Iemand enig idee wat dat kan zijn en wat er vervangen moet worden?
Thank you so much
Juist met minder gas optrekken zal dan moeten helpen.
quote:Zou dat dan niet in elke versnelling moeten hakkelen.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:02 schreef Smorlez het volgende:
Koppelingsplaten of de overbrengingen. Duur grapje iig
Hoe duur is dat geintje dan? (ongeveer)
quote:Nee, bij meer snelheid van de aandrijving verminderd het schokken juist.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:03 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Zou dat dan niet in elke versnelling moeten hakkelen.
Hoe duur is dat geintje dan? (ongeveer)
Kosten ligt eraan. Vaak nieuwe platen en drukgroep. Was in guldentijdperk 500 voor een nissan sunny uit 90.
EDIT: typo
quote:Ik heb een peu 405 diesel uit 96.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:06 schreef beware_reageerd het volgende:[..]
Nee, bij meer snelheid van de aandrijving verminderd het schokken juist.
Kosten ligt eraan. Vaak nieuwe platen en drukgroep. Was in guldentijdperk 500 voor een nissan sunny uit 90.
EDIT: typo
Heb die kar trouwens van een Marokkaan gekocht, dacht zelf misschien dat er woestijnzand in de motor was gekomen. Slaat dus nergens op, maarja ik heb ook de ballen verstand van auto's.
quote:Mmmm zand is het zeker niet. Dan loopt de motor ook niet goed, stationair gezien dan. Lijkt wel op koppeling. Schat het wel rond de 500 euro. (zit liever wat hoger dan te laag, maar zeker weten doe ik het niet. Ken peugot niet vandaar)
Op zaterdag 7 juni 2003 20:09 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Ik heb een peu 405 diesel uit 96.
Heb die kar trouwens van een Marokkaan gekocht, dacht zelf misschien dat er woestijnzand in de motor was gekomen. Slaat dus nergens op, maarja ik heb ook de ballen verstand van auto's.
Aangezien het een diesel is zal het wel daar op uitdraaien. Als de motor ook niet goed loopt zal het aan de pomp of verstuivers liggen. Verstuivers zijn best duur, maar de pomp nekt het echt. Zeker vervanging voor een gereviseerde (dacht dat peugot niet werkt met bosch pompen maar een frans merk. (rotatie pomp, in de bosch ook wel maar geheel anders)
Maar ik gok echt op de koppeling. Valt dan wel weer mee. Dat dan weer wel ja.
Doet hij het ook als hij koud is?
quote:je moet ook geen auto`s van marokanen kopen... zeker niet asl ie denkt dat er woestijzand in zit... dan is ie er namelijk mee naar marokka op vakantie geweest!!!!
Op zaterdag 7 juni 2003 20:09 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Ik heb een peu 405 diesel uit 96.
Heb die kar trouwens van een Marokkaan gekocht, dacht zelf misschien dat er woestijnzand in de motor was gekomen. Slaat dus nergens op, maarja ik heb ook de ballen verstand van auto's.
quote:Ik had een 405 benzine en denk dat het de synchronisering van de 1e versnelling is. Heel lullig, mensen die met je meerijden denken dat je niet kunt autorijden. Repareren lijkt me lastig, vermoedelijk een gereviseerde bak laten monteren, als je dat nog de moeite lijkt. Ikzelf heb lang dubbel gekoppeld naar de eerste versnelling, dus via z'n neutraal. Probeer maar eens.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:09 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Ik heb een peu 405 diesel uit 96.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |