Discussieren over warez kan in het warez-topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-06-2003 14:46]
Aan zelda ben ik na een tijdje weer aan begonnen
PSO ligt al een tijdje te niksen
Burnout 2 speel ik af en toe
Ik was nog van plan om Metroid te gaan halen, maar wacht nog even af denk ik
Ik heb net nieuwe computer + GTA + BF 1942
Het enige leuke op mijn gamecube vind ik monkey race 2, monkey target 2, monkey tennis , en monkey soccer
Voor de rest vind ik hem niks meer aan
Hoe zou dat komen?
In tegendeel heb ik wel weer zin in star wars 3
quote:
Custom Robo Art War
16-06-2003 | Robert van der Werf
Custom Robo is nog niet zo lang geleden bekend gemaakt en vandaag voegen wij twee plaatjes toe aan onze verzameling.
Tijdens de E3 werden er diverse titels aangekondigd waaronder Custom Robo. Custom Robo laat je vechten met robots die je zelf in elkaar hebt geschroefd. Er werden al enkele beelden getoond tijdens de E3. Nu hebben we weer twee artworks voor jou en ze staan beide in dit nieuwsbericht.Er is nog maar bar weinig informatie over de game, net als het beeldmateriaal dat in kleine porties naar buiten komt. Verwacht deze game niet eerder dan 2004 hier in Europa. Wij verwelkomen intussen de beelden die Nintendo vrijgegeven heeft.
Wie heeft het nog en wat vinden jullie ervan (eventueel in vergelijking met deel 1) ???
quote:Ik heb Burnout 2 ook. Zuper leuke arcade racer. Normaal houd ik niet van race games, maar dit is zoo leuk! Lekker sheuren langs anderen en zorgen dat de tegenspelers crashen
Op maandag 16 juni 2003 22:41 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Keb vanmiddag Burnout 2 gekocht, echt een supergoed spel...
Alleen vin ik soms de geluiden van de autos wat vreemd, maar ja... van de Muscle bijvoorbeeld.
En hetgaat iets trager dan deel 1, maar dat lijkt misschien zoWie heeft het nog en wat vinden jullie ervan (eventueel in vergelijking met deel 1) ???
quote:Idd
Op maandag 16 juni 2003 22:47 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb Burnout 2 ook. Zuper leuke arcade racer. Normaal houd ik niet van race games, maar dit is zoo leuk! Lekker sheuren langs anderen en zorgen dat de tegenspelers crashen
Keb vanmiddag de eerste grandprix gehaald, en ook de eerste face off
Morgen de volgende grand prix, trouwens die crash mode is ook wel vet
Ja, de Nintendo Preview Dag is weer geweest. Er waren tegenvallers en meevallers, morgen horen jullie alles!
quote:Heb je ook screenshots van Red Faction 2 , en eventuele waarderingen erbij of het een goed spel is?
Op maandag 16 juni 2003 23:05 schreef Khadgar het volgende:
Morgen krijgen jullie van mij een shitload screenshots, daar word je ziek van. Ik moet alleen een plek hebben om ze te uppen...Ja, de Nintendo Preview Dag is weer geweest. Er waren tegenvallers en meevallers, morgen horen jullie alles!
quote:Dat wordt dan nog een pijnelijke bevalling voor de modemers.
Op maandag 16 juni 2003 23:33 schreef Khadgar het volgende:
Er komen zo'n 300 screenshots aan, maar red faction zit er niet bij.
Niet dat mij het wat uit maakt, hoe meer screenshots hoe beter.
GBA Player commercial
quote:Ben erg benieuwd zeg,......
Op maandag 16 juni 2003 23:05 schreef Khadgar het volgende:
Morgen krijgen jullie van mij een shitload screenshots, daar word je ziek van. Ik moet alleen een plek hebben om ze te uppen...Ja, de Nintendo Preview Dag is weer geweest. Er waren tegenvallers en meevallers, morgen horen jullie alles!
quote:Nintendo Preview Dag, 300 screenshots! NO 56k6!!! Pssst :p
Op maandag 16 juni 2003 23:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben erg benieuwd zeg,......
quote:Idd, geweldige sanity-effects, t spel zelf is een beetje aan de makkelijke kant vind ik, maar niettemin een toppertje.
Op zondag 15 juni 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Eternal Darkness is super en raad ik echt iedereen aan !
quote:hmm, duidelijke "could have and should have been better"
Op dinsdag 17 juni 2003 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Proest![]()
De Megamanreview
http://cube.ign.com/articles/424/424503p1.html
quote:Op gamespy krijgt hetzelfde spel een 82 dacht ik...
Op dinsdag 17 juni 2003 09:51 schreef Denni5 het volgende:[..]
hmm, duidelijke "could have and should have been better"
Jammer, want de megamen serie voor de nes was echt goud, van begin tot eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |