quote:als je het een prachtige film vind dan ga je toch niet die verrachtte versie kijken als je hem goed wilt zien raad ik je de Millenium Edition aan van Elite (R1 of R0 zelfs geloof ik)
Op maandag 20 oktober 2003 22:43 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb Night of the Living Dead gekocht voor ¤5,99. Prachtige film. Ik ga nu m'n eigen zombiefilm maken, dat lijkt mij wel wat.
quote:Hou je mij op de hoogte?
Ik ga nu m'n eigen zombiefilm maken, dat lijkt mij wel wat.
Ik figureerde onlangs in de promo van WORST CASE SCENARIO als Duitse zombie op de maasvlakte. Zomer volgend jaar willen ze de eerste Nederlandse splatterfilm gaan opnemen waar Duitse zombies in de clinch liggen met de Nederlandse.
quote:Dat zou kunnen, dat weet ik niet precies.
Op maandag 20 oktober 2003 22:45 schreef Shogo het volgende:[..]
Hmm das die k*t versie waarbij dingen eruit zijn geknipt en later geschoten materiaal is toegevoegd.
Maar ja van die 6 euro wordt je ook niet rijker.
quote:Ik weet niet of het een 'slechte' versie is. Wat is er anders aan?
Op maandag 20 oktober 2003 22:50 schreef AntiChrist het volgende:[..]
als je het een prachtige film vind dan ga je toch niet die verrachtte versie kijken als je hem goed wilt zien raad ik je de Millenium Edition aan van Elite (R1 of R0 zelfs geloof ik)
quote:er zitten scenes in die er helemaal niet bij horen maar vanwege de gelegenheid dat de film 30 jaar bestond nieuw zijn geschoten en dus heel het origineel verknallen het ergste is nog dat ze nix toevoegen aan de film je gaat toch niet 30 jaar na een film nieuwe scenes opnemen met andere acteurs en dan die tussen de oude film knallen..??
Op maandag 20 oktober 2003 22:55 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik weet niet of het een 'slechte' versie is. Wat is er anders aan?
quote:Ja, vijftien minuten aan "deleted scenes", geloof ik. Welke scenes zijn dat dan?
Op maandag 20 oktober 2003 23:01 schreef AntiChrist het volgende:[..]
er zitten scenes in die er helemaal niet bij horen maar vanwege de gelegenheid dat de film 30 jaar bestond nieuw zijn geschoten en dus heel het origineel verknallen het ergste is nog dat ze nix toevoegen aan de film je gaat toch niet 30 jaar na een film nieuwe scenes opnemen met andere acteurs en dan die tussen de oude film knallen..??
(tenzij je george lucas heet
uiteraard)
quote:ik heb die bagger versie maar 1 keer gezien maar van wat ik nog weet zit er een scene in met 2 gasten die een grafkist dragen (in het begin) dat is een compleet nieuwe scene
Op maandag 20 oktober 2003 23:03 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja, vijftien minuten aan "deleted scenes", geloof ik. Welke scenes zijn dat dan?
quote:Hm, dacht ik al. Die is wat schoner, lijkt wel. Is het geen oude scene die er in de nieuwe versie toch maar is bij geplakt?
Op maandag 20 oktober 2003 23:07 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ik heb die bagger versie maar 1 keer gezien maar van wat ik nog weet zit er een scene in met 2 gasten die een grafkist dragen (in het begin) dat is een compleet nieuwe scene
quote:* AntiChrist denkt precies hetzelfde
Op maandag 20 oktober 2003 23:11 schreef nederhorror.nl het volgende:
Nope. Reshoots. Anal Film Raping. May John Russo burn in hellllll.....
quote:Dat is wel hele erge volksverlakkerij.
Op maandag 20 oktober 2003 23:11 schreef nederhorror.nl het volgende:
Nope. Reshoots.
quote:Misschien bedoel je iets anders maar Day is toch altijd kleur geweest?
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:18 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Dat is wel hele erge volksverlakkerij.
Gelukkig heb ik die dvd laten liggen bij de frs. Heb hem wel even in mijn handen gehad namelijk.
Een vriend van me heeft een dvd van Day of the Dead en daar staat alleen de ingekleurde versie op. Daar word je ook niet gelukkig van.
quote:Ja ik bedoelde uiteraard Night of the Living Dead.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:28 schreef Shogo het volgende:[..]
Misschien bedoel je iets anders maar Day is toch altijd kleur geweest?
quote:nope
Op maandag 20 oktober 2003 21:47 schreef nederhorror.nl het volgende:[..]
Ooit "DELLAMORTE DELLAMORE" gezien van Michele Soavi?
dat ga ik maar eens doen dan .
quote:tvlxd moet deze ff aanschaffen
Op maandag 20 oktober 2003 22:43 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb Night of the Living Dead gekocht voor ¤5,99. Prachtige film. Ik ga nu m'n eigen zombiefilm maken, dat lijkt mij wel wat.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:47 schreef nederhorror.nl het volgende:[..]
Ooit "DELLAMORTE DELLAMORE" gezien van Michele Soavi?
George A. Romero draait zich om in zijn graf...
Zombies die rennen , het beklemmende was juist dat ze zo hersenloos waren. Het hele sfeertje zie ik in de trailer niet terug.
Maar ik ga deze film zeker kijken, al was het maar om mijn mening te kunnen bevestigen dat nieuwer niet altijd beter hoeft te betekenen.
quote:da's de enige die ik wil (en dus ook heb gekocht)
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:39 schreef kinky_queen het volgende:[..]
tvlxd moet deze ff aanschaffen
quote:Dat zou hij doen als 'ie dood was
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:52 schreef GizartFRL het volgende:
Oh my f**kin'god.
Die trailer.![]()
![]()
George A. Romero draait zich om in zijn graf...
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:12 schreef Smots het volgende:
Dat zou hij doen als 'ie dood was
Eerlijk is eerlijk, de trailer ziet er wel ok uit.
quote:Klopt, maar die kunnen bedriegen. Hopen dat het niet zo is...
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eerlijk is eerlijk, de trailer ziet er wel ok uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |