quote:ik denk dat bij andere stoornissen ook wel voorkomt hoor niet alleen bij Borderline.
Op zondag 8 juni 2003 18:54 schreef Emel het volgende:
op mijn werk goed leren mee omgaan door patienten met borderline stoornis.
Suc6
quote:Mien heeft borderline, zij is dus degene die (vaak zelfs onbewust) anderen manipuleert
Op zondag 8 juni 2003 18:54 schreef Emel het volgende:
op mijn werk goed leren mee omgaan door patienten met borderline stoornis.
quote:Dat heb ik dus ook ben iets te goed van vertrouwen denk ik en word daardoor ook misbruik van gemaakt , het lullige is gewoon aan de situatie met beiden heb je zoiets van dat het niet een al slechtheid is geweest , en dat maakt het moeilijker met afkappen en ten tweede zijn het beide personen die moeilijk af te kappen vallen .
Op maandag 9 juni 2003 03:06 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Als iemand mij manipuleert kom ik daar te laat achter, ik ben erg naief helaas. Maar dan kan diegene wel lekker meteen vertrekken, want dan hoef ik hem / haar niet meer te zien. Doei
quote:mn ex met borderline manipuleerde met zelfmoord
Op zondag 8 juni 2003 18:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hoe ga je om met iemand die manipulatief is ingesteld .
Ik persoonlijk ga er liever niet mee om maar krijg het vaak ook net iets te laat door omdat diegene juist goed is het manipuleren en er zelf steeds ietsje beter afkomt dan het eigenlijk is .
Ik merkte het omdat die degeen heel erg mijn onzekerheden aan het uittesten was en ook toen ik geen contact had met hem , mij precies wist te informeren hoe het was door zich bij vriendin van mij te laten zien en daar heel hevig in was .
Ik betrapte degeen er ook wel eens op ruzie uit te lokken omdat ik dan meer contact had en zelfs laatste gesprek waarik hem heb afgekapt wilde die op discussie gaan wat ik zei en dat was dat ik zijn zieke spelletjes zat was , waarop die zoiets had van oordeel niet over me en toen hoorn neergeklakt.
Vraagje voor anderen hoe kregen anderen door dat ze gemanipuleerd werden en hoe gingen de anderen daar mee om ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |