:35 #145
17061 mvt
blame Canada
pi_11084773
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar idd nu ik hier weer actief meelurk is en blijft het gewoon een superleuk forum

Blijft de vraag open : Wie is de mod??
Er zijn nu een paar waarnemers, maar wie gaat het zwikkie leiden??
  vrijdag 13 juni 2003 @ 14:12:20 #146
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_11085716
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

tuurlijk, ik heb tenslotte altijd gelijk en de wijsheid in pacht.

(ik dacht, ik herinner jullie er maar even aan)

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 13 juni 2003 @ 14:17:59 #147
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_11085881
Wat mij betreft wordt het samengevoegd met K&L, hoewel die legertopics er dan wel een beetje raar tussen staan. Maar waar zet je die anders neer? GC?
  zaterdag 14 juni 2003 @ 20:40:02 #148
30524 Feanturi
Chic N Stu
pi_11111474
Ik ben dan niet een frequente poster van C&H en K&L maar ik vind het gescheiden van de fora een stuk beter idee dan het samenvoegen. Ze hebben wel snijvlakken maar het is niet zo dat ze totaal samenpassen.

Ik stem tegen.

pi_11123928
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, maar het lijkt me een goed idee.
C&H en K&L zijn beide fora die maar bij een select groepje mensen in trek zijn. Normaal gesproken loopt het in beide fora niet echt storm, dus kun je ze makkelijk samenvoegen.
Immers, kunst en literatuur zijn toch een vorm van cultuur?
pi_11126169
Wat een totaal verschillende reacties van verschillende users. Wel samenvoegen en niet samenvoegen zijn beiden in trek. Voorlopig is even gekozen voor niet samenvoegen, maar dit is geen officiele uitspraak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')