"Somewhere over the Rainbow" was wel al wat bekend, maar ik vind hem nu gewoon erg goed. Een nummer die iig veel zal worden gespeeld op deze computer.
Maar ik vroeg me nog wel af.. Dr. Doug Ross (george clooney) is toch nog wel ergens aanwezig. Waarom zou hij dan niet op de begrafenis zijn gekomen. Naar mijn idee waren Mark & Doug erg close.
May 2003
----------------------------------------------
Up next is an announcement highly anticipated by many, ER: The Complete First Season. This box set will hit stores on August 26th, and features all 25 episodes from the first season, including the 90-minute pilot. Billed as "one of the most comprehensive and extensive television DVDs ever released," each episode is presented in their original 4:3 full screen aspect ratio (the show didn't go 16x9 until later seasons) and Dolby 2.0 surround. Extras include "The First Year Intern Handbook," an interactive feature containing complete character profiles, 45 "patient" histories of the various guest stars that have appeared on ER and a medical terminology glossary, two audio commentary tracks on the pilot episode, one from Michael Crichton and John Wells and another from pilot director Rod Holcomb and key production crew, additional key production crew and director commentaries on the powerful "Love's Labor Lost" episode directed by Mimi Leder and "Sleepless in Chicago," directed by Christopher Chulack, two featurettes about the medical consultants and writers who created the show's trademark realism and the series' post-production process), outtakes and unreleased scenes and even more hidden bonus materials. Retail is $59.95 for the whole box, although according to the press release, this is only going to be a four-disc set, which seems awfully packed given the show's hour-long format and all the extras. We'll certainly review this one when we get it, and let's hope the quality doesn't suffer...stay tuned.
-----------------------
http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2003/05_30.html
Nu ben ik toch benieuwd of die hier komt.
quote:Van wie / welke groep is Somewhere over the Rainbow?
Op zaterdag 7 juni 2003 13:45 schreef Zero_Cool het volgende:
Acteerprestaties in E.R. zijn gewoon erg sterk. Om zoiets te kunnen spelen, moet je toch behoorlijk goed zijn. Ik vind de nummers in E.R. ook vaak goed gekozen, soms zijn het best onbekende maar passen altijd weer bij een bepaalde scene."Somewhere over the Rainbow" was wel al wat bekend, maar ik vind hem nu gewoon erg goed. Een nummer die iig veel zal worden gespeeld op deze computer.
Maar ik vroeg me nog wel af.. Dr. Doug Ross (george clooney) is toch nog wel ergens aanwezig. Waarom zou hij dan niet op de begrafenis zijn gekomen. Naar mijn idee waren Mark & Doug erg close.
quote:Thnx
Op zaterdag 7 juni 2003 13:50 schreef Zero_Cool het volgende:
Israel Kamakawiwo - Somewhere Over The Rainbow.Kijk ook nog maar even in andere topic van E.R.
Of gaan ze gewoon door met uitzenden in de zomer?
quote:Omdat George Clooney gewoon geen tijd/zin had om voor 1 korte scene op te komen draven?
Op zaterdag 7 juni 2003 13:45 schreef Zero_Cool het volgende:
quote:Voor zo'n scene zou hij eigenlijks moeten komen. Hij was gewoon zo close met Mark en als je beste vriend (ook al was het destijds) overlijdt.. dan is het meer je plicht om ook te komen. Enigste minpuntje aan de aflevering van gister vond ik dat.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:31 schreef Elevation het volgende:
Was de aflevering van gisteren ook meteen de laatste van het seizoen?Of gaan ze gewoon door met uitzenden in de zomer?
[..]Omdat George Clooney gewoon geen tijd/zin had om voor 1 korte scene op te komen draven?
Ooo oooooo oooooo oooo ooo ooo ooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo
Somewhere, over the rainbow, way up high,
And the dreams that you dreamed of,
Once in a lullaby.
Oh, somewhere over the rainbow, blue birds fly,
And the dreams that you dreamed of,
Dreams really do come true.
Someday, I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me.
Where trouble melts like lemon drops,
High above the chimney top,
That's where you'll find me.
Oh, somewhere, over the rainbow, bluebirds fly,
And the dreams that you dare to.
Oh why, oh why can't I?
Well, I see trees of green and red roses too,
I'll watch them bloom for me and you.
And I think to myself: What a wonderful world!
Well, I see skies of blue and I see clouds of white,
And the brightness of day.
I like the dark and I think to myself:
What a wonderful world!
The colors of the rainbow, so pretty in the sky,
Are also on the faces of people passing by.
I see friends shaking hands, saying, "How do you do?"
They're really saying, " I...I love you!"
I hear babies cry, and I watch them grow,
They'll learn much more than we'll know.
And I think to myself: What a wonderful world!
Someday, I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me.
Where trouble melts like lemon drops,
High above the chimney top,
That's where you'll find me.
Oh, somewhere, over the rainbow, way up high.
And the dreams that you dare to,
Oh why, oh why can't I?
Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooo ah, ah, ah... eh ah ah, eh ah ah ah ah...
ElizabethR, je hoeft voor mij niet meer met de video te gaan slepen hoor, maar even goed bedankt voor het aanbod
quote:ik vind de ukelele versie eigenlijk wel erg goed, maar ik ga die van jou ook ns downloaden
Op zondag 8 juni 2003 11:20 schreef Frenske het volgende:
over the rainbow is door vele artiesten gecovered,maar veruit de beste versie (mijn mening) is van eva cassidy,cd "songbird"
erg emotioneel gezongen
quote:Eva Cassidy zingt al haar covers zo ongeveer beter dan de originele artiest!! Luister maar eens naar 'Fields of Gold'. Daar kan Sting echt niet aan tippen!!
over the rainbow is door vele artiesten gecovered,maar veruit de beste versie (mijn mening) is van eva cassidy,cd "songbird"
erg emotioneel gezongen
En Sanne, okidoki. Fijn dat je hem alsnog gezien hebt!!!
quote:Ik vind de versie van Isreal Kamamawiwo'ole het mooist, de stem doet mij veel meer. maarja, das natuurlijk heel persoonlijk
Op zondag 8 juni 2003 13:44 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Eva Cassidy zingt al haar covers zo ongeveer beter dan de originele artiest!! Luister maar eens naar 'Fields of Gold'. Daar kan Sting echt niet aan tippen!!
En Sanne, okidoki. Fijn dat je hem alsnog gezien hebt!!!
Heb niet meer zo gehuild sinds het uit elkaar gaan van Take That...
quote:ik vind die van Barbra Streisand life erg mooi
erg emotioneel gezongen
quote:Lockdown, ook een erg goede aflevering, spoiler....
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef HomerJ het volgende:
Volgende week trouwens laatse aflevering
WAAROM zendt de Avro nou uitgerekend DEZE aflevering een uur eerder uit
nou heb ik alleen het eind gezien
fuck wat baal ik hier van...
is er iemand die de aflevering heeft gedownload en/of op cd-rom of video heeft en een kopie wil opsturen of in geval van een bestand hem op een FTP-server wil zetten?
zou echt supertof zijn ik heb zelf helaas niet de bandbreedte om Kazaa te kunnen gebruiken
dus als iemand hem heeft, graag even mailen (ewoud@tenkleij.com)....
en nu afwachtend naar de laatste aflevering vrijdag
quote:Oeh...eindelijk.
Op zondag 8 juni 2003 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:...en Carter en Abby komen samen in een leuke situatie.
quote:ja!!
Op maandag 9 juni 2003 10:05 schreef LouLou het volgende:[..]
Oeh...eindelijk.
quote:Je kunt hem met Kazaa vinden:
Op maandag 9 juni 2003 01:55 schreef ImPrEzA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM zendt de Avro nou uitgerekend DEZE aflevering een uur eerder uit
![]()
![]()
![]()
nou heb ik alleen het eind gezien
![]()
fuck wat baal ik hier van...
is er iemand die de aflevering heeft gedownload en/of op cd-rom of video heeft en een kopie wil opsturen of in geval van een bestand hem op een FTP-server wil zetten?
zou echt supertof zijn ik heb zelf helaas niet de bandbreedte om Kazaa te kunnen gebruiken
dus als iemand hem heeft, graag even mailen (ewoud@tenkleij.com)....
en nu afwachtend naar de laatste aflevering vrijdag
Zie ook dit topic:
ER: Emergency Room
edit: sorry ik had niet gelezen dat je Kazaa niet kunt gebruiken.
heb wel een ftp-server maar helaas niet zoveel ruimte om hem er voor je op te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 09-06-2003 15:29]
We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER.
Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpaginas.
Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt.
Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt.
Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden.
Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen.
Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen.
Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER.
Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er
-------------------------------------------------------------------------------------------
Helaas ben ik meestal niet thuis als ER uitgezonden wordt en ik vergeet het ook altijd op te nemen. Gelukkig heb ik de bijzondere aflevering waar jullie het over hebben wel gezien. Het was idd een mooie aflevering, maar ik heb niet echt moeten huilen. Wel een brok in mijn keel, 't was dan ook wel errug zielig
en die ene dokter, die buitenlandse is toch wel behoorlijk jummie
Voor mij is het natuurlijk een uitkomst als ze het later nog een keer willen herhalen, hopelijk dan wel op een andere dag
quote:identiek mailtje ontvangen
Op dinsdag 10 juni 2003 16:54 schreef HomerJ het volgende:
Iedereen die hem op zijn computer staan kijk maar, of wacht tot decemberik kreeg net mailtje van AVRO terug:
----------------------------------------------------------------------------------------
Beste ER-fan,We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER.
Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpaginas.
Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt.
Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt.
Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden.
Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen.Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen.
Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER.Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er
-------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Overbodige post, maar ach.. Ik heb ook hetzelfde mailtje ontvangen
Op dinsdag 10 juni 2003 18:21 schreef Sanne het volgende:[..]
identiek mailtje ontvangen
quote:Volgens mij bedoel je Luka.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:00 schreef ramses het volgende:
en die ene dokter, die buitenlandse is toch wel behoorlijk jummie
Vrijdag wel laatste aflevering van dit seizoen jammer genoeg Naast ER is er ook niks op tv eigelijk
Anthony Edwards:
Thunderbirds, The (2004) (filming) .... Brains
------
daar wil ik nix van meekrijgen eerlijk gezegd
En ik zat zo even te kijken naar wat acteurs uit E.R. en blijkt dat Anthony Edwards ook speelde in Revenge of the Nerds. Dat wist ik nooit, eerlijk gezegd.
quote:En dus weer vroeg, al om 21:33.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Zero_Cool het volgende:
Vanavond laatste episode: Just a reminder
quote:Die rol past wel bij hem.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Zero_Cool het volgende:
Vanavond laatste episode: Just a reminderAnthony Edwards:
Thunderbirds, The (2004) (filming) .... Brains
------
daar wil ik nix van meekrijgen eerlijk gezegdEn ik zat zo even te kijken naar wat acteurs uit E.R. en blijkt dat Anthony Edwards ook speelde in Revenge of the Nerds.
Dat wist ik nooit, eerlijk gezegd.
Elke week uitkijken naar de levens van deze helden.
Dat je je zo in kan leven in een tv-serie..
En nu lang wachten tot seizoen 9.
quote:Dat klopt... hij figureert in de Power of Goodbye ( - de e:P)
Op vrijdag 13 juni 2003 22:53 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik vond het minder , die pokken vond ik zo eng. brrrrrrr . Trouwens ik zat laatst naar een clip van Madonna te kijken en daarin zag ik dr Luca met lang haar en grijzerig (stond niet verkeerd) Geloof dat het de power of Goodbeye was .
Laatste aflevering van seizoen 8, eerlijk gezegd had ik net iets gehoopt op meer plots voor het volgend seizoen Ik weet verder nog niet wat er in seizoen 9 gaat gebeuren, dus was ik wel benieuwd naar.
Abby & Carter, eindelijk
quote:Idd eindelijk!
Op vrijdag 13 juni 2003 23:14 schreef Zero_Cool het volgende:
Abby & Carter, eindelijk
en ik vondt die pokken eerlijk gezegd ook eng
En wat Jerry deed
Werd hij ervoor betaald ofzo ?
want dat riskeer je anders zomaar niet
Dus het gaat nog wel eff duren.
Maar wel lekker chaotische aflevering
Ik ben wel blij dat we zo lang moeten wachten want op 1 februari ben ik weer terug in NL na 7 maand buitenland. dus hoef ik als het goed is niets of hooguit 1 aflevering te missen.
Erg eigenlijk dat je een serie op TV zo 'belangrijk'kan vinden. Is het enige waarbij ik niet gestoord wil worden en wat ik opneem als ik verplichtingen heb
NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.
quote:Woei! Dat gaat heel wat flashbacks opleveren! Wel mooi trouwens, heb wel een aantal series gemist geloof ik....
Op woensdag 23 juli 2003 01:32 schreef -Mk- het volgende:
Van de NET5 site:NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.
http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/
quote:zeker
Op donderdag 24 juli 2003 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zouden de afleveringen ooit op dvd komen ?
daar zit een hoop brood in, dat hebben de makers ook vast wel door
kwestie van tijd enzo, damn laat ze nou snel op DVD komen jongens
quote:heb box 1 gevonden 25 afleveringen 4 dvds
Op donderdag 24 juli 2003 23:06 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
zeker
daar zit een hoop brood in, dat hebben de makers ook vast wel door
kwestie van tijd enzo, damn laat ze nou snel op DVD komen jongens
Denk dat ze bij het allerbegin beginnen
quote:Eerst met Herfst-kerst oude seizoen herhalen, denk maart weer nieuw seizoen ofzo?
Op maandag 8 september 2003 19:02 schreef Elevation het volgende:
Gaat de Avro ook weer een nieuw seizoen uitzenden?
quote:Valt me nog mee
Op donderdag 24 juli 2003 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
heb box 1 gevonden 25 afleveringen 4 dvds
alleen prijs 59 dollar
Dus niet in de herfst zoals in eerdere mailtjes gezegd is!!
Kijk naar Net 5 NU
niet de pilot maar de eerste aflevering
J.
Plot v/d pilot:
quote:Lees ook net dat het eerst de bedoeling was dat Hathaway het niet zou overleven, zou alleen een korte gastrol zijn voor Julianna Margulies.
Pilot
The emergency room of Chicago's County General, a teaching hospital, is on alert when a number of victims are rushed there for treatment after a building collapses nearby. The young residents and interns all help with the injured and deal with other patients and personal problems as well.Dr. Susan Lewis (SHERRY STRINGFIELD) must console a fragile cancer patient. After being extremely drunk on his day off from work, charming pediatrician Dr. Douglas Ross (GEORGE CLOONEY) resumes his duties and confronts a mother whom he suspects of abusing her baby. Due to a shortage of staff on duty, Dr. Peter Benton (ERIQ LA SALLE), an intense and confident second-year surgical resident, must perform a major operation for which he may not be prepared. However, he manages to save the patient's life. Inexperienced medical student John Carter (NOAH WYLE), not yet a doctor, is forced to deal with several medical emergencies on his very first day in the emergency room.
In the midst of the chaos, Dr. Mark Greene (ANTHONY EDWARDS), the married chief resident, receives a lucrative job offer from a prestigious private practice. He is forced to make a choice between staying in this city hospital among colleagues and friends or listening to his wife who wants him to take the new job so he can be with his family more often. Although his commitment is with the emergency room, he worries about the effect this decision will have on his family.
Meanwhile, Ross' attraction to Nurse Carol Hathaway (JULIANNA MARGULIES) becomes apparent. Although they used to date, the relationship didn't work, and Hathaway is now dating a football player-turned-doctor. Several hours after she goes off duty, Hathaway is rushed back to the hospital--this time on a stretcher. Her new roommate found her unconscious. It appears that she is in critical condition due to a drug overdose. No one knows why she would attempt suicide.
quote:argh, vergeten
Op maandag 15 september 2003 18:29 schreef Verfokker het volgende:
*rotschopKijk naar Net 5 NU
niet de pilot maar de eerste aflevering
De zusters zijn trouwens bijna allemaal gebleven, 8 jaar later zitten ze nog in ER.
Tsss.... Ik was er helemaal klaar voor spoiler:
Hopen dat aflevering 3 een andere weg in slaat.
quote:Volgens mij wel, op de site van Net5 staat ER gewoon om 18.35u. aanstaande maandag.
Op zondag 9 november 2003 18:57 schreef _The_General_ het volgende:
komt het niet meer om 18:30 ?
quote:ow wat een doos, mijn moeder vroeg me dit op te zoeken, weet ik veel dat dat nie op zondag komt, ik hb het haar verteld, bedankt!
Op zondag 9 november 2003 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Volgens mij wel, op de site van Net5 staat ER gewoon om 18.35u. aanstaande maandag.
quote:Leuk altijd, die spoilers, terwijl jij als enige op deze aardbol het vroeger niet gevolgd hebt en dat nu voor het eerst doet
Op zondag 9 november 2003 20:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carter vind ik ook één van de leukere personages in die eerste seizoenen.
Maar Benton helemaal niet, ik vind hem pas een leuker personage worden als hij vader wordt van Reese en wat krijgt met Cleo.
quote:Sorry dat was niet echt de bedoeling.
Op zondag 9 november 2003 20:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Leuk altijd, die spoilers, terwijl jij als enige op deze aardbol het vroeger niet gevolgd hebt en dat nu voor het eerst doet
.
Ook mijn favoriet!!
Volg het eigenlijk nu pas voor de eerste keer, erg leuke serie.
Maar wat die spoilers betreft: wat gaat er nou gebeuren met Mark en Susan?
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door bloempjuh op 26-11-2003 22:17]
quote:zo bedoel je?
Op woensdag 26 november 2003 11:55 schreef bloempjuh het volgende:
Voor iedereen die NIET wil weten wat er tussen Mark en Susan gaat gebeuren, lees het volgende niet!spoiler:
Susan wordt om een of andere reden over een tijdje uit de serie geschreven en komt later terug
quote:Eeh.. ja
Op woensdag 26 november 2003 15:21 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
zo bedoel je?
quote:Die datum klopt niet helemaal
Op vrijdag 12 september 2003 16:17 schreef Mavi het volgende:
Volgens de AVRO site gaan ze op donderdag 4 januari 2004 starten met een nieuwe serie (9) en herhalen ze 8 in de zomer van 2004!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 27-11-2003 11:50]
quote:Waarom herhalen ze nu seizoen 8 dan niet, om dan in januari verder te gaan met 9?
Op donderdag 27 november 2003 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 september 2003 16:17 schreef Mavi het volgende:
Volgens de AVRO site gaan ze op donderdag 4 januari 2004 starten met een nieuwe serie (9) en herhalen ze 8 in de zomer van 2004!!![quote]
Die datum klopt niet helemaal. Volgens de Avrosite:
Nieuwe afleveringen:
Vanaf donderdag 8 januari 2004 zenden wij de (voor Nederland nieuwe) serie 9 van ER uit.
In de zomer van 2004 zullen wij serie 8 herhalen.
quote:Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Misschien omdat Net5 nu aan het herhalen enzo is. Ik weet het niet.
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef Elevation het volgende:
Waarom herhalen ze nu seizoen 8 dan niet, om dan in januari verder te gaan met 9?
Lekker logisch.
(Ik ben een ER leek)
quote:volgens mij heeft dat te maken met de aankoop- en uitzendrechten.... met NBC afgesproken dat ze een serie pas na zoveel maand weer mogen herhalen ofzo
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef Elevation het volgende:[..]
Waarom herhalen ze nu seizoen 8 dan niet, om dan in januari verder te gaan met 9?
Lekker logisch.
Carter praat met Gant. Dan gaat hij weg omdat hij 'naar de Eerste Hulp moet'.
Zodra hij daar aankomt komt er een patient binnen: het is Gant, hij is voor de metro gesprongen.
Dit is wel een beetje gek, of Gant moet heel hard naar het metrostation zijn gerend en daar was toevallig een ambulance aanwezig...
Maar wat gebeurt er nu met Gant?? Vond het echt zielig voor hem....
En oh, Marc met de verpleegster
quote:de tijd in tv-series is anders dan in het echt.
Op dinsdag 2 december 2003 20:35 schreef m021 het volgende:
Vandaag iets vreemds in ER:Carter praat met Gant. Dan gaat hij weg omdat hij 'naar de Eerste Hulp moet'.
Zodra hij daar aankomt komt er een patient binnen: het is Gant, hij is voor de metro gesprongen.
Dit is wel een beetje gek, of Gant moet heel hard naar het metrostation zijn gerend en daar was toevallig een ambulance aanwezig...
en Mark met Chuny was ik ook vergeten.
voor de rest kijk ik het nog elke dag
Ik was alleen wel vergeten wat er met Gant gebeurde...
Jammer dat ik dat nu wel weer weet.
Ik ben te weten gekomen dat NET5 alleen seizoen 1 t/m 3 aangekocht heeft. Dus erg lang duurt het niet meer voordat de herhalingen op NET5 afgelopen zijn.
quote:KUT!!
Op woensdag 3 december 2003 18:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit was de eerste aflevering die ik gezien heb van ER een paar jaar geleden. Helaas ken ik alles vanaf hier al.Ik ben te weten gekomen dat NET5 alleen seizoen 1 t/m 3 aangekocht heeft. Dus erg lang duurt het niet meer voordat de herhalingen op NET5 afgelopen zijn.
In welk seizoen (en welke aflevering van de hoeveel) zitten we nu?
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 03-12-2003 18:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |