quote:Ik hoop eerlijk gezegd dat ik het helemaal fout heb.
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is echt 100% zeker dat ze maar t/m 3 hebben?
Carter, tijdens de operatie tegen een assistent: "Do you want to suction Dr. Benton?"
Ondertiteling: Wilt u Dr. Benton zuigen?
En ik zou het echt balen vinden als ze maar tot en met seizoen 3 uitzenden. Ik zie ER nu nl. voor het eerst en zou dan moeten wachten op de AVRO om de rest te zien. En dat kan vast eeuwen duren.
quote:Volgens de site van de avro vanaf donderdag 8 januari.
Op vrijdag 5 december 2003 19:45 schreef HomerJ het volgende:
wannneer komt het nieuwe seizoen?
Erg jammer ook, maar voordeel is wel dat het nieuwe seizoen bijna begint.
quote:*knuff*
Op vrijdag 5 december 2003 20:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, och, ik mis ook alleen maar seizoen 4 t/m 8. Bijna niks he?
* Jojogirl snapt helemaal hoe je je voelt
Ik zal niet vertellen waarover het gaat, spoil ik dingen voor mensen die seizoen 4-8 nog helemaal moeten kijken:
hier kan je alles rustig nakijken, leuke reviews enzo. http://www.digiserve.com/er/episodes/
quote:http://www.er-downloads.tk/
Op dinsdag 9 december 2003 17:10 schreef ScarFace_CvL het volgende:
Ik zou graag aflevering 6x13 en 6x14 nog een keer zien, met Carter en Lucy,
De mensen die weten waar ik het over heb hebben die aflevering misschien op de pc staan ofzo, maar dat waren de mooiste afleveringen van ER OOIT! Ik smeek jullie, ik MOET ze nog een keer zien.Ik zal niet vertellen waarover het gaat, spoil ik dingen voor mensen die seizoen 4-8 nog helemaal moeten kijken:
hier kan je alles rustig nakijken, leuke reviews enzo. http://www.digiserve.com/er/episodes/
Dit is een hulpmiddel voor je, zodoende heb ik de ep van "on the beach" gedownload. En je kunt op de site niks downloaden, het helpt je alleen verder om iets te vinden.
quote:6x13 oftewel 'Be Still My Heart' is ook een van mijn favoriete afleveringen van ER. Dat is ook de enige ER aflvering die ik opgenomen en bewaard heb toen de AVRO anderhalf jaar geleden elke dag ER uitzond.
De mensen die weten waar ik het over heb hebben die aflevering misschien op de pc staan ofzo, maar dat waren de mooiste afleveringen van ER OOIT! Ik smeek jullie, ik MOET ze nog een keer zien.Ik zal niet vertellen waarover het gaat, spoil ik dingen voor mensen die seizoen 4-8 nog helemaal moeten kijken:
quote:Dit zijn ook mijn meest favoriete ER afleveringen, vooral 6x14, damn wat een spanning. Echt briljant, het "ER-gevoel" op zijn best
De mensen die weten waar ik het over heb hebben die aflevering misschien op de pc staan ofzo, maar dat waren de mooiste afleveringen van ER OOIT! Ik smeek jullie, ik MOET ze nog een keer zien.
quote:Je kan ze downloaden op Kazaa, maar gelukkig heb ik die afleveringen op band staan....
De mensen die weten waar ik het over heb hebben die aflevering misschien op de pc staan ofzo, maar dat waren de mooiste afleveringen van ER OOIT! Ik smeek jullie, ik MOET ze nog een keer zien.
Carter
quote:Heb The Pilot en 8x21 nog op mijn schijf. Dat is de episode on the beach met Mark Greene op hawaii. Meer ga ik natuurlijk niet vertellen, maar dat is ook een aflevering om niet te vergeten. Nummer daarvan "Israel Kamakawiwo - Somewhere over the rainbow" is toch wel een zeer goede cover die mij altijd kan boeien, over and over again.
Op dinsdag 9 december 2003 22:17 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Je kan ze downloaden op Kazaa, maar gelukkig heb ik die afleveringen op band staan....
Ik heb ze toevallig pas nog gekeken; het zijn afleveringen die je keer op keer kunt bekijken.
Carter
quote:
Nieuwe afleveringen:
Vanaf donderdag 8 januari 2004 zenden wij de (voor Nederland nieuwe) serie 9 van ER uit.
[sub]Wordt het vanaf 8 januari iedere donderdag uitgezonden, of wordt het vanaf 8 januari iedere (werk)dag uitgezonden?
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:22 schreef Juweel het volgende:
Volgende week woensdag laatste aflevering..Dat wordt afkicken zeg!
quote:Kijk hier eens zou ik zeggen:
Op zaterdag 13 december 2003 13:30 schreef Euc- het volgende:
Kan iemand (of meerdere :p ) vertellen wat er gebeurd is in de seizoenen 4 t/m 8 (de tussenliggende seizoenen dus...)?
Net5 is toch wel een topzendertje hoor
quote:Neej!!!!
Vanaf donderdag 8 januari 2004 zenden wij de (voor Nederland nieuwe) serie 9 van ER uit.
Edit: Even spoilertag gezet, er zijn mensen die het nu voor het eerst volgen. (Aids is al geweest).
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 15-12-2003 18:24]
quote:Mja, ok, maar het staat in het begin van dit topic ook als je hem opent. Daarom wist ik het nu ook
Op maandag 15 december 2003 13:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb echt de spannendste afleveringen niet gezien. Toen dat meisje Aids kreeg niet, spoiler:toen Lucy doodging (zo heette ze toch?), toen Doug ineens wegging, toen zn vriendin beviel, en Marc dood?.... ik moet nog een hoop gaan zien...![]()
Edit: Even spoilertag gezet, er zijn mensen die het nu voor het eerst volgen. (Aids is al geweest).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |