abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11061922
Om te weten of iemand je manipuleert is niet altijd makkelijk om achter te komen. Vergt gewoon wat logisch denken en bedenken wat z'n beweegredenen voor iets zijn.

Als iemand dat bij mij probeert dan hebben ze aan mij altijd een verkeerde.. ik laat de bal altijd dubbel zo hard terugkaatsen.

pi_11062327
Het lijkt mij dan juist als je erin verdiept dat degene toch nog zijn zin heeft , want dan ben je er mee bezig, soms is een negatieve reactie terug ook nog een reactie .
Ook al doe je niet wat die degene wil , reactie heeft die en heeft die weer nieuwe voerstof om dat weer naar zijn hand te zetten .
Of ben ik nu para ?? Voor mij lijkt de meest logische reactie eigenlijk te breken met dat soort mensen, omdat het anders the neverending story word en het anders steeds meer een eigen leven gaat leiden.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_11063762
Het is mij al eens overkomen dat iemand me zo manipuleerde dat ik aan mezelf ging twijfelen en veel ruzie met mijn toenmalige vriendin kreeg over hem, wat hij dus juist wilde. Het is hem bijna gelukt ons uit elkaar te krijgen totdat mn vriendin er EINDELIJK achter kwam hoe hij echt in elkaar zat. En dat terwijl ze eerst dachten dat ze elkaars soulmate waren... naja die gedachte kwam meer van zijn kant maargoed.

Ik walgde van die gast, ongelofelijk!!!
OOGKAPPEN AF MENSEN!

pi_11064040
Hoe kwam je er dan achter dat die je manipuleerde ?? Waardoor ging je dat beseffen of is dat te persoonlijk ??
pi_11064856
Hoe merk je dat iemand manipuleerd , er moeten toch kenmerken zijn waaraan je herkent van oh nu ben ik gemanipuleerd , en duurt dat lang voordat je het doorhebt of ben je iemand die het al snel doorheeft ??
pi_11069446
*schopt vraag omhoog*
pi_11069588
Als je een beetje goed gemanipuleerd wordt dan merk je daar niets van, dat is de kunst van manipuleren.

Of er echt herkenbare kenmerken zijn?

Als je het idee hebt dat je tegenstrijdige berichten hoort of waarneemt die direct betrekking hebben of kunnen hebben op jouw gedrag of jouw denken dan kan het een goed idee zijn om eens wat langer stil te staan bij wat de bron ervan precies wil.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_11069661
Nou dat denk ik dus ook wel want bij mij was het ook gewoon zoiets van het klopt niet , en ten tweede als het voor de ander ook iets te voordelig uitpakt , dat je echt denkt dat is te mooi om waar te zijn dan is het vaak ook zo.
pi_11076340
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 17:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hoe merk je dat iemand manipuleerd , er moeten toch kenmerken zijn waaraan je herkent van oh nu ben ik gemanipuleerd , en duurt dat lang voordat je het doorhebt of ben je iemand die het al snel doorheeft ??
als je op de nullijn zit, dan blijft je instinct over. Daar moet je maar op vertrouwen.
stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')