als je bij Schedule & Results op week 23 klikt krijg je een uitgebreid Championship Bracket te zien
deze week dan maar ff gehakt maken van Loe Pienella
Hmmm zie dat Buffels tegen de nummer laatst moet, kan toch nog wel eens lastig gaan worden voor je.
Go Spank!
quote:Pujols is zeker het talent op dit moment(Loe Pienella wou hem al niet ruilen tegen Barry Bonds in onze League),pakt ook geheid de MVP in de NL mee en gaat het zeker ook ver schoppen,speelt alleen wel voor een verkeerde franchise
Op maandag 11 augustus 2003 15:33 schreef Almighty het volgende:Wat is die Pujols toch goed he? Momenteel een 24-game hitstreak en #1 qua batting average in de MLB. Petje af! Zeer zeker een goede kandidaat voor NL MVP.
sta nu mooi op plaatsje 4 en ben benieuwd of ik dat vast kan houden
Wel Erstad voor de rest van het seizoen kwijt, maar dat is natuurlijk vervelender voor de Angels zelf.
Maar ze wonnen wel van de White Sox en over een paar dagen ook nog een paar keer tegen de Tigers dus misschien gaat er wat gebeuren aan dat trieste zooitje van de afgelopen weken.
Leuk voor Jeter, kan ie in de zomer gezellig een balletje trappen.
Zeker een mooie matchup, mijn geld zet ik op Maddux. De Braves staan als een dolle te meppen dit seizoen, denk dat Greg wel wat run support zal krijgen.
en Randall Simon nu bij de Cubs
begin September mag die weer naar Milwaukee om zich uit te leven op de Italian sausage
Ozzy kwam ff langs om de 7th inning take me out to the ballgame te verkrachten
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 18-08-2003 20:30]
gelukkig nu weer tegen de Tigers
en ik hoop wel dat Boston de wildcard gaat halen want dat vind ik toch wel een leuke ploeg.
quote:en omdat de Tigers geen fatsoenlijke bullpen hebben laat staan een closer die zijn taak beheerst kun je nummer 14 ook noteren
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:45 schreef mitt het volgende:
Angels blijven maar winnen van de Tigers, nu 13 keer op rij.
quote:Red Sox hebben helemaal geen leuk team,alleen Kim is geinig en dan alleen nog als die een save verknalt
en ik hoop wel dat Boston de wildcard gaat halen want dat vind ik toch wel een leuke ploeg.
quote:Percival verneukt het in de laatste inning.
Op zondag 24 augustus 2003 22:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Tigers verslaan Angels
groot feest in Detroit
Kijk die line-up ook van de Angels, stelletje idioten staan daar in
quote:daarvoor is het ook een closer
Op zondag 24 augustus 2003 22:37 schreef mitt het volgende:[..]
Percival verneukt het in de laatste inning.
quote:met die batters is toch niks mis die slaan in 3 wedstrijden 29 runs binnen
Kijk die line-up ook van de Angels, stelletje idioten staan daar in
Met Hudson weer terug gaat het nog redelijk spannend worden.
En Mitt gefeliciteerd met je overwinning in Fok!league afgelopen week. Ik had een off weekje, hopelijk is dat hersteld als we de playoffs ingaan.
De #1 of #2 in de league hebben een bye, dus dat is zeker nog interessant om voor te knokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |