grtz,
Korine
quote:M'n vriendin heeft ook zoiets, ze heeft nu metholpoeder ofzo... Dat is een soort talkpoeder. Schijnt dat het de huid relaxt. Zonder recept te halen bij apotheek en misschien drogist...
Op zaterdag 7 juni 2003 14:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb ze ook een beetje, maar geen idee hoe het weggaat
quote:Thnx
Op zaterdag 7 juni 2003 14:06 schreef E.T. het volgende:
Ik schop wel even naar LIF
quote:Ja, dat helpt beetje tegen de jeuk.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:06 schreef robin0223 het volgende:[..]
M'n vriendin heeft ook zoiets, ze heeft nu metholpoeder ofzo... Dat is een soort talkpoeder. Schijnt dat het de huid relaxt. Zonder recept te halen bij apotheek en misschien drogist...
quote:Inderaad een goed idee, ik hoop dan alleen niet dat er magnesium inzit, kan ik ook weer niet over maar dat kijken we wel even na
Op zaterdag 7 juni 2003 14:06 schreef robin0223 het volgende:[..]
M'n vriendin heeft ook zoiets, ze heeft nu metholpoeder ofzo... Dat is een soort talkpoeder. Schijnt dat het de huid relaxt. Zonder recept te halen bij apotheek en misschien drogist...
quote:Je kan beter mentholpoeder gebruiken ipv lidocaïne zalf.. dat is zo ontzettend chemisch..
Op zaterdag 7 juni 2003 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lidocaïne-zalf werkt lekker tegen de jeuk.. Vrije verkoop bij de apotheek..
mentholpoeder kan je trouwens ook gewoon bij de drogist kopen.. tis gewoon talkpoeder maar dan met menthol er in.. werkt toppie tegen alles wat jeukt
Kruidvat/Etos verkrijgbaar ? * JoK stapt zo de auto in om te halen namelijk... anders gaat ik dat poeder halen..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:38 schreef -Marjo- het volgende:
Cardiflor creme van VSM is geweldig voor dit soort uitslag...
Ja, iedere drogist heeft dat in huis...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:39 schreef JoK het volgende:
[..]
Kruidvat/Etos verkrijgbaar ? * -Marjo- stapt zo de auto in om te halen namelijk... anders gaat ik dat poeder halen..
Damn, vorig jaar in Egypte geweest, en niet er aan gedacht daar eens bij de drogist te kijkenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:05 schreef Monkeylover het volgende:
Mijn vriendin heeft exact hetzelfde. In nederland is er niets voor te krijgen, vindt ik zelf ook heel vreemd, maar in warme landen wel. Wij hebben deze zalf in Egypte gekocht en dit werkt echt geweldig! Ook in Griekenland is dit te krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mocht je ooit in het buiteland komen, koop dit dan. Is echt gewldig spul, geen jeuk meer en de bultjes zijn binnen 2 dagen helemaal weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |