abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 11:57:58 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10946387

Maar je wilt toch af en toe weten wat de aanbiedingen zijn?

quote:
Gronings bedrijf vindt dankzij internet oplossing voor probleem van folders in brievenbus

Een Gronings bedrijf heeft een originele en volgens haarzelf zeer doeltreffende oplossing bedacht voor het probleem van de overdaad aan folders die thuis in de brievenbus vallen.

Een Gronings bedrijf heeft een originele en volgens haarzelf zeer doeltreffende oplossing bedacht voor het probleem van de overdaad aan folders die thuis in de brievenbus vallen.

De hele deurmat vol met reclamefolders; wie valt er niet over? Veel mensen zouden er graag van af willen, alleen is soms een aantal reclamefolders wel erg de moeite van het bekijken waard. Een sticker plakken op de brievenbus leek dus geen optie. Vanaf nu wel! E-folders.nl heeft besloten dat het anders kan. Nooit meer een reclamefolder uit de prullenbak vissen, alle aanbiedingen actueel en op een vaste plaats en bovendien niet de hele deurmat bezaait met foldermateriaal. Dàt is wat de website van E-folders te bieden heeft. De website is daarmee een uitkomst voor iedereen met interesse in reclamefolders. De website www.e-folders.nl biedt een volledig overzicht van de reclamefolders die nu landelijk door de bedrijven worden verspreid. Het idee is simpel doch doeltreffend. Het complete overzicht van de folders, verzameld op één plaats. De website van E-folders is eenvoudig in gebruik. Via een overzichtelijk menu selecteert de bezoeker categorieën waarin interesse bestaat. Eenmaal in de categorie naar keuze wordt er een overzicht getoond van de reclamefolders die binnen deze rubriek thuishoren. Door op de reclamefolder te klikken wordt de reclamefolder leesbaar getoond en is er de mogelijkheid door te klikken naar de website van de aanbieder.

Als de consument niet geïnteresseerd is in alle reclamefolders, is er de mogelijkheid een eigen folderpakket samen te stellen. Hiervoor kan hij zich kosteloos inschrijven. Via een paar simpele stappen selecteert de consument zijn folderpakket. Het voordeel is dat iedere keer dat de consument de website bezoekt, hij alleen de folders ziet die hij zelf heeft geselecteerd. Daarnaast is het dan mogelijk iedere week een e-mail bericht te ontvangen, waarin een overzicht wordt gegeven van de nieuw uitgekomen folders. E-folders.nl is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in reclamefolders en aanbiedingen. De doelstelling is om op een gebruiksvriendelijke manier alle folders overzichtelijk te tonen. De bezoeker van de website en haar wensen staan dan ook centraal, zowel bij de realisatie van de website als bij toekomstige uitbreidingen. E-folders.nl is een jonge onderneming dat op 1 februari 2003 is opgericht om haar diensten via www.e-folders.nl aan te kunnen bieden. E-folders.nl werkt vanuit Groningen, maar heeft het hele land als werkgebied. E-folders.nl werkt samen met BuyWays Internet Technologie en Strategie, eveneens gevestigd in Groningen.

Ik gooi doorgaans reclame (en dan vooral die gebundelde in een plastic zakje) direct weg maar zo'n website is toch wel handig!
  zaterdag 7 juni 2003 @ 12:09:50 #2
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_10946545
Een zeer goed Idee

Allen het nadeel is dat je de locale foldes dan mist, op de site staan alleen de grote ketens vermeld waardoor je dus de locale ondernemingen mist

"Censuur is de dood van de democratie"
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 12:10:21 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10946556
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:09 schreef Flying_Vee het volgende:
Een zeer goed Idee

Allen het nadeel is dat je de locale foldes dan mist, op de site staan alleen de grote ketens vermeld waardoor je dus de locale ondernemingen mist

Die adverteren doorgaans toch in die plaatselijke krantjes?
pi_10946576
Waar kan je eik die nee-nee, ja-nee, nee-ja stickers halen

Bij het postkantoor of de gemeente ofzo?
Want ik word helemaal gek van al die foldertjes

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 12:13:48 #5
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_10946590
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die adverteren doorgaans toch in die plaatselijke krantjes?

Ook ja maar soms laten ze ook zelf folders drukken.
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_10946606
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:12 schreef vosss het volgende:

Zie banner openingspost
www.milieudefensie.nl
pi_10946644
quote:

http://www.milieudefensie.nl/campagnes/boscamp/reclamdw.htm
pi_10946723
euh, da's makkelijk, ik mis er altijd wel een paar, en voor sommige produkten is het slim om de reclame een beetje te volgen zoals sheermesjes, die zijn echt reteduur!
"Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn. (Benjamin Franklin)"
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 12:29:52 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10946828
quote:
O.a. hier

pi_10947003
Nee, die website mag niet bestaan

als dat zo door gaat ...

mijn baantje

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_10947061
Hoi,
Leuk dat jullie op de website reageren. Ik lees met interesse jullie reacties, zowel de positieve als de negatieve, en zal het zeker blijven volgen.

De Ja/Nee en Nee/Nee sticker kun je trouwens ook via de site aanvragen, er staat een banner die je ook naar de site van Milieudefensie brengt.

Robert Brugman.
E-folders.nl.

PS Het is toch geen bezwaar dat ik, als initiatiefnemer, af en toe reageer?

† In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 12:50:48 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10947092
Kosteloos inschrijven om reclame te mogen ontvangen? Tssk, het moet niet gekker worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 12:54:21 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10947140
Punt is dat ik als ik bijvoorbeeld een boormachine wil kopen best wat folders van Gamma en Praxis wil hebben, maar de rest van het jaar gooi ik ze toch echt ongelezen weg. Oftewel, reclame is welkom op het moment dat ík er iets aan heb. Maar dat wisselt dus wekelijks.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 12:55:16 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10947154
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:48 schreef rbrugman het volgende:
PS Het is toch geen bezwaar dat ik, als initiatiefnemer, af en toe reageer?
Nee hoor, ga gerust op vragen en/of kritiek in.
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 13:11:40 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10947356
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
Punt is dat ik als ik bijvoorbeeld een boormachine wil kopen best wat folders van Gamma en Praxis wil hebben, maar de rest van het jaar gooi ik ze toch echt ongelezen weg. Oftewel, reclame is welkom op het moment dat ík er iets aan heb. Maar dat wisselt dus wekelijks.
m.a.w zo'n website zou een uitkomst voor je zijn, jij bent de doelgroep!
Op elk gewenst moment kun je gaan kijken én je hebt geen rotzooi meer in je brievenbus!
pi_10947377
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
Kosteloos inschrijven om reclame te mogen ontvangen? Tssk, het moet niet gekker worden.
Je kunt zelf aangeven wat je wel wilt zien en wat niet. De omgedraaide wereld dus volgens mij. Je leest niks en ziet niks wat je niet wilt zien, wat betreft reclame en aanbiedingen.
pi_10947401
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is oa ook het idee achter de site. Soms ben je wel geinteresseerd wat er in de reclamefolders staat. Op dat moment kun je via de site de folder bekijken. Op het moment dat je de folder niet meer wil zien, kun je de folder zo uit je pakket halen (als je er 1 aangemaakt hebt, wat natuurlijk niet nodig is).
pi_10947417
Waarom mag die site niet de hele folder tonen eigenlijk? Er staat bij vele dat ze nog niet met [betreffende bedrijf] hebben overlegd en dat ze daarom alleen maar de voorpagina hebben gescand. Maar, het is toch alleen maar gratis reclame?

Wel handig lijkt me, als ik in Leeuwarden op kamers woon even snel de nieuwste aanbiedingen van low-budget winkels als de ALDI of C1000 checken

pi_10962553
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 13:17 schreef Nevermind het volgende:
Waarom mag die site niet de hele folder tonen eigenlijk? Er staat bij vele dat ze nog niet met [betreffende bedrijf] hebben overlegd en dat ze daarom alleen maar de voorpagina hebben gescand. Maar, het is toch alleen maar gratis reclame?
Met veel partijen zitten we we rond te tafel. Een groot aantal geeft aan zeker geinteresseerd te zijn, maar wil eerst resultaten zien.
In dat stadium zitten we nu dus. De aandacht die er nu is, werkt wat dat betreft mee en we hopen dan ook dat op korte termijn de afspraken wel gemaakt kunnen worden.
pi_10964997
Heel goed idee inderdaad.
Een websiteje waar je even kunt zoeken naar een onderwerp en geen folders meer in de bus, ik zie alleen maar voordelen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10966196
Een NEE-JA sticker op je brievenbus help helemaal niet voor het milieu, de bezorger krijgt toch steeds dezelfde hoeveelheid folders bij hem thuis bezorgt. Alleen in het geval van een NEE-NEE stiicker kan de bezorger even doorbellen dat hij steeds teveel kranten + folder thuis bezorgt krijgt en dan worden er pas minder gedrukt.

(dit geld natuurlijk alleen bij een huisaanhuiskrant/folder combinatie)

pi_10966239
quote:
Op zondag 8 juni 2003 16:30 schreef FluxC5 het volgende:
Een NEE-JA sticker op je brievenbus help helemaal niet voor het milieu, de bezorger krijgt toch steeds dezelfde hoeveelheid folders bij hem thuis bezorgt. Alleen in het geval van een NEE-NEE stiicker kan de bezorger even doorbellen dat hij steeds teveel kranten + folder thuis bezorgt krijgt en dan worden er pas minder gedrukt.
Is dat zo? Dat heb ik nog nooit gehoord en het is zeker iets om even uit te zoeken!
pi_12767085
Toen ik van de site e-folders hoorde heb ik meteen de sticker bij de milieudefensie aangevraagd. Dit concept past prima bij me! Ik wil wel die foldertjes af en toe door bladeren, maar de gevolgens van het milieu gaat me aan het hart, prima uitkomst dus!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12767745
Waar gaat al dat papier dan naar toe IPV naar jou?
feest
pi_12767941
loesje winkeltje
staan 2 originele op voor slechts 2 euro!
quote:
"geen reclame s.v.p. wij hebben alles al"
quote:
"Als u geen reclamedrukwerk door mijn brievenbus gooit zal ik uw vingers niet afhakken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')