abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11362774
Ik ben dus niet de enige die niet kon wachten met de afleveringen van seizoen 9. Het downloaden gaat alleen niet zo snel/gemakkelijk als buffy afleveringen....
dus...
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:50:06 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11363117
Ik heb ze anders redelijk snel binnen hoor. Niet zo goed inderdaad als bijvoorbeeld Friends, of SATC. Misschien is dat omdat deze afleveringen van ER nog niet op DVD uit zijn? Waardoor veel minder mensen het hebben kunnen rippen?
pi_11952599
Van de NET5 site:

NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.

http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/

pi_11957259
Great! Kan ik dat eindelijk eens gaan kijken.

Net5 .

pi_11995501
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 01:32 schreef -Mk- het volgende:
Van de NET5 site:

NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.

http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/

Woei! Dat gaat heel wat flashbacks opleveren! Wel mooi trouwens, heb wel een aantal series gemist geloof ik....
pi_11998235
zouden de afleveringen ooit op dvd komen ?
pi_11998269
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zouden de afleveringen ooit op dvd komen ?
zeker

daar zit een hoop brood in, dat hebben de makers ook vast wel door

kwestie van tijd enzo, damn laat ze nou snel op DVD komen jongens

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_11999469
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:06 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

zeker

daar zit een hoop brood in, dat hebben de makers ook vast wel door

kwestie van tijd enzo, damn laat ze nou snel op DVD komen jongens

heb box 1 gevonden 25 afleveringen 4 dvds
alleen prijs 59 dollar
  maandag 8 september 2003 @ 18:57:51 #59
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13028831
Vanaf volgende week herhalingen elke werkdag vanaf half 7 op net5.

Denk dat ze bij het allerbegin beginnen

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 8 september 2003 @ 18:58:24 #60
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_13028853
Erg leuk is dat ja .

Het begin heb ik nog nooit gezien.

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_13028870
Heeeey, dat is nou een serie die me wel blijft boeien
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_13028974
Gaat de Avro ook weer een nieuw seizoen uitzenden?
  maandag 8 september 2003 @ 19:52:44 #63
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13030356
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:02 schreef Elevation het volgende:
Gaat de Avro ook weer een nieuw seizoen uitzenden?
Eerst met Herfst-kerst oude seizoen herhalen, denk maart weer nieuw seizoen ofzo?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 8 september 2003 @ 20:15:01 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13031001
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

heb box 1 gevonden 25 afleveringen 4 dvds
alleen prijs 59 dollar

Valt me nog mee
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13121967
Volgens de AVRO site gaan ze op donderdag 4 januari 2004 starten met een nieuwe serie (9) en herhalen ze 8 in de zomer van 2004!!!

Dus niet in de herfst zoals in eerdere mailtjes gezegd is!!

Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_13187183
*rotschop

Kijk naar Net 5 NU
niet de pilot maar de eerste aflevering

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:21:49 #67
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_13197802
Was de pilot de introductie van Carter? en de zelfmoordpoging van Carol?

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_13198151
Jammer dat ze de pilot niet uitgezonden hebben..

Plot v/d pilot:

quote:
Pilot
The emergency room of Chicago's County General, a teaching hospital, is on alert when a number of victims are rushed there for treatment after a building collapses nearby. The young residents and interns all help with the injured and deal with other patients and personal problems as well.

Dr. Susan Lewis (SHERRY STRINGFIELD) must console a fragile cancer patient. After being extremely drunk on his day off from work, charming pediatrician Dr. Douglas Ross (GEORGE CLOONEY) resumes his duties and confronts a mother whom he suspects of abusing her baby. Due to a shortage of staff on duty, Dr. Peter Benton (ERIQ LA SALLE), an intense and confident second-year surgical resident, must perform a major operation for which he may not be prepared. However, he manages to save the patient's life. Inexperienced medical student John Carter (NOAH WYLE), not yet a doctor, is forced to deal with several medical emergencies on his very first day in the emergency room.

In the midst of the chaos, Dr. Mark Greene (ANTHONY EDWARDS), the married chief resident, receives a lucrative job offer from a prestigious private practice. He is forced to make a choice between staying in this city hospital among colleagues and friends or listening to his wife who wants him to take the new job so he can be with his family more often. Although his commitment is with the emergency room, he worries about the effect this decision will have on his family.

Meanwhile, Ross' attraction to Nurse Carol Hathaway (JULIANNA MARGULIES) becomes apparent. Although they used to date, the relationship didn't work, and Hathaway is now dating a football player-turned-doctor. Several hours after she goes off duty, Hathaway is rushed back to the hospital--this time on a stretcher. Her new roommate found her unconscious. It appears that she is in critical condition due to a drug overdose. No one knows why she would attempt suicide.

Lees ook net dat het eerst de bedoeling was dat Hathaway het niet zou overleven, zou alleen een korte gastrol zijn voor Julianna Margulies.
pi_13198949
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:29 schreef Verfokker het volgende:
*rotschop

Kijk naar Net 5 NU
niet de pilot maar de eerste aflevering

argh, vergeten
Seriously!?
  dinsdag 16 september 2003 @ 09:18:46 #70
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_13200592
Wat zien sommigen eruit zeg in het eerste seizoen
Carter is echt een groentje, echt heel anders dan seizoen 8, verder vond ik 't allemaal een beetje vaag. Veel vreemde personages.

De zusters zijn trouwens bijna allemaal gebleven, 8 jaar later zitten ze nog in ER.

pi_13293366
Het gaat lekker deze week met de herhalingen van E.R. op Net5. Eerst 'vergeten' ze de twee pilotafleveringen uit te zenden. Dan ontbreekt er twee afleveringen de ondertiteling en nu blijkt dat Net5 de serie censureert omdat deze anders alleen na negen uur 's avonds mag worden uitgezonden. De bloedige scenes worden er dus uitgeknipt. Dat is wel een behoorlijke domper op de E.R. ervaring. Ik zou zeggen, mail je ongenoegen naar info@net5.nl.
pi_13294384
Domme actie van net5.. maar wel heerlijk om weer ER te kunnen kijken
Mon 'en!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:58:03 #73
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_13738835
Is er nog iemand die zich zo ergert aan het nieuwe seizoen E.R. (10 - in Amerika).

Tsss.... Ik was er helemaal klaar voor spoiler:

zitten ze bijna alleen maar in dat stomme Congo. Daar zit ik helemaal niet op te wachten. Zeker niet als je de volgende dag in de krant leest dat er daar weer zoveel mensen afgeslacht zijn. Maar het ziet er naar uit dat deze verhaallijn er nog wel even in wordt gehouden als Carter daar blijft. Ik wil weer terug naar het ziekenhuis in Chicago! Veel minder zwaar op de hand.

Hopen dat aflevering 3 een andere weg in slaat.

bekijkt het van de andere kant
pi_14507070
komt het niet meer om 18:30 ?
  zondag 9 november 2003 @ 19:10:25 #75
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14507295
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:57 schreef _The_General_ het volgende:
komt het niet meer om 18:30 ?
Volgens mij wel, op de site van Net5 staat ER gewoon om 18.35u. aanstaande maandag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')