quote:Je lult crap
Op woensdag 18 juni 2003 10:41 schreef Jarno het volgende:[..]
GC schijfjes zijn toch 'andersom' gebrand ofzo? Of lul ik nou weer crap?
Cube schijfjes zijn gewoon normaal gebrand hoor. Het enige is dat er nog geen methode is gevonden om die krengen te branden, en om ze te laten draaien in de cube.
http://www.gamespot.com/gamecube/action/hitman2silentassassin/review.html
quote:My words too.
Op donderdag 19 juni 2003 08:02 schreef Jarno het volgende:[..]
Hier ben ik het toch wel mee eens.
. Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.
Verder staat er niks in het stukje waar je je zo over op zou moeten winden. IMHO.
quote:Het gaat niet over de Player (die ik ook kut vind), maar over je gameboy aansluiten op je GC om extra's te krijgen, zoals een radarscherm bij Splinter Cell en de Tingle Tuner bij Zelda.
Op donderdag 19 juni 2003 08:02 schreef Jarno het volgende:
Hier ben ik het toch wel mee eens.. Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.
Het is niet nodig, maar ik vind het soms hele leuke extra's.
In dat geval vind ik die link optie ook kut! .
Eh, nouja. Die is dan nog van enig nut. Op zich.
quote:dat je a link to the past niet meer op dat piepkleine schermpje moet spelen
. Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.
Verder staat er niks in het stukje waar je je zo over op zou moeten winden. IMHO.
Nouja die GBA spellen zijn iig al een stuk beter dan toen je die onmeunige kut gb player voor de snes had.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb hem ook vooral gehaald voor de GBA Player binnenkort!
Ik heb de GBAplayer maandag gereserveerd bij de Media Markt (cadeau voor mijn beste vriend vandaag). Belde hij gisteren op dat hij hem ook maar ging reserveren (cadeau voor mij voor mijn verjaardag afgelopen zondag) bij de Dixons. Belde hij even later op wanneer hij hem kon langsbrengen. 10 minuten later werd ik door de MediaMarkt gebeld dat ik hem daar kon ophalen.
Vanavond geven we elkaar dus die player en dan doe ik nog verslag. Voor de liefhebbers : Gisteren rond 17:30u had de MM Amsterdam er nog 2 liggen en een aantal gereserveerden. Wees er dus snel bij.
quote:Ik vind het opzich wel een leuke optie. Was ze ooit bedacht hadden bij Kirbie was dat Kirbie van de baan kon vallen en je hem met je GBA weer erop kon zetten. Of de mogelijkheid dat je GBA als joypad kon gebruiken door een soort casette die de beweging van je GBA registreerde. Nooit ervan gekomen.
Op donderdag 19 juni 2003 10:19 schreef Jarno het volgende:
Oh.In dat geval vind ik die link optie ook kut!
.
Eh, nouja. Die is dan nog van enig nut. Op zich.
Ik moet zeggen dat ik Tingle in Zelda wel leuk en ook soms wel handig vond (als ik geen zin had om een paar flesjes te vullen met elfjes ofzo, dan kocht ik health via de Tingle Tuner
quote:Tja, wat ze nou met b.v Pacman gaan doen vind ik wel briljant, dat de handheld echt een functie heeft die essentieel is voor het spel. Maar verder is het niet meer dan een leuke gimmick voor mensen die toch al een GBA/GBSP en een GC hebben en het geld voor zo'n kabeltje wel even overhebben.
quote:Precies, het is een leuke extra feature. Maar ze zullen er geen GC/GBA meer mee verkopen.
Op donderdag 19 juni 2003 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, wat ze nou met b.v Pacman gaan doen vind ik wel briljant, dat de handheld echt een functie heeft die essentieel is voor het spel. Maar verder is het niet meer dan een leuke gimmick voor mensen die toch al een GBA/GBSP en een GC hebben en het geld voor zo'n kabeltje wel even overhebben.
quote:Het is een extra rede om voor het Nintendoplatform te kiezen. Net als XBOX Live dat is voor de XBOX, of de backwardscompatibiliteit dat was bij de Playstation2.
Op donderdag 19 juni 2003 11:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Precies, het is een leuke extra feature. Maar ze zullen er geen GC/GBA meer mee verkopen.
quote:Het was toch wel degelijk een motivatie voor me om die GBA SP te kopen hoor.
Op donderdag 19 juni 2003 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Precies, het is een leuke extra feature. Maar ze zullen er geen GC/GBA meer mee verkopen.
quote:Nintendo hoopt natuurlijk eerder dat GBA bezitters eerder een Cube gaan kopen. Maar het zou voor mij ook een rede zijn om een GBA (SP) te kopen als ik er nog geen een had
Op donderdag 19 juni 2003 11:38 schreef speknek het volgende:[..]
Het was toch wel degelijk een motivatie voor me om die GBA SP te kopen hoor.
quote:Wat nou wel lullig is dat je voor die feature (zoals het er nu naar uit ziet) ook een pacman spel op de gba moet kopen.
Op donderdag 19 juni 2003 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Tja, wat ze nou met b.v Pacman gaan doen vind ik wel briljant, dat de handheld echt een functie heeft die essentieel is voor het spel. Maar verder is het niet meer dan een leuke gimmick voor mensen die toch al een GBA/GBSP en een GC hebben en het geld voor zo'n kabeltje wel even overhebben.
Verder ga ik ook die GBA player kopen Sommige spellen op groot scherm spelen is gewoon cool !
Verder hoeft het online gamen voor mij niet zo...
quote:Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
Op donderdag 19 juni 2003 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Verder ga ik ook die GBA player kopen
Sommige spellen op groot scherm spelen is gewoon cool !
quote:Je weet niet wat je mist.
Verder hoeft het online gamen voor mij niet zo...
quote:PSO-speler ?
Op donderdag 19 juni 2003 13:38 schreef Zooi het volgende:[..]
Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
[..]Je weet niet wat je mist.
.
quote:Online spelen doe je op je PC, Split screen op Console. Een console is er vooral voor coole party's bij je thuis.
Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
[..]Je weet niet wat je mist.
.
quote:Ik zal kijken of ik vanavond nog tijd heb.
quote:Die keuze wil ik nog altijd zelf kunnen maken.
Op donderdag 19 juni 2003 13:45 schreef BMH het volgende:[..]
Online spelen doe je op je PC
Waarom is XBOX live anders zo'n hit? Nintendo gaat *gigantisch* de plank mis slaan met het online spelen. Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |