zelf vind ik die kralen halskettingen wel cool, en natuurlijk zilveren armbanden en ander zilver. verder vind ik van die keltische stuff wel mooi
ff aftrappen:
mijn chinees sterrenbeeld enkelbandje (rat)
mijn gouden kruis, gehad van mijn oma
en mijn duimring met driehoekjes (geen idee wat t betekent )
een horloge is't enige mooie bij een man...
quote:Nou, een paar bescheiden sieraden vind ik best kunnen
Op zondag 8 juni 2003 18:25 schreef robin0223 het volgende:
sieraden voor mannen zuigen...een horloge is't enige mooie bij een man...
quote:ik vond t wel cool staan hoor
Op zondag 8 juni 2003 18:24 schreef Wolve000 het volgende:
Die duimringen dat vin dik dus echt helemaal niks he. Ik zou zelf geen ring omdoen (nou ja, een trouwring misschien), maar als iemand graag een ring graagd, tsja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar die duimringen.....
wat is er mis mee dan?
quote:Bling bling
Op zondag 8 juni 2003 18:30 schreef Lacrimosa het volgende:
niet al te overdreven dingen...
zeker niet al te glimmend...
Ik draag zelf nix hoef nix om me nek en armen te hebben
quote:duimringen bij mannen..
[b]
en mijn duimring met driehoekjes (geen idee wat t betekent)
quote:Kwestie van smaak lijkt me. Jij vindt het mooi, dus je draagt het. En ga vooral je gang, maar ik vind het niks en het is mijn goed recht om het niet mooi te vinden
Op zondag 8 juni 2003 18:30 schreef angl2k het volgende:[..]
ik vond t wel cool staan hoor
wat is er mis mee dan?
quote:same here
Op zondag 8 juni 2003 18:16 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik heb een armband van zilver om m'n rechterarm en een zilveren ketting om me nek.
Meer hoef ik niet, vind het wel genoeg zo
Choker van m'n zus gekregen, een keer meegenomen van het eurorock festival in belgie, sindsdien compleet elke dag gedragen. Het touwtje is wel al vaker vervangen.
Ik geef niks om goud/zilven enzo, maar deze twee dingen vind ik zelf wel mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Tr0ublegum op 08-06-2003 20:31]
quote:daar sluit ik me bij aan
quote:das wel weer leuk
Op zondag 8 juni 2003 20:25 schreef Tr0ublegum het volgende:
[afbeelding]
Zelfgemaakt armbandje, verstelbaar in dikte zeg maar (volgens mij zou ik hier aan een spaanse boulevard ofzo een euro of vijf voor kunnen vragen)
[afbeelding]
Choker van m'n zus gekregen, een keer meegenomen van het eurorock festival in belgie, sindsdien compleet elke dag gedragen. Het touwtje is wel al vaker vervangen.Ik geef niks om goud/zilven enzo, maar deze twee dingen vind ik zelf wel mooi
quote:
[afbeelding]
Zelfgemaakt armbandje, verstelbaar in dikte zeg maar (volgens mij zou ik hier aan een spaanse boulevard ofzo een euro of vijf voor kunnen vragen)
[afbeelding]
Choker van m'n zus gekregen, een keer meegenomen van het eurorock festival in belgie, sindsdien compleet elke dag gedragen. Het touwtje is wel al vaker vervangen.Ik geef niks om goud/zilven enzo, maar deze twee dingen vind ik zelf wel mooi
Absolutely NOT vind ik zo'n gouden ketting met een clown of een panter eraan
quote:ik vind iig dat dat alleen maar mooi is als het een cadeau is van een vriendin of een speciale herinnering of zo..anders vind k het nogal verwijfd...maar ik vind gouden sieraden iig niet speciaal lelijker dan zilveren, ik vind goud meer klasse uitstralen dan zilver en goud moet je tenminste niet kuisen (sry poetsen
[edit]Wat ik totaal niet vind kunnen, een dikke gouden of zilveren ketting, echt ran-zig..
[Dit bericht is gewijzigd door Charys op 08-06-2003 22:37]
quote:mee eens.
Op zondag 8 juni 2003 22:08 schreef Kwark het volgende:
duimringen zijn héél erg fout.
quote:een kralenketting
Op zondag 8 juni 2003 22:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb meestal een kralenketting om en een mooi horloge, want ik vind een horloge toch het voornaamste sieraat voor een man vinden.
Ik ben zelf nog op zoek naar een ring (aan welke vinger draag je die ?) en een beetje een simpele, metaalkleurige ketting/hanger. (Wel aan zwart koord ofzo..)
quote:Over het algemeen aan je ringvinger.... eentje naast je pink dus.
Op zondag 8 juni 2003 22:29 schreef ThE_ED het volgende:
Gewoon iets simpels.
Veel = lelijk, dat geldt meestal bij vrouwen net zo overigens.Ik ben zelf nog op zoek naar een ring (aan welke vinger draag je die ?) en een beetje een simpele, metaalkleurige ketting/hanger. (Wel aan zwart koord ofzo..)
quote:Maar dan denkt iedereen dat ik getrouwd ben
Op zondag 8 juni 2003 22:35 schreef M2theC het volgende:[..]
Over het algemeen aan je ringvinger.... eentje naast je pink dus.
quote:hahaha..... zou kunnen. Tegenwoordig zijn trouwringen niet zo snel te herkennen. Over het algemeen dragen mannen wat grovere ringen (zegel of zegelingachtig) en trouwringen kunnen ivm de gelijke vormen van man en vrouw dus niet te mannelijk worden. Niet dat het tegenwoordig wat zegt hoor.... Maar mensen die er een beetje verstand van hebben zullen wel zien dat het een gewone ring is.... en trouwens.... want dan nog....DO what U want DO what U feel like
Op zondag 8 juni 2003 22:39 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Maar dan denkt iedereen dat ik getrouwd ben
Toch?
quote:Echt?
Op zondag 8 juni 2003 22:35 schreef M2theC het volgende:[..]
Maar je hebt ook pinkringen (momenteel weer in)
quote:Yup.... Bling bling pinky ring.... Met een diamantje (of een paar)... Niet teveel of te groot. Een bescheiden pinkring in witgoud of platina kan trouwens altijd. Veel mannen die in zeg maar "hogere kringen" zitten zien het als een soort van tweede stropdas om naast hun dure horloge ook een glimmende pinkring bij het pak te dragen.
Op zondag 8 juni 2003 23:03 schreef D.Rose het volgende:[..]
Echt?
quote:geen diamantjes hier, gewoon zilver, met vage inca-achtige symbooltjes erop.
Op zondag 8 juni 2003 23:07 schreef M2theC het volgende:[..]
Yup.... Bling bling pinky ring.... Met een diamantje (of een paar)... Niet teveel of te groot. Een bescheiden pinkring in witgoud of platina kan trouwens altijd. Veel mannen die in zeg maar "hogere kringen" zitten zien het als een soort van tweede stropdas om naast hun dure horloge ook een glimmende pinkring bij het pak te dragen.
Voor mij gewoon een kralenketting of een chinees teken aan een touwtje om mijn nek
en om mijn arm een armbandje van mijn oude kettingje gemaakt...
Zoals al gezegd: alleen horloge. En als je je netjes kleedt evt manchetknopen.
quote:pinkring? kun je daar pics van posten
Op zondag 8 juni 2003 23:11 schreef D.Rose het volgende:[..]
geen diamantjes hier, gewoon zilver, met vage inca-achtige symbooltjes erop.
quote:Moet ik er (morgen) ff een pic van maken.
Op zondag 8 juni 2003 23:44 schreef angl2k het volgende:[..]
pinkring? kun je daar pics van posten
quote:Helemaal mee eens!
Op dinsdag 10 juni 2003 01:03 schreef HaaK het volgende:
Horloge en meer ook echt niet!
Een horloge en één ring vind ik wel mooi, zodra het er meer worden is het al gauw ordinair.
nog maar 1 duimring, met soort van gezicht. had er nog 1 maar is GVD van't weekend kapot gegaan.
linkerarm armband met m'n naam.
rechterarm, brede zilveren armband met indiaans levenswiel + 2 dansende hopi indianen....
goddamne, das toch wel veel... mwa, ik voel me er lekker bij.... koop het ook niet, deze sieraden zijn allemaal 'naar mij gekomen'.
Vind over het algemeen ringen wel kunnen, bij sommige mannen staan chokers ook wel okee, van die armbandjes vallen bij jongens meestal vrij triest uit moet ik zeggen.
Verder piercings, mja moek daar nou van zeggen. Licht totaal aan de persoon of het mooi staat. Wenkbrauw heel zelden mooi.
Bij gothic types trouwens vind ik zo'n hele serie ringen best gaaf staan eigenlijk.
Tattoo's ook al zoiets. Alleen als je gespierd en strak in het vel zit.
anyway, bling bling is idd heel mooi, kun je nooit te veel aanhebben.
als t geen goud is ... en niet te veel enzo
quote:Hoe maak je dat?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Klein gouden kettinkje met een plaatje (ong. 1 cm2) met inscriptie in 3 kleuren goud als herinnering
Op zondag 8 juni 2003 18:29 schreef MouseInteractive het volgende:[..]
Nou, een paar bescheiden sieraden vind ik best kunnen
, zolang het maar geen goud is
Een horloge heb ik niet
de vorige ging stuk en ik had geen zin om een nieuwe te kopen
Trouwring om rechterringvinger in drie kleuren goud
Vin'k allebei erg mooi; m'n vrouw heeft hetzelfde (ok, maatje kleiner dan) en ook nog een ringetje om de linkerringvinger in goud/zilver combinatie met 2 diamantjes
quote:wat is iig de hype tegen goud
Op dinsdag 10 juni 2003 21:48 schreef GeM het volgende:
ik vind sieraden bij mannen niet altijd mooi. maar meestal welals t geen goud is ... en niet te veel enzo
quote:Men neme een leren touwtje (te krijgen bij betere schoenwinkels/makers enz, en vaak ook bij winkels die dit soort dingen verkopen (orion in maastricht bijv.))
Op woensdag 11 juni 2003 01:23 schreef MrChihuahua het volgende:[..]
Hoe maak je dat?
Het knoopje is niet echt makkelijk.. Ik kan ook niet uitleggen hoe je 'm moet leggen, ik heb gewoon ooit eens zo'n bestaand knoopje losgemaakt en nagemaakt.
Je moet zeg maar het ene uiteinde van het touwtje om het touwtje zelf knopen zodat het kan schuiven. Met het andere uiteinde doe je het zelfde, zodat je twee verschuifbare knopen hebt. Je hebt dan een armbandje (of waar je het ook om heen wilt doen ) dat in "dikte" vertelbaar is
succes ermee!
(ik ga me hier echt een voorraad van maken en verkopen op marktplaats ofzo )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |