abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2003 @ 13:58:53 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11218557
Lijkt me op zich best een leuke game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11218649
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil zaterdag weer eens een nieuw spelletje halen, en ik zit te twijfelen tussen Ikaguru (ofzo) en WW.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:02:18 #228
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11218669
WW gaat er hier iig komen, lijkt me hartstikke leuke game.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:08:32 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11218854
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik wil zaterdag weer eens een nieuw spelletje halen, en ik zit te twijfelen tussen Ikaguru (ofzo) en WW.

Ikaruga moet je alleen kopen als je ECHT van side scrolling 2D shooters houd!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_11218885
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ikaruga moet je alleen kopen als je ECHT van side scrolling 2D shooters houd!

Daar hou ik wel van, ik vraag me alleen af hoe lang -ie boeit. Wordt het niet saai? Even maar wat reviews doorlezen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:10:46 #231
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11218912
Ikaguru schijnt echt hardcore te zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:11:44 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11218939
Khadgar heeft hem, je kan het hem misschien vragen?
pi_11218967
quote:
Aan de ene kant lijkt ie me super, aan de andere kant geen reet aan..

*denkt aan Mario Sunshine

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_11218994
Ik koop namelijk altijd cutey-pie games, maar die vallen me zo tegen de laatste tijd. Dus ik wil wel eens wat anders kopen. En vroeger op de C64 vond ik 2D shooters echt TE koel.
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:18:38 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_11219095
Ikarigi? Is dit weer net zoiets als de Chorizo Ruins?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:18:48 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11219100
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:14 schreef Jarno het volgende:
Ik koop namelijk altijd cutey-pie games, maar die vallen me zo tegen de laatste tijd. Dus ik wil wel eens wat anders kopen. En vroeger op de C64 vond ik 2D shooters echt TE koel.
Ikaruga is dus jouw ding
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:22:11 #237
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11219158
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:14 schreef Jarno het volgende:
Dat zou ik voor Ikaruga gaan, schijnt echt een van de toppers op dat gebied te gaan. De makers hebben het beste uit oud 2D shooters in één game verzameld.

Zelda WW is inderdaad erg cute, en erg gay.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11219404
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat zou ik voor Ikaruga gaan, schijnt echt een van de toppers op dat gebied te gaan. De makers hebben het beste uit oud 2D shooters in één game verzameld.

Zelda WW is inderdaad erg cute, en erg gay.

en volgens mij bedoelde hij met WW, wario world (ofzo)

pi_11219479
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:33 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en volgens mij bedoelde hij met WW, wario world (ofzo)

Affirmative.
pi_11224935
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Affirmative.

Ik heb Ikaruga. Het is een heel vet spel alleen zoals Strolie al zegt: hij is echt hard-core. Het spel bevat maar 5 levels en bij level 3 wordt hij absurd moeilijk. Als je dan nog verder wilt komen moet je uit je hoofd gaan leren wanneer op welke plaats vijanden aan komen vliegen en waar obstakels verschijnen. Vervolgens moet je de te volgen vluchtpaden uit je hoofd leren en blijven oefenen. Alleen voor echte doorzetters die van het genre houden!

Ik heb hem nu een maandje of anderhalf en vind hem nog steeds erg cool.

donderdag 19 juni 2003 @ 19:13:35 #241
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11226460
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:18 schreef speknek het volgende:
Ikarigi? Is dit weer net zoiets als de Chorizo Ruins?
Whahahahaha

Ik heb trouwens bij burnout de eerste 3 toernooien gehaald... of waren het er al 4 ? Maar bij dat laatste toernooi moet je op alle 5 de banen eerst worden om extra track voor single race en multiplayer te openen.
Best wel moeilijk, kben op 2 of 3 van de 5 banen niet eerst geworden

80 maakt je buurt weer prachtig
  donderdag 19 juni 2003 @ 19:45:21 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11227570
Inside Gamer:
quote:
Vanessa's make-over te zien op website

19-06-2003 | Daniël de Keizer

Geen Patty's Possy of Adam's Family: Vanessa staat nu in de schijnwerpers, en dat doet ze met flair; P.N. 03..

Alhoewel wij Conny Breukhoven graag hadden gezien als ster van de game Product Number 03, besliste Capcom anders. Zij besloten namelijk om Vanessa Schneider te gebruiken in hun visueel knappe game. Laat haar zweten in de verschillende stoeipakjes die ze aantrekt terwijl ze zowel het interieur van een robotfabriek als het zand in een woestijn flink 'afstoft' met haar lasers. Ontwijk en knal je een weg naar de uit de kluiten gewassen PC die je ouders van het leven heeft berooft.

Verwacht binnenkort een impressie op InsideGamer, maar vergeet niet van tevoren de Europese site van Capcom's speeltje te bekijken. In Engels óf Duitse versie, welke versie je kiest is geheel aan jou. Bekijk de filmpjes, download een wallpaper of lees de informatie over vijanden, 'suits' of Vanessa van je beeld af:

P.N. 03 website [flash required]

Wij wachten, net als jullie op een Europese release van deze goed ogende shooter. Of het spel óók goed speelbaar is, lees je binnenkort, of ondervindt je aan de lijve als de game aan het einde van het jaar de winkels treft.

En de site dus:

http://www.capcom-europe.com/PN03/index.html

pi_11230356
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:04 schreef Vagere_Hein het volgende:

Als je dan nog verder wilt komen moet je uit je hoofd gaan leren wanneer op welke plaats vijanden aan komen vliegen en waar obstakels verschijnen. Vervolgens moet je de te volgen vluchtpaden uit je hoofd leren en blijven oefenen. Alleen voor echte doorzetters die van het genre houden!

Okay, dan valt -ie af voor mij. Ik ben geen doorzetter, ben een casual gamer. Ff snel een potje en weer wat anders doen.

Dan gaat het tussen WW en BU2.

pi_11231483
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:38 schreef Zooi het volgende:

[..]

Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
[..]

Ik ben vandaag de BS binnengelopen en heb een gameboy player gekocht met Zelda: ALttP. Cool ding. De enige aanmerking die ik erop heb is dat je nooit volledig full screen kunt spelen. Hoe full screen je hem ook instelt; er zit altijd een heeeeeel klein randje om het scherm heen, waar je overigens de kleur van kunt veranderen. Zelda ziet er verder precies zo uit als de SNES-versie dus over de kwaliteit van de GB-player heb ik geen klachten. De besturing ging best lekker, aangezien je ervoor kunt kiezen om met de C-stick, de analoge stick of de vierpuntsdruktoets te sturen. Het enige probleem dat ik met het ding heb is dat ik nu de GBA-topics ook nog moet gaan volgen.
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:01:16 #245
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_11231574
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inside Gamer:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En de site dus:

http://www.capcom-europe.com/PN03/index.html

Lijkt me toch wel een geil spel. Beter dan die mut van een Lara Croft in ieder geval.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_11231721
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:01 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel een geil spel. Beter dan die mut van een Lara Croft in ieder geval.

Hmm, de reviews zijn niet echt positief, en de beelden die ik heb gezien op t.v. konden me ook niet echt overtuigen..
pi_11232632
Wat voor kabel heb ik nodig om mijn cube aantesluiten op dvdspeler + surround? je moet dan toch die digital AV out poort gebruiken?
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:54:49 #248
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11233464
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Wat voor kabel heb ik nodig om mijn cube aantesluiten op dvdspeler + surround? je moet dan toch die digital AV out poort gebruiken?
Ik heb gewoon mijn RGB kabel in me TV, en een digital snoertje naar mijn versterker (dolby prologic 1 jammer genoeg). Ik hoor alles wel lekker in 5.1 geluid
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_11233590
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:54 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb gewoon mijn RGB kabel in me TV, en een digital snoertje naar mijn versterker (dolby prologic 1 jammer genoeg). Ik hoor alles wel lekker in 5.1 geluid

Is gewoon een standaard kabeltje? en hoeveel kost zoiets?

ik heb lekker Prologic II volgende week

vrijdag 20 juni 2003 @ 00:10:38 #250
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11235592
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 21:57 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ik ben vandaag de BS binnengelopen en heb een gameboy player gekocht met Zelda: ALttP. Cool ding. De enige aanmerking die ik erop heb is dat je nooit volledig full screen kunt spelen. Hoe full screen je hem ook instelt; er zit altijd een heeeeeel klein randje om het scherm heen, waar je overigens de kleur van kunt veranderen. Zelda ziet er verder precies zo uit als de SNES-versie dus over de kwaliteit van de GB-player heb ik geen klachten. De besturing ging best lekker, aangezien je ervoor kunt kiezen om met de C-stick, de analoge stick of de vierpuntsdruktoets te sturen. Het enige probleem dat ik met het ding heb is dat ik nu de GBA-topics ook nog moet gaan volgen.

VET! Ik heb zulke (*wijst met handen een hele grootte afstand aan*) mooie tijden beleefd aan de SNES versie van Zelda, dat ik die graag terug herleef. Morgen maar eens kijken of die player ergens te krijgen is.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')