Zijn er mensen die m hebben, en zo ja, is het wat ?
quote:Heb hem op de Dreamcast gespeeld,...... de battles zijn wel aardig maar de rest is erg cool. Coole omgevingen en een gaaf verhaal. Tis alleen dat als je FF battles gewend bent dit wat minder is.
Op dinsdag 17 juni 2003 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga denk ik Skies of Arcadia Legends halen vanavond, tis alweer zolang geleden dat ik een goeie RPG gespeeld heb...Zijn er mensen die m hebben, en zo ja, is het wat ?
quote:Ah ! Hijs eindelijk uit dus
Op dinsdag 17 juni 2003 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist de nieuwe Equip gekocht, dit is een speciale uitgaven van Edge Magazine. Deze keer een speciaal nummer over de Gamecube.
Strax meteen halen !
quote:Hoeveel kosttie?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist de nieuwe Equip gekocht, dit is een speciale uitgaven van Edge Magazine. Deze keer een speciaal nummer over de Gamecube.
quote:Wel prijzig, € 12,80.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Lexie het volgende:
Hoeveel kosttie?
quote:12,50 bij de AKO op het station
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wel prijzig, € 12,80.
quote:12,50?!?!?! Das wel asociaal veel voor een magazine.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
12,50 bij de AKO op het station
quote:Gewoon kwalitatief goed, er staat niet zoveel reclame in en het is niet zo schreeuwerig. Zal wel komen omdat ze vrij kritisch zijn. Minder inkomsten + oplagen + hogere kosten = duurdere prijs.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:50 schreef Denni5 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat blad en/of wat zit er bij dat t zo duur is?
quote:
Viewtiful Joe releasedate vervroegdCapcom heeft aangekondigt de Amerikaanse releasedate van Viewtiful Joe een week te vervroegen. Dit houdt in dat de game daar nu op 30 september gelaunched zal gaan worden.
Viewtiful Joe wordt een side scrolling platformer/beat 'em up opgetrokken rond kleurrijke cellshaded graphics. Het is in deze game de bedoeling je tegenstanders zo stijlvol mogelijk te verslaan met elementen als slow down en speed up effecten. Voorlopig is de game nog Cube exclusive.
Of dit ook voor Europa betekent dat men de game hier een week eerder mag verwachten, is echter nog niet duidelijk. Het is te hopen van wel natuurlijk.
quote:Arme albert verlinde
Op dinsdag 17 juni 2003 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
12,30 Zelfs maar
Alleen de kaft was zwart... ipv paars zoals was aangekondigd
lijst met spellen erin:
Resident Evil 1
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil Zero
Resident Evil: Code Veronica
Wesker's Report 1
Wesker's Report 2
Zou die ook in Europa komen?
quote:Ik hoop het wel, gaat alleen ongeveer 140 euro kosten in japan
Op dinsdag 17 juni 2003 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ziet er ERG vet uit !Zou die ook in Europa komen?
quote:Zou wel uber stoer zijn, maar gezien de algemene opstelling ben ik er bang voor.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ziet er ERG vet uit !Zou die ook in Europa komen?
quote:
[Nieuws] Wario deelt uit op je GBA
Goed nieuws voor GBA houders, met Wario World kan je leuke goodies op je GBA krijgen.Altijd leuk, die connectivity! Nu heeft Nintendo weer een nieuw idee. Sluit je namelijk de nieuwe Wario World game aan op je GBA via een GBA-linkkabel, dan kan je een klein deel van het GBA-spel WarioWare, Inc.: Mega Microgame$ krijgen. Dit betekent dat je dus een demo als het ware op je GBA kunt uploaden. Dus sluit je de GBA aan, dan kan je enkele mini-games spelen onderweg! Altijd een leuk extra'tje, toch?
quote:En dat voor maar 142 euro, moet hebben!
Op dinsdag 17 juni 2003 21:12 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Kwou dat ik in japan woondelijst met spellen erin:
Resident Evil 1
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil Zero
Resident Evil: Code Veronica
Wesker's Report 1
Wesker's Report 2
Gamecube dvds zijn 'gekraakt' en er zijn op het internet her en der roms te verkrijgen. Het is echter net zo als met de XBOX ruim een jaar geleden ; er zijn wel roms, maar ze zijn nog onspeelbaar aangezien er nog geen modchip bestaat. Echter het feit dat er nu roms voorhanden zijn zal de ontwikkeling van een mogelijke mod-chip wel in de hand werken. De roms liggen qua grootte ongeveer rond de een a anderhalf gb.
quote:Eigenlijk zijn et ISO's van 12500 MB gemiddeld. En met een Mod Chip kan de GC nog geen overgebrande DVD's spelen, omdat de dvd speler van de GC geen normale (8cm) DVD's kan lezen
Op woensdag 18 juni 2003 08:28 schreef clerk het volgende:
Ik weet dat het niet de bedoeling is om illegaliteit te promoten, maar ik zie dit meer als nieuws :Gamecube dvds zijn 'gekraakt' en er zijn op het internet her en der roms te verkrijgen. Het is echter net zo als met de XBOX ruim een jaar geleden ; er zijn wel roms, maar ze zijn nog onspeelbaar aangezien er nog geen modchip bestaat. Echter het feit dat er nu roms voorhanden zijn zal de ontwikkeling van een mogelijke mod-chip wel in de hand werken. De roms liggen qua grootte ongeveer rond de een a anderhalf gb.
quote:Ze zijn ook nog niet te fikken dus zo snel zal het wel niet lopen
Op woensdag 18 juni 2003 08:28 schreef clerk het volgende:
Ik weet dat het niet de bedoeling is om illegaliteit te promoten, maar ik zie dit meer als nieuws :Gamecube dvds zijn 'gekraakt' en er zijn op het internet her en der roms te verkrijgen. Het is echter net zo als met de XBOX ruim een jaar geleden ; er zijn wel roms, maar ze zijn nog onspeelbaar aangezien er nog geen modchip bestaat. Echter het feit dat er nu roms voorhanden zijn zal de ontwikkeling van een mogelijke mod-chip wel in de hand werken. De roms liggen qua grootte ongeveer rond de een a anderhalf gb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |