quote:Oeh...eindelijk.
Op zondag 8 juni 2003 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:...en Carter en Abby komen samen in een leuke situatie.
quote:ja!!
Op maandag 9 juni 2003 10:05 schreef LouLou het volgende:[..]
Oeh...eindelijk.
quote:Je kunt hem met Kazaa vinden:
Op maandag 9 juni 2003 01:55 schreef ImPrEzA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM zendt de Avro nou uitgerekend DEZE aflevering een uur eerder uit
![]()
![]()
![]()
nou heb ik alleen het eind gezien
![]()
fuck wat baal ik hier van...
is er iemand die de aflevering heeft gedownload en/of op cd-rom of video heeft en een kopie wil opsturen of in geval van een bestand hem op een FTP-server wil zetten?
zou echt supertof zijn ik heb zelf helaas niet de bandbreedte om Kazaa te kunnen gebruiken
dus als iemand hem heeft, graag even mailen (ewoud@tenkleij.com)....
en nu afwachtend naar de laatste aflevering vrijdag
Zie ook dit topic:
ER: Emergency Room
edit: sorry ik had niet gelezen dat je Kazaa niet kunt gebruiken.
heb wel een ftp-server maar helaas niet zoveel ruimte om hem er voor je op te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 09-06-2003 15:29]
We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER.
Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpaginas.
Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt.
Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt.
Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden.
Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen.
Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen.
Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER.
Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er
-------------------------------------------------------------------------------------------
Helaas ben ik meestal niet thuis als ER uitgezonden wordt en ik vergeet het ook altijd op te nemen. Gelukkig heb ik de bijzondere aflevering waar jullie het over hebben wel gezien. Het was idd een mooie aflevering, maar ik heb niet echt moeten huilen. Wel een brok in mijn keel, 't was dan ook wel errug zielig
en die ene dokter, die buitenlandse is toch wel behoorlijk jummie
Voor mij is het natuurlijk een uitkomst als ze het later nog een keer willen herhalen, hopelijk dan wel op een andere dag
quote:identiek mailtje ontvangen
Op dinsdag 10 juni 2003 16:54 schreef HomerJ het volgende:
Iedereen die hem op zijn computer staan kijk maar, of wacht tot decemberik kreeg net mailtje van AVRO terug:
----------------------------------------------------------------------------------------
Beste ER-fan,We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER.
Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpaginas.
Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt.
Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt.
Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden.
Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen.Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen.
Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER.Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er
-------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Overbodige post, maar ach.. Ik heb ook hetzelfde mailtje ontvangen
Op dinsdag 10 juni 2003 18:21 schreef Sanne het volgende:[..]
identiek mailtje ontvangen
quote:Volgens mij bedoel je Luka.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:00 schreef ramses het volgende:
en die ene dokter, die buitenlandse is toch wel behoorlijk jummie
Vrijdag wel laatste aflevering van dit seizoen jammer genoeg Naast ER is er ook niks op tv eigelijk
Anthony Edwards:
Thunderbirds, The (2004) (filming) .... Brains
------
daar wil ik nix van meekrijgen eerlijk gezegd
En ik zat zo even te kijken naar wat acteurs uit E.R. en blijkt dat Anthony Edwards ook speelde in Revenge of the Nerds. Dat wist ik nooit, eerlijk gezegd.
quote:En dus weer vroeg, al om 21:33.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Zero_Cool het volgende:
Vanavond laatste episode: Just a reminder
quote:Die rol past wel bij hem.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Zero_Cool het volgende:
Vanavond laatste episode: Just a reminderAnthony Edwards:
Thunderbirds, The (2004) (filming) .... Brains
------
daar wil ik nix van meekrijgen eerlijk gezegdEn ik zat zo even te kijken naar wat acteurs uit E.R. en blijkt dat Anthony Edwards ook speelde in Revenge of the Nerds.
Dat wist ik nooit, eerlijk gezegd.
Elke week uitkijken naar de levens van deze helden.
Dat je je zo in kan leven in een tv-serie..
En nu lang wachten tot seizoen 9.
quote:Dat klopt... hij figureert in de Power of Goodbye ( - de e:P)
Op vrijdag 13 juni 2003 22:53 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik vond het minder , die pokken vond ik zo eng. brrrrrrr . Trouwens ik zat laatst naar een clip van Madonna te kijken en daarin zag ik dr Luca met lang haar en grijzerig (stond niet verkeerd) Geloof dat het de power of Goodbeye was .
Laatste aflevering van seizoen 8, eerlijk gezegd had ik net iets gehoopt op meer plots voor het volgend seizoen Ik weet verder nog niet wat er in seizoen 9 gaat gebeuren, dus was ik wel benieuwd naar.
Abby & Carter, eindelijk
quote:Idd eindelijk!
Op vrijdag 13 juni 2003 23:14 schreef Zero_Cool het volgende:
Abby & Carter, eindelijk
en ik vondt die pokken eerlijk gezegd ook eng
En wat Jerry deed
Werd hij ervoor betaald ofzo ?
want dat riskeer je anders zomaar niet
Dus het gaat nog wel eff duren.
Maar wel lekker chaotische aflevering
Ik ben wel blij dat we zo lang moeten wachten want op 1 februari ben ik weer terug in NL na 7 maand buitenland. dus hoef ik als het goed is niets of hooguit 1 aflevering te missen.
Erg eigenlijk dat je een serie op TV zo 'belangrijk'kan vinden. Is het enige waarbij ik niet gestoord wil worden en wat ik opneem als ik verplichtingen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |