abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2003 @ 10:02:25 #176
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11187012
quote:
Dit betekent dat je dus een demo als het ware op je GBA kunt uploaden. Dus sluit je de GBA aan, dan kan je enkele mini-games spelen onderweg! Altijd een leuk extra'tje, toch?
Hoe willen ze dit gaan doen, want ik dacht toch niet dat er een eprom inzat van een paar Mbit? Ik denk dus dat je je GBA aangesloten zal moeten laten zitten om te kunnen gamen en het niet losstaand kan?
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_11187739
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 09:57 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Ze zijn ook nog niet te fikken dus zo snel zal het wel niet lopen

GC schijfjes zijn toch 'andersom' gebrand ofzo? Of lul ik nou weer crap?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11187952
Ik zag trouwens dat NFS2:HP voor 30 euro bij de Bart Smit lag. Doen of niet doen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 18 juni 2003 @ 11:34:29 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11188768
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:55 schreef Jarno het volgende:
Ik zag trouwens dat NFS2:HP voor 30 euro bij de Bart Smit lag. Doen of niet doen?
Nee, het spel gaat veel te langzaam vind ik. Op de PC gaat ie veel sneller. Tis alsof je 50 rijd op de Cube en 150 op de PC zeg maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 juni 2003 @ 11:43:29 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11188978
Cubezone:
quote:
[Nieuws] Veel Rogue Ops vandaag

Paar dagen geleden hadden we al wat screens van deze game, maar vandaag komt er weer een lading bij. Ga er maar voor zitten.

De game wordt een multiplatform game en zal worden uitgebracht op zowel de GameCube, XBox en Playstation 2. In de game zal je de controle hebben over de hoofdrolspeelster Nikki Conners (in beperkte mate!). In de game raakt Nikki tijdens een mysterieuze explosie in 1 klap haar man en dochter kwijt. 'Omega 19' is hierdoor het 'zaadje' want mevrouw Conners is op wraak uit, en dat is niet al te best voor de terroristenorganisatie.

De game heeft iets weg van de game Splinter Cell. In deze game maak je ook gebruik van onder andere snipers en de x-ray optie. Kemco is in ieder geval al enthousiast; "We are extremely excited about the promise of Rogue Ops", aldus Glenn Halseth. Elke versie van de game zal zijn eigen specifieke kenmerken hebben ten opzichte van de ander en zal dit jaar nog een release krijgen.

IGN heeft inmiddels alweer een groot aantal screens vrijgegeven. Ze staan hieronder.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 18 juni 2003 @ 11:44:56 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11189017
Cubezone:

quote:
[Nieuws] 5x Buffy

We kunnen geen genoeg krijgen van licentie games. In ieder geval de developers niet. Eurocom en Sierra brengen je: Buffy the Vampire Slayer.

Sarah Michelle Gellar is wereldwijd bekend om haar optredens als onder andere Buffy. Sarah speelt in haar tv-serie Buffy the Vampire Slayer een vampierdoder die al het kwaad moet bestrijden. En hoe kan het ook anders? Deze populaire serie zal ook een licentiegame kunnen verwachten op de Nintendo GameCube.

Tot nu toe is er maar nog een gering aantal nieuwtjes over deze game bekend. We weten dat de game een 3rd person action-adventure zal zijn en zich af zal spelen in de, net als in de serie bekende, stad Sunnydale, Californie. De game zal een verhaallijn bevatten die door de schrijvers van de originele tv serie is gemaakt.

Daarnaast zal je veel herkennen als je een beetje de Buffie serie hebt gevolgd. Personages als Willow, Xander, Angel en Spike maken hun opwachting en zullen naar alle waarschijnlijkheid grotendeels speelbaar zijn. Dan kan je in de multiplayer mode ook nog eens kiezen of je als slayer of vampier wilt gamen in meer dan 5 verschillende modi.

En dan nu hetgeen waarvoor dit bericht voor bestemd is, de screens. Ditmaal zijn het er 5, veel plezier.

pi_11191097
Buffy the Vampire Slayer bastaat dat nog??!
pi_11192468
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:11 schreef gieling.com het volgende:
Buffy the Vampire Slayer bastaat dat nog??!
Buffy is
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:15:54 #184
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_11194296
Weet iemand of Burnout 2: Point Of Impact al uit is op de GC?
Every Not Is Truething
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:19:37 #185
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11194388
Hey die box bij dat lijstje moet RE:0 ook bij.
Kijk maar op het plaatje staat Biohazard 0

Maar wel lekker goedkoop

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:19:54 #186
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11194393
Buffy, Buffy, Buffy, Buffy
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_11197585
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:15 schreef Ceriel het volgende:
Weet iemand of Burnout 2: Point Of Impact al uit is op de GC?
al een tijdje

en ik raad het je met harte aan

woensdag 18 juni 2003 @ 17:41:41 #188
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11198534
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:55:06 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11198805
Net binnen:

Ligt lekker in de hand (Zelfde maten als SNES controller) en knoppen zitten op goede plek.

Hoe die speelt weet ik nog niet (Cube staat bij ouders)

Ik heb hem ook vooral gehaald voor de GBA Player binnenkort!

woensdag 18 juni 2003 @ 17:55:18 #190
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11198810
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
Video Preview van Soul Calibur II (IGN Insider)

http://insider.ign.com/download/video/preview/cube/s/soulcalibur2gc_vidprev_640.mov

Insider :S. Kun je niet ff een ftp servertje opennen op je PC, en dan die reviews downloaden?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:56:36 #191
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11198837
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:55 schreef BMH het volgende:
Insider :S. Kun je niet ff een ftp servertje opennen op je PC, en dan die reviews downloaden?
Staat er "Nerd" op mijn voorhoofd?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 18 juni 2003 @ 18:10:14 #192
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11199088
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Staat er "Nerd" op mijn voorhoofd?

weet ik niet, je helm zit ervoor.
  woensdag 18 juni 2003 @ 19:00:01 #193
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11200109
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 18:10 schreef BMH het volgende:

[..]

niemand doet dat jammer genoeg
ze copy pasten alleen insider articles
(iemand die insider article over de verkoop van nintendo laatste tijd?)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 18 juni 2003 @ 19:27:56 #194
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11200653
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 19:00 schreef G1Ace het volgende:

[..]

niemand doet dat jammer genoeg
ze copy pasten alleen insider articles
(iemand die insider article over de verkoop van nintendo laatste tijd?)

In amerika:
1. Game Servant boy Advance & SP: 402.662
2. PlayStation 2: 288.127
3. Xbox: 123.614
4. GameCube: 84.408
  woensdag 18 juni 2003 @ 21:04:57 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11203227
Cubezone:
quote:
[Nieuws] Kirby's Air Ride ondersteunt LAN?

Zou er dan toch een online/LAN-game van Nintendo zelf uitkomen op de GameCube? Het lijkt erop dat die game Kirby's Air Ride gaat heten...!

Kirby's Air Ride is een game die simpel wordt gehouden qua gameplay. Gas geven gaat automatisch, op de A knop drukken zorgt er juist voor dat je even kunt remmen om powerups op te pikken. Denk dus aan een soort Mario Kart, maar dan nog simpeler qua controls. Deze simpliciteit komt er, hopen wij, niet ten koste van de kwaliteit van de game.

Wat Kirby's Air Ride in één klap tot een stuk interessantere titel maakt, is het nieuws van vandaag omtrent deze game. Er staat namelijk op een poster van de game dat de game de Broadband Adapter van Nintendo ondersteunt! De poster zelf zie je op plaatje 1, de uitvergroting op plaatje 2:

Wat kan dit betekenen? Zou Kirby's Air Ride Nintendo's eerste serieuze online game voor de GameCube worden? Of kun je met de game à la Mario Kart: Double Dash via LAN met 4 of misschien zelfs wel 8 spelers spelen? We wachten met spanning op Nintendo's officiële reactie op dit nieuws...

woensdag 18 juni 2003 @ 21:06:00 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11203257
Cubezone:
quote:
[Feature] Hands-on: Four Swords & Tetra's Trackers

In deze mengvorm van een preview en hands-on impressies kijkt Jelle de Vaal, Zelda-expert bij uitstek, naar Tetra's Trackers vooruit en deelt hij zijn mening met jullie na het spelen van Four Swords..

Na Mario en Pokémon moet nu ook The legend of Zelda er aan geloven; Nintendo komt met een stel spin-off games. Dat zijn spellen met bekende gezichten uit de serie in de hoofdrol, die verder weinig met het origineel te maken hebben. Zonde, als je het mij vraagt, want The legend of Zelda was voorheen een kwaliteitszegel dat enkel voor de beste en puurste avonturenspellen was weggelegd. Link, Zelda en de Moblins deden niet aan feestjes, golf of een halfbakken Tetris-variant. Als er een nieuwe Zelda in de schappen gleed, dan was het twee weken stil op straat en vergaapte half Nederland zich aan een nieuw bloedstollend avontuur volgens de wetten van De Legende. Maar nu gaat het allemaal anders. Nu pak ik de fiets en troggel ik samen met mijn vrienden stempeltjes af bij Tetras piratenmaatjes.

Een betreurenswaardige situatie, maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de spellen. Sterker nog, verhalen van E3-gangers en een fijne hands-on op de Nintendo Preview Day beloven veel goeds over tenminste één van de twee getoonde connectivity games - die beiden in het leven zijn geroepen om nu eindelijk eens wat te doen met het snoertje tussen je GameCube en GBA. De eerste titel herken je vast nog uit Capcoms gelijknamige Zelda-multiplayeravontuur voor de GBA. The legend of Zelda: Four Swords GC schopt opnieuw konten aan alle kanten als een tactisch verken- en verstopspel. Net als in zn pocket-voorganger werken spelers samen terwijl ze het tegelijk tegen elkaar opnemen. Dit dankzij de mengelmoes aan doelstellingen die de avonturiers worden gesteld; variërend van het overbruggen van een kloof tot het innen van zoveel mogelijk Rupees, de munteenheid in Zeldas wereld. Een klassieke strijd tussen rijkdom en vriendschap, zoals die in veel sprookjes aan bod komt.

Minimaal twee en maximaal vier spelers pluggen gezamenlijk hun GBAs in de GameCube en voor je Link-is-de-bink-en-Ganon-is-maar-suf kunt zeggen, hobbelen er vier kleurrijke Links over het scherm van je TV. Zodra jij als een van de helden een grot, huis of kerker binnengaat, verplaatst je speelfiguur zich naar het GBA-scherm, om vervolgens buiten het gezichtsveld van je medespelers verder te avonturieren. Niemand ziet hoeveel schatten jij in de wacht sleept en je ontvangt bovendien belangrijke tips om later in het voordeel te zijn.

Het is zowel jammer als logisch dat Nintendo heeft gekozen voor 2D-beelden in The Four Swords, want de GBA zou de overgang van een 3D-wereld naar een 2D-kerker maar ongeloofwaardig maken. Geen spetterende 3D-Zelda-multiplayeractie dus, maar een haarscherpe visuele stijl die voor 99% leent bij A link to the Past, met een handvol eigentijdse toevoegingen. Denk hierbij aan vlammen, mist en paarse rookwolken die we nog duidelijk herkennen uit The legend of Zelda: The Wind Waker. Ook het aantal vijanden en objecten dat op het TV-scherm verschijnt is op zijn minst vertwintigvoudigd. Afgelopen maandag vloeide het visserslatijn al rijkelijk over de Scheveningse stranden; Ik werd omsingeld door wel 100 Dark Nuts en ik heb ze allemaal afgemaakt! Ze bewaakten een schat van 1000 Rupees die het hele scherm bezaaide! Kun je je de chaos van vier spelers voorstellen, die allemaal de meeste Rupees proberen te grijpen? Speler rood die speler blauw uit het veld gooit, om vervolgens een pijl in zijn togus te zien belanden? Dat is The Four Swords op zn best.

Minder enthousiast zijn de verhalen over The legend of Zelda: Tetras Trackers, het tweede spel dat optimaal gebruik moet maken van de connectie tussen je Cube en GBA, maar gek genoeg niet aanwezig was in Scheveningen. Zonde van de kans, want als één individu uit dit opmerkelijke duo zich aan het publiek moet bewijzen, dan is het de flauwe kinderspeurtocht wel. Het idee achter Tetras Trackers doet een beetje denken aan een sponsorloop: ren je rot over het pirateneiland en haal zo snel mogelijk alle stempels bij de her en der verstopte piraten. De actie speelt zich af op de GBA, terwijl Tetra het lieftallige hoofd van de piratenbende op het TV-scherm hints geeft en bijdehande opmerkingen maakt. Aan het begin van iedere speurtocht speelt iedereen een memory-achtig spelletje, waarmee speciale hulpstukken kunnen worden verdiend. Bekende voorwerpen uit de Zelda-serie, zoals Pegasus-laarzen, bommen, Roc-zweefcapes, pijlen, bogen, dat soort dingen.

Het teleurstellende lijkt hem vooral te zitten in de beperkte uitvoering van Tetras Trackers. Hoewel het spel geen onaardig tussendoortje biedt, is dat aardige tussendoortje ook alles dat er te verwachten valt. Niks geen epische monstergame, maar een snack van niveau Snake 2 op je Nokia. Medewerkers van Nintendo die op de E3-beurs aanwezig waren, verklapten wel dat er waarschijnlijk meerdere soortgelijke kleine spelletjes aan toe worden gevoegd.

Al met al is het nog maar de vraag of deze twee games überhaupt het daglicht nog gaan zien. Boze tongen beweren dat Nintendo aan de hand van publieke reacties op de E3-beurs zou beslissen over het lot van deze gimmicky games en die waren alles behalve positief. Vooral Tetras Trackers kreeg (en krijgt) het zwaar te verduren als pispaaltje van zowel fans als tegenstanders van Nintendos legende. The Four Swords heb ik maandag met veel plezier gespeeld, maar ik zal er in ieder geval niet om wakker liggen als dat andere gelegenheidsspelletje (Tetra's Trackers) over een paar maanden stilletjes uit de release-lijsten blijkt te zijn verdwenen...

woensdag 18 juni 2003 @ 22:14:38 #197
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11205457
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:08 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

al een tijdje

en ik raad het je met harte aan

Ik ben het helemaal met je eens
Wat een topspel!!!
Zo moeten meer racespellen zijn (Burnout 1 niet meegerekend )
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_11207418
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 18:10 schreef BMH het volgende:

[..]

LoL
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
  donderdag 19 juni 2003 @ 07:33:08 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11211513
Cubezone:"
quote:
[Nieuws] Microsoft's kritiek op Nintendo

Oh, oh! Peter Moore (vice president Microsoft's Xbox) leverde zware kritiek op Nintendo, én haar gamers! Discuss!

Oh, oh, nu zijn de rapen gaar. Dit gaat discussies opleveren want Peter Moore, de vice president van Microsoft's Xbox, heeft kritiek gegeven op zowel Nintendo als haar gamers! In een interview met Computer And Videogames haalde Peter Moore, oud president van Sega, uit naar Nintendo's connectivity. Dit gebeurde op de eerste Annual ELSPA Games Summit in Londen.

Moore representeerde Microsoft en laaide de console-war nog wat verder op. Op de vraag of Microsoft binnenkort, net als de Playstation Portable, portable gaat, antwoordde hij: "We zitten niet in die zaken en er zijn nog geen plannen om die kant op te gaan. Als ik geloof in het sociale aspect van gamen, wat ik ook doe, dan ligt op het gaming-spectrum handheld-gaming het verste weg van het sociale aspect als het maar kan, omdat het een erg solitair, tijd-dodende activiteit is." Hiermee bedoelt hij dus dat op alle mogelijke manieren van gamen, portable gamen het minst sociaal is. " Het is niet iets dat je samen doet - wij geloven dat het sociale element de toekomst is van gamen en dat dat gedaan wordt doormiddel van consoles, niet door een handheld apparaat."

Toen er gevraagd werd over wat hij dacht over 'connectivity', iets wat Nintendo vol promote op de afgelopen E3 beurs, begon de zware kritiek op Nintendo. "Toen ik nog bij Sega werkte, deden wij dat [de connectivity] ook met Sonic Advance, en gamers hadden iets van 'big deal'! Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou het nut is van het aansluiten van je handheld op je console. Als iemand me de waarde daarvan kan vertellen, dan wil ik dat wel eens weten."

En dankjewel Moore... Portable gamen onsociaal? Nintendo's connectivity nutteloos? Volgens ons probeert Moore een beetje mooie praatjes te houden want als Nintendo voor één ding staat is het wel socialiteit! Deze kritiek duidt alleen maar meer op de grote console war die op dit moment gaande is, maar dat de grote bazen nou ook nog eens kinderachtig moeten gaan doen, vinden we erg flauw. Tijd voor de discussie nu!

Tijd voor discussie !

pi_11211618
quote:
Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou het nut is van het aansluiten van je handheld op je console
Hier ben ik het toch wel mee eens. . Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.

Verder staat er niks in het stukje waar je je zo over op zou moeten winden. IMHO.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')