Oh ja, dat was ook hilarisch! Hoogtepuntjequote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Weakling het volgende:
en dan het A-team / McGyver achtige gedoe richting het einde met de bussen
Ja hoor, dat zit ook in de bioscoopversie die nu draait.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:34 schreef AntiChrist het volgende:
Heb ik al verteld dat ik een stukje miste hier toen ik hem hier in de bios heb gezien?
Ik had hem eerst op VCD gezien en daarin zie je een scene waar die politieagent zit te schaken met de buurman (van de wapenshop) via dat witte bord.. dus dat ze de locaties opschrijven en zo door geven aan elkaar.. dit heb ik tijdens de night of terror niet gezien kan iemand even zeggen of dit stukje wel of niet in de normale nederlandse release zit?
hmmm vaag dan ik heb het aan de mensen gevraagd die met me mee waren tijdens the night of terror en die hebben het allemaal niet gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 21:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor, dat zit ook in de bioscoopversie die nu draait.
EVIL DEAD IIquote:Op maandag 3 mei 2004 22:05 schreef Weakling het volgende:
Aantal details in de film vond ik wel lachen, zoals de shoppingmall versie van "Dont worry be happy". Trouwens, die dikke ouwe half vergane vrouw kwam mij heel bekend voor. Moet eens een keer Evil Dead, Braindead en co eens terug gaan kijken. Heb allemaal zo het gevoel dat ze daar ook in voor kwam ... or its just my imagination ...
Op het AFFF draaide 'ie de volgende middag nog eens, en daar zat het ook gewoon inquote:Op maandag 3 mei 2004 21:34 schreef AntiChrist het volgende:
Heb ik al verteld dat ik een stukje miste hier toen ik hem hier in de bios heb gezien?
Ik had hem eerst op VCD gezien en daarin zie je een scene waar die politieagent zit te schaken met de buurman (van de wapenshop) via dat witte bord.. dus dat ze de locaties opschrijven en zo door geven aan elkaar.. dit heb ik tijdens de night of terror niet gezien kan iemand even zeggen of dit stukje wel of niet in de normale nederlandse release zit?
Het gaat nu echt niet om tot in de puntjes uitleggen hoor, het gaat om uberhaupt enige uitleg geven. Het zou toch wel net iets meer diepgang aan de film geven.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Weakling het volgende:
Waarom alles altijd tot in de puntjes uitleggen in de film ... use your imagination
Wie zit daar nou op te wachten? Die verloren minuten voor het verhaal kun je beter gebruiken om nog wat mooie headshots te laten zien of wat meer kettingzaagactie.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:16 schreef sweek het volgende:
[..]
Het gaat nu echt niet om tot in de puntjes uitleggen hoor, het gaat om uberhaupt enige uitleg geven. Het zou toch wel net iets meer diepgang aan de film geven.
Of dat die baby zich een weg naar buiten zou vreten door zijn moeders buik ala alienquote:Op maandag 3 mei 2004 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zag hoe de baby door het hoofd werd geschoten.
"WHO'S DOWN MY FRUIT CELLAR!!"quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
EVIL DEAD II
Is dat autobiografisch?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:30 schreef Seborik het volgende:
Sta op en loop.
Cool, als dat zo is: zaten er nog meer verwijzingen naar andere "klassiekers" in? Heb ik dan ff gemist of kan ik me niet voor de geest halen ...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
EVIL DEAD II
Misschien omdat 'ie daar niet draait?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:20 schreef Jan-jaap het volgende:
?? hij draait toch in nu in de bios ,waarom zie ik hem niet op de site van www.cinestar.nl staan?? in Enschede dus
Ik ben het zoooooooo met je eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:02 schreef Strolie75 het volgende:
Net Dawn of the Dead gezien! In één woord GEWELDIG!!!! Beter als het origineel (die vond ik al super).![]()
![]()
De R1 komt helaas pas in oktober. Wordt een 2 disc met 2 verschillende cuts en wat extra's.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer komt de remake uit op DVD of is die al op uit op DVD kan hem namelijk niet vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |