quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef Sark het volgende:
Maar nu vraag ik me toch echt af waar die zombies vandaan komen.....of is dat nooit verteld in de orginele versie ?
idd. je weet niet hoe en waar het vandaan komt en je weet ook niet hoe het eindigt. het zal waarschijnlijk wel komen doordat het orinineel ook uit 3 delen bestaat en ze de middelste deel hebben verfilmd? heb ik gelijk? gaan ze dan ook nog 1 en 3 verfilmen?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef Sark het volgende:
Maar nu vraag ik me toch echt af waar die zombies vandaan komen.....of is dat nooit verteld in de orginele versie ?
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef Sark het volgende:
Van deel 1 is ook een remake (die wel losstaat van de remake van dawn of the dead). Er komt hierna waarschijnlijk een Dawn of the Dead 2 en geen remake van Day of the Dead althans door universal want die willen de rechten wel hebben maar krijgen ze niet te pakken.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef yanggie het volgende:
[..]
idd. je weet niet hoe en waar het vandaan komt en je weet ook niet hoe het eindigt. het zal waarschijnlijk wel komen doordat het orinineel ook uit 3 delen bestaat en ze de middelste deel hebben verfilmd? heb ik gelijk? gaan ze dan ook nog 1 en 3 verfilmen?
van NIGHT OF THE LIVING DEAD is ook al een re-make geweest, en het wordt wel degelijk uitgelegd in het origineelquote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef yanggie het volgende:
[..]
idd. je weet niet hoe en waar het vandaan komt en je weet ook niet hoe het eindigt. het zal waarschijnlijk wel komen doordat het orinineel ook uit 3 delen bestaat en ze de middelste deel hebben verfilmd? heb ik gelijk? gaan ze dan ook nog 1 en 3 verfilmen?
Dat soort dingen moet je je niet afvragen, dat boeit geen zak. Waar het om gaat is dat je anderhalf uur asskickende zombie-actie te zien krijgt, met kettingzagen en explosies. De rest is irrelevant.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef Sark het volgende:
eenschquote:Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat de hoofdpersonen domme acties uitvoeren is natuurlijk een must.
Jammer dat je niet zag hoe de baby door het hoofd werd geschoten.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:46 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat die baby niet ff iemand beet.
Het enige wat Dawn of the Dead gemeen heeft met het "origineel" is de titel.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef yanggie het volgende:
[..]
Inderdaad...beetje jammer dat ze toen de camera wegdraaiden.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zag hoe de baby door het hoofd werd geschoten.
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:50 schreef Tijn het volgende:
Moet je'm horen!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef Mike het volgende:
Inderdaad...beetje jammer dat ze toen de camera wegdraaiden.
Dan vraag ik me toch echt af of je het origineel wel hebt gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef RoK het volgende:
Het enige wat Dawn of the Dead gemeen heeft met het "origineel" is de titel.
De baby zou eerst de moeder vermoorden, maar dat vonden ze te...quote:Op maandag 3 mei 2004 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, jammer zeg dat dat de film niet gehaald heeft. Maar goed, gelukkig ontbrak het verder niet aan brute scenes, dus zo'n ontzettend gemis is het niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De baby zou eerst de moeder vermoorden, maar dat vonden ze te...
Heb 'm ook niet (helemaal) gezien. Is alleen gebaseerd op de meningen van vrienden die het geen remake vonden, meer een herinterpretatie.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:59 schreef kinky_queen het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af of je het origineel wel hebt gezien
![]()
Jammer dat de baby niet meer op een pasgeboren baby leek.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen doen.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:22 schreef Tijn het volgende:
Oh hier is trouwens nog een hele goeie, accurate en terechte recensie te lezen van deze film.
Een briljante zet van de regisseur om geen robots in de film te stoppen als je het mij vraagt. Want nu denken andere regisseurs "Hmmm shit, Dawn of the Dead gaat alle Oscars winnen, wat moeten we nu? Ah wacht, we kunnen een film maken met robots, daar kan Dawn niet aan tippen!" en komt er met een beetje geluk dus binnenkort nòg een vette slachtfilm in de bioscoopquote:Op maandag 3 mei 2004 17:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alleen jammer van die robots...
De reden daarvoor is omdat het een remake is van een 2 e deel uit een trilogie, in de originele DAWN OF THE DEAD werd ook geen uitleg gegeven omdat die al in NIGHT OF THE LIVING DEAD bekend werd gemaaktquote:Op maandag 3 mei 2004 17:59 schreef sweek het volgende:
Ze zijn niet eens een oorzaak voor die zombies gaan zoeken, en een oplossing komen ze ook niet mee.
Hadden ze er toch wel even mogen bijzetten hoor, na al die jaren weten mensen dat denk ik niet meer precies, en er zijn natuurlijk veel mensen die er uberhaupt nog niks van hebben gezien.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De reden daarvoor is omdat het een remake is van een 2 e deel uit een trilogie, in de originele DAWN OF THE DEAD werd ook geen uitleg gegeven omdat die al in NIGHT OF THE LIVING DEAD bekend werd gemaakt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |