Maar er staat nog verder niets over op de site..'t zullen toch wel non-stop ER-afleveringen zijn, geen real-life ER-trauma crap
quote:Hoeveel kost het???
Op maandag 29 december 2003 12:29 schreef Iceflake het volgende:
Ik heb kaartjes voor de marathon gereserveerd!!
ned2
-------
dus degene die seizoen 8 dus gemist hebben, met het overlijden van dr greene aan het eind, kunnen dit dus weer meemaken..
quote:6 Euro voor 17 uurtjes ER (echt waar
Op maandag 29 december 2003 16:30 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Hoeveel kost het???
quote:Maar welk seizoen wordt dan vertoond???
Op maandag 29 december 2003 21:59 schreef Iceflake het volgende:[..]
6 Euro voor 17 uurtjes ER (echt waar
...maar je wordt wel gelijk lid van de Avro..boeien, ik wil ER op het grote doek zien
quote:Ik heb geen idee welke seizoenen vertoond zullen worden..sorry
Op dinsdag 30 december 2003 11:37 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Maar welk seizoen wordt dan vertoond???
En goed nieuws:in februari komt de dvd van het 1e seizoen uit met Ned. ondertiteling
Dit stond namelijk al een hele tijd op de Net5 website:
(http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2078,00.html)
Waar is ER gebleven?
We hebben op dit moment dankzij de dagelijkse uitzendingen seizoen 1 t/m 3 van E.R. volledig uitgezonden. We hebben ook de daaropvolgende seizoenen, 4 t/m 6, aangekocht, alleen mogen we deze afleveringen in verband met de licentie pas vanaf maart 2004 uitzenden. Derhalve zullen tot die tijd herhalingen van Strong Medicine te zien zijn in plaats van E.R.
Dus als je net als ik seizoen 1 tot en met 3 nu hebt gekeken zou ik zeggen:
Stop vanavond een videoband in de recorder en doe dat elke week. Kijk vanaf maart lekker verder naar seizoen 4 tot en met 6.
Daarna wordt het iets lastiger, want seizoen 7 komt voorlopig niet op TV dacht ik zo... Ik download die op IRC, maar goed één seizoen missen is beter dan zes seizoenen toch?
Dan kijk je in de zomervakantie seizoen 8 en dan de videobanden kijken met seizoen 9!!!
Ideaal toch?
En over die marathon: daar ga ik niet naar toe want:
Voor de echte fans en de leden organiseert de AVRO in samenwerking
met het Ketelhuis in Amsterdam op 24 januari 2004 van de unieke en officiële ER-marathon!
Van zaterdagmiddag 17.00 uur tot zondagochtend 10.00 uur zijn alle afleveringen van de populaire serie ER non stop te zien.
Bent u nieuwsgierig naar de belevenissen van dr. Carter, dr. Corday
of misschien dr. Kovac, WILT U ALVAST WETEN WAT DE REST VAN ER-KIJKEND NEDERLAND NOG NIET WEET, wilt u niet het risico lopen een aflevering te
missen of heeft u zin in een bijzonder uitje, grijp dan deze kans.
=> ik denk dus dat ze seizoen 9 in die marathon doen dan toch?
Ik kijk het gewoon lekker allemaal thuis...
Groetjes
Arjan (waarvan dit zijn eerste post is op dit forum)
quote:Nou, dat klinkt goed!
We hebben op dit moment dankzij de dagelijkse uitzendingen seizoen 1 t/m 3 van E.R. volledig uitgezonden. We hebben ook de daaropvolgende seizoenen, 4 t/m 6, aangekocht, alleen mogen we deze afleveringen in verband met de licentie pas vanaf maart 2004 uitzenden. Derhalve zullen tot die tijd herhalingen van Strong Medicine te zien zijn in plaats van E.R.
Wel lastig nu op een andere avond, maar voor mij wel prettiger. Ik oefen op vrijdag avond altijd met mijn band, dus moest ik het altijd opnemen.
Maar nu stel ik ook zowieso de video standaard in, want je weet het maar nooit!
quote:Vanavond is seizoen 9. As zomer gaat de avro seizoen 8 herhalen.
Op donderdag 8 januari 2004 11:17 schreef Koningin het volgende:[..]
Nou, dat klinkt goed!
Ik wilde nl. vanavond al instappen bij seizoen 8.
quote:Alle afleveringen??Vanaf aflevering 1
Op donderdag 8 januari 2004 11:04 schreef ArjanL het volgende:
Van zaterdagmiddag 17.00 uur tot zondagochtend 10.00 uur zijn alle afleveringen van de populaire serie ER non stop te zien.
quote:Als je een arts bedoelt, weet ik waar het over gaat.Het is inderdaad niet zo mooi wat diegene te wachten staat.........
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef Aventura het volgende:
Heerlijk, het begint weer. Ik heb de eerste drie van dit seizoen eigenlijk al wel gezien (gedownload) maar wil ze nog wel een keertje zien. Er gebeurt in afl. 1 of 2 (dat weet ik niet meer) iets heel schokkends met een personeelslid, kan ik wel vertellen.
ik kijk het gewoon weer op vrijdagavond, lekker begin van het weekend
quote:Ik heb het net gelezen in de TV gids.
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Als je een arts bedoelt, weet ik waar het over gaat.Het is inderdaad niet zo mooi wat diegene te wachten staat.........
quote:In mijn gids staat niks bijzonders......
Op donderdag 8 januari 2004 18:32 schreef Elevation het volgende:[..]
Ik heb het net gelezen in de TV gids.
Dat wil ik helemaal nog niet weten.
*houdt nu haar mond dicht
quote:Eindelijk seizoen 9!
"Chaos Theory"
Original Air Date: September 26, 2002
Episode Number: #181
Director: Jonathan Kaplan
Writer: Jack Orman & R. Scott Gemmill.Description:
NEW SEASON BEGINS AS E.R. STAFF ABANDONS HOSPITAL LEAVING SOME DOCTORS QUARANTINED AFTER DEADLY ILLNESS IDENTIFIED -- Resuming from last year's season finale, the hospital remains in lockdown while the Center for Disease Control probes a mysterious and deadly illness that leaves Dr. Carter (Noah Wyle), Abby (Maura Tierney) and others quarantined. While Dr. Lewis (Sherry Stringfield) initially is left alone and fights to save one patient, Carter and Abby grow resolved to their romantic fate over the next several days as they idle away their time inside the hospital with Drs. Chen (Ming-Na) and Pratt (Mekhi Phifer) -- and veteran patient Stan the Can (guest star Harrison Page). Meanwhile, newly widowed Dr. Corday (Alex Kingston) struggles to adapt to her new medical practice in her native England while over-shadowed by her attentive parents (guest stars Paul Freeman and Judy Parfitt). Laura Innes, Goran Visnjic, Paul McCrane and Sharif Atkins also star.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |