Ondertussen dus een nieuwe hond in huis.
Maar ook dat zie ik dus helemaal verkeerd gaan.
Deze huizen zijn erg gehorig en je hoort dus zo nu en dan echt dat ze tegen dat beest tekeer gaan.
Word vaak achter het huis geschopt en tja daar vandaan kan het beestje ontsnappen.
Gebeurd dus regelmatig dat je dat beest op straat ziet en haar pissig hoort roepen.
Een paar maanden terug moest die komen , kwam na een paar keer roepen netjes voor haar staan en ze pakt hem voor bij de strot op en tilt hem zo op en geeft hem een mep.
Natuurlijk meteen wat van gezegd , maar ze luisterd niet.
Vanavond was het weer zover...
Beest liep buiten ik stond toevallig in de deur opening en ze ziet uit het raam haar hodn aan de overkant van de straat lopen.
Ze roep hem , hij komt netjes voor de deur staan en vervolgens gaat ze tegen hem schreeuwen dat ie naar binnen moet.
Beestje was echt bang , kon je zien aan zijn houding.
Ze stapt er langs zodat ze achter hem komt te staan en op het moment dat ze dat doet begint ie enorm te grommen.
Dat heb ik eerder nog niet van hem gehoord.
Ze geeft de hond letterlijk een rot schop onder zijn kontje zodat die met 4 voeten de lucht in vliegt. Ze kijkt mij pissig aan en loopt naar binnen.
En daarna hoor je haar nog wat tieren tegen dat beesie.
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet graag een trap van haar krijg , want ze heeft me toch een paar poten, een olifant is er niets bij.
Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet , uit ervaring weet ik dat de dierenbescherming niet veel onderneemt.
Door prive omstandigheden sta ik ook niet op goede voet met de eigenaresse van het asiel , die overigens ook van de dierenbescherming is.
En zie ik het nog minder zitten om weer zoveel trammelant te hebben als voor heen.
(Bestond uit nachten niet kunnen slapen , of vaak s'nachst en s'morgens wakker worden , tot uit bed gebeld getrokken worden omdat zij aan de deur stond).
Maar ik heb zo'n medelijden met het diertje....
Politie? Toch de dierenbescherming maar weer?
quote:Maar dat is voor dit beestje al te laat.
Op zondag 8 juni 2003 23:43 schreef mixologist het volgende:
maar goed dat de overheid nu campagne voert over het nemen van huisdieren.
Ben dan ook bang dat wanneer dat beest daar niet gewoon weg gehaald word en ze een verbod krijgt op dieren , het er niet goed uit ziet voor deze hond.
Ik verwacht dat ie vroeg of laat een keer door draait en dat ie dan iemand bijt en dan hoop ik dat het haar is en niet iemand anders.
Ik weet dus niet wat ik nou met deze situatie aan moet, ik werk zelf voor de dierenbescherming , maar op een andere afdeling dan waar ik nu zou moeten zijn.
De controleurs mogen vrij weinig , wat al een probleem is.
En daarnaast hebben ze teveel meldingen en te weinig mensen.
quote:Politie doet er niets aan , hebben hun prioriteiten elders liggen.
Op zondag 8 juni 2003 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lastig probleem voor je.
En wat klotuh voor de beesten van die buurvrouw.
Waarom nemen dit soort mensen toch beestenPolitie? Toch de dierenbescherming maar weer?
Maar ik moet hier nog t/m 2005 wonen en ik moet er niet aan denken om weer in zo'n hel te leven als tot voor kort.
Het is nu enigzins rustig.
Ik heb echt tegen een inzinking aangestaan dankzij haar.
Slaap gebrek en veel andere overlast.
Ik ben dus bang dat wanneer ik weer bel , het weer zover komt als eerst en dat kan ik zeer zeker niet aan.
Helemaal niet omdat ik erg veel aan mijn hoofd heb , wat erg veel spanningen en stress met zich mee brengt.
Ik kan er nu geen andere problemen bij gebruiken.
quote:Hoe wou je hem verlossen?
Op zondag 8 juni 2003 23:49 schreef ParanoiD-AndroiD het volgende:
Woon je in de stad groningen?
Zoja probeer ik deze week ff bij je te komen op me scooter..
en dan zullen we die hond ff verlossen??
ben je het hiermee eens!!!
DIT KAN GEWOON NIET!!!!!
quote:De ambu kan er ook niets aan doen.
Op zondag 8 juni 2003 23:50 schreef M2theC het volgende:
In America heb je daar in een aantal staten een gewapende eenheid voor....
Nederland zet in het wetboek dat het "vandalisme" is als je dieren mishandeld. Maar ik geloof dat het aangepast is....
Ik denk dat je weinig kan doen voor het beestje. Of je moet zelf ingrijpen of je zal moeten wachten totdat het gaat opvallen dat ze steeds een nieuw hondje moet.
Dierenambulancebroeders (hehe wat een woord) zijn vrijwilligers.... maar misschien kunnen ze je verder helpen....
Ik vind het heel erg zielig en zou er zelf wat aan doen...... Niet dat ik het je aanraad hoor.... Hou het in ieder geval in de gaten.
Ik zou niet weten wat ik er zelf aan doen moet , zij is zeker 140 kilo , haar vriend is ook niet zuiver , haar ouders zijn net zo en ze hebben veel vrienden in de buurt.
Woon nou eenmaal in een aso buurt (niet altijd zo geweest).
Verder heeft ze goed kontakt met de (nieuwe) buren aan de andere kant en daar komt het grootste tuig van onze plaatst over de vloer en komt al veel agressie vandaan.
Ben dus bang voor represailles.
En wat ik net ook al vertelde als het weer zo gaat escaleren als eerder denk ik dat ik knap , dat kan 2 dingen betekenen of ik ram haar het ziekenhuis in met alle gevolgen voor mij (mijn proeftijd die ik heb gekregen doordat ik ben overvallen en de overvalster met haar eigen mes meerdere keren heb gestoken is net voorbij) of ze kunnen mij afvoeren naar een plek waar ik helemaal tot rust kan komen.
quote:Zoals?
Op maandag 9 juni 2003 00:00 schreef Fatality het volgende:
Zelf geniepige acties gaan ondernemen
ik moet ff wat meer details weten
ben al mail aant opstellen
straat enz!!
en ik zeg dat jij een hele goeie vriend van me bent en me dood erger!! aan dat wijf!!
iets heel ergs...
kan dit echt niet uitstaan...
quote:Dit is een oplossing...
Op maandag 9 juni 2003 00:04 schreef jako71 het volgende:
....ik wil wel 10 euro doneren ,.. maken we gezamelijk een pot en geven dit dan aan een junk op centraal station die dan effe dat wijf helemaal de ............................iets heel ergs...
kan dit echt niet uitstaan...
P: d00d aan dat wijf!!!
quote:Zijn een tijd terug al hier in de buurt geweest (aangrenzend dorpje) ivm iemand die een heleboel honden heeft Joke Kruidhof meen ik.
Op maandag 9 juni 2003 00:05 schreef sooty het volgende:
Stuur (De week van) Willibrord erop af !
Misschien eerder Pistolen Paultje...???
quote:Behalve vragen of ze binnen mogen komen en een gesprek aanknopen kunnen ze niet veel.
Op maandag 9 juni 2003 00:06 schreef ParanoiD-AndroiD het volgende:[..]
Dit is een oplossing...
maar zelf met een äardig "grote" groep de dierbescherming inwinne
en overtuigen!!P: d00d aan dat wijf!!!
quote:Denk dat de beste methode dan nog is via het asiel.
Op maandag 9 juni 2003 00:03 schreef ParanoiD-AndroiD het volgende:
we gaan met meerder mensen klachten indien bij de dierbescherming kan helpen!!ik moet ff wat meer details weten
ben al mail aant opstellen
straat enz!!
en ik zeg dat jij een hele goeie vriend van me bent en me dood erger!! aan dat wijf!!
Probleem is dat het zeer zeker niet duidelijk mag zijn dat ik degene ben die melding maakt.
Dan heb ik hier echt geen leven meer.
Dieren staan bij mij hoog op het vaandel , maar mijn eigen leventje gaat nu toch even voor , heb genoeg ellende achter de rug en wil die laatste 2 jaar hier nog redelijk kunnen door brengen.
Misschien eens een paar van jullie hier uit nodigen als het mooi weer is , kunnen jullie zien wat ik bedoel....
quote:Pistolen Paultje is een "oud wijf" om Peter Rudolf de V. maar eens te quoten. Dat lijkt me ook niks.
Op maandag 9 juni 2003 00:08 schreef Xanthe het volgende:[..]
Zijn een tijd terug al hier in de buurt geweest (aangrenzend dorpje) ivm iemand die een heleboel honden heeft Joke Kruidhof meen ik.
Maar Willibrord is nou niet het juiste type daarvoor.Misschien eerder Pistolen Paultje...???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |