abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10956980
Ik ben aan het nadenken over wat de eerste plek moet zijn waar we overnachten... Milaan bewaar ik voor de laatste dag. Tips voor een leuke plek om gelijk 3 dagen te settelen alvorens naar Riccione of Rimini te gaan??

Hans

pi_10957469
Wat is het toch dat je beweegt om over elke detail van je aanstaande vakantie een nieuw topic te openen? Dit is onderhand al de vijfde of de zesde die je over Italië opent.
  zondag 8 juni 2003 @ 00:48:37 #3
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_10957498
Bologna, Ravenna, Padova!

[Dit bericht is gewijzigd door Laurabeest op 08-06-2003 00:53]

Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
  zondag 8 juni 2003 @ 00:51:15 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10957531
quote:
Op zondag 8 juni 2003 00:46 schreef k_man het volgende:
Wat is het toch dat je beweegt om over elke detail van je aanstaande vakantie een nieuw topic te openen? Dit is onderhand al de vijfde of de zesde die je over Italië opent.
Dat is toch leuk? Morgenochtend krijgen we waarschijnlijk het eerste ontbijt in Italië, gevolgd door het eerste Italiaanse toiletbezoek, de eerste wandeling door een Italiaanse stad, het eerste Italiaanse ijsje, het eerste Italiaanse biertje, het eerste Italiaanse strandbezoek, de eerste Italiaanse disco en de eerste Italiaanse kater.

Ik kan bijna niet wachten...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_10957552
de bedoeling was ook dit in mijn eigen topic te zetten, maar lui en onoplettend als ik was drukte ik op de verkeerde knop. Vandaar dat jullie mijn toiletbezoek inderdaad zullen moeten meelezen Het houdt de reiziger allemaal op de been!
  zondag 8 juni 2003 @ 09:16:29 #6
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10959751
Gelukkig was het de bedoeling dit in je eigen topic te zetten. Dat mag je dan ook doen. Dan doe ik dit topic dicht.
Als je terug bent, mag je voor je reisverslag wel een nieuw topic openen natuurlijk, maar je voorbereidingen mogen allemaal in hetzelfde topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')