quote:Op dinsdag 17 februari 2004 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
hoop dat ik snel een betere poster zie...
Bezoekersaantallen in het eerste weekend zegt niets over hoe goed men hem vind. Onder andere Kangaroo Jack en From Justin to Kelly stonden ook in hun eerste week op 1 in de boxoffice, maar daarna stortte het ineen. Daar kun je veel beter aan zien hoe men de film ontvangt. Blijven de mensen komen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:00 schreef kinky_queen het volgende:
En ik ben niet de enige die er zo over denkt blijkbaar...
![]()
1. Dawn of the Dead $ 27.3 Million/ New
oeps, daar moet ik je gelijk gevenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:53 schreef Gorro het volgende:
[..]
Bezoekersaantallen in het eerste weekend zegt niets over hoe goed men hem vind. Onder andere Kangaroo Jack en From Justin to Kelly stonden ook in hun eerste week op 1 in de boxoffice, maar daarna stortte het ineen. Daar kun je veel beter aan zien hoe men de film ontvangt.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een officiële poster is, hell schijf je namelijk toch echt met dubbel lquote:
Het is toch echt een officiële.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:47 schreef Stag het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit een officiële poster is, hell schijf je namelijk toch echt met dubbel l![]()
Maar goed, het lijkt me een leuke film... Ik zie het probleem van al dat remaken niet zo in, ook al zou het totale bagger zijn geworden, het origineel verdwijnt toch niet van de aardbodem als er een remake verschijnt....
Hmmm... da's dan wel heel stomquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is toch echt een officiële.
Volgens mij klopt de tagline ook niet. Het moet toch zijn "When hell is full, the dead will walk the earth"? Tenminste, zo herinner ik hem.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:06 schreef Stag het volgende:
[..]
Hmmm... da's dan wel heel stom
Die andere poster, met silhouetten is wel erg mooi iig...
Nee hoor, het is wel degelijk "When there is no more room in hell, the dead will walk the earth"quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:13 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de tagline ook niet. Het moet toch zijn "When hell is full, the dead will walk the earth"? Tenminste, zo herinner ik hem.
de line is wel degelijjk (zoals kinky_queen zegt) when there's no more room in hell , the dead will walk the earth ( de murderdolls hebben er zelfs een liedje van gemaakt wat Dawn of the Dead heet)) en kazaa?!?quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:13 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de tagline ook niet. Het moet toch zijn "When hell is full, the dead will walk the earth"? Tenminste, zo herinner ik hem.
Ik vond het vroeger altijd heftige films. Night of the living dead vind ik de beste. De rest wordt allemaal wat minder met op de laatste plaats dat ze op die militaire basis zitten. 28 days later deed me wel heel erg veel aan die film denken...
Nou, zometeen Kazaa maar eens aanzetten dan.![]()
http://us.imdb.com/title/tt0363547/releaseinfoquote:Op maandag 19 april 2004 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer komt ie in nederland uit?
29 april pas officieel dus...quote:Op maandag 19 april 2004 17:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
http://us.imdb.com/title/tt0363547/releaseinfo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |