Run LoDuca Run... hij was natuurlijk geisnpireerd door Forrest gump die hier vandaag op tv was.
Krijg ik daar nou extra punten voor?
Btw wie heeft Javy Lopez? Jij Spank? Ben te lui om ff te checken. Maar die gast slaat ze continu uit het park.
Hij staat nu al op 18 fourbaggers voor het seizoen, vorig seizoen had ie er maar 11!
Braves gaan zowiezo als een dolle, leiden de league met 98 homeruns en hebben hun beste start ooit na 61 wedstrijden. De Braves staan op 42-19, not bad na hun slechte start en zonder Millwood en Glavine.
quote:Gelukkig heeft Anaheim niet zo'n belabberd gemiddelde van .393
Op maandag 9 juni 2003 20:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:
vandaag maar 1 wedstrijdje in de MLB
en dan ook nog die vervelende Angels uit Anaheim,saai hoor
quote:Met de ERA van Jarrod viel het gister wel mee
Op maandag 9 juni 2003 20:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
maar als winnaar van de WS vallen de Angels dit jaar toch wel enigzins tegen
en ik denk dat ik Washburn vanavond maar niet opstel tegen de Phillies voordat je het weet heeft Jarrod een ERA van 12 met 2 homeruns van Thome om zijn oren en een HBP op diezelfde Thome om te zorgen dat Jim er geen 3 uitslaat en das geen goed begin van de week voor de Spankers
Ik ben wel van plan, al word het lastig iemand mee te krijgen aangezien die allemaal honkbal niks aan vinden .
quote:Niet naar het WPT, wel naar het E.K.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:35 schreef mitt het volgende:
Gaan er hier trouwens nog mensen naar het World Port Tournament aan het eind van de maand?
Astros no-no-no-no-no-no-hit Yanks!
Roy Oswalt lasted just one inning, but a total of six Astros pitchers no-hit the Yankees Wednesday. The six pitchers used is the most ever in a no-no, eclipsing the record of four. It was the first time the Yanks have been no-hit since 1958.
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/news/astros_nohitter_03.jsp
quote:Het EK is in Haarlem, Amsterdam en Rotterdam
Op donderdag 12 juni 2003 17:02 schreef Almighty het volgende:
Het EK is door het hele land he? Ik ga denk ik wel naar het wpt, en misschien naar een EK pot. Later hebben we ook nog het pre-olympisch kwalificatie toernooi in NL. We worden verwend dit jaar.
Als ik nog een beetje cash heb in Oktober, misschien wel naar het WK in Havana!
Friday the 13th: Good luck for Rocket?
Roger Clemens hasn't had much good fortune lately, but perhaps this date will bring him better luck as he takes his fourth crack at win No. 300 tonight at Yankee Stadium against the Cardinals.
quote:vandaag is het de laatste dag waarop je je kunt inschrijven vor een half-seizoen fanatsyleague bij Yahoo
Op vrijdag 13 juni 2003 20:45 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Is er trouwens nog een mogelijk om midden in het seizoen mee te doen aan de fantasy league? Na de allstar break ofzo?
quote:Wannneer precies?
Op dinsdag 10 juni 2003 19:35 schreef mitt het volgende:
Ik ben wel van plan, al word het lastig iemand mee te krijgen aangezien die allemaal honkbal niks aan vinden.
quote:van donderdag 26 juni tot en met zondag 6 juli
Op vrijdag 13 juni 2003 21:02 schreef zjroentje het volgende:[..]
Wannneer precies?
quote:Cardinals sterke tegenstander op papier,alleen treft Roger het wel met zijn tegenstander op de heuvel,de halve Italiaan Simontacchi die dit seizoen nog niet veel heeft gepresteerd in uitwedstrijden (ERA 8.49)
Op vrijdag 13 juni 2003 20:18 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Zal het Rocket vanaf nu eindelijk eens lukken om zijn 300ste win te laten noteren?
quote:Ik kijk altijd graag naar honkbal.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:08 schreef mitt het volgende:[..]
van donderdag 26 juni tot en met zondag 6 juli
En doordeweek is Rotterdam om de hoek. Tis neem ik aan in dat stadion nabij Schiedam?
quote:Klopt. Paar weken geleden zelf nog in gespeeld.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:23 schreef Almighty het volgende:
Bij Blijdorp in de buurt. Meer weet ik niet, wel erg leuk altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |