abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35469681
Is Tedje wel helemaal fris?

Uit het archief van de Volkskrant:

Ontslag coach Lelystad United na zwartboek
de Volkskrant, Sport, 2 maart 2002 (pagina 41)

Van onze sportredactie
De tafeltennisclub Lelystad United heeft trainer Co Clausen met onmiddellijke ingang ontslagen. De aanleiding voor dat besluit is een zwartboek dat de coach van de eredivisieclub samen met speler Jonah Kahn over voorzitter Ted van der Meer naar buiten heeft gebracht.
Van der Meer, die ook commentator van tennis en tafeltennis is bij Studio Sport, zou zich volgens de twee de afgelopen jaren herhaaldelijk schuldig hebben gemaakt aan contractbreuk en oplichting.
Clausen en Kahn maken melding van zeven 'wandaden'.
In veel gevallen gaat het om spelers die zonder enige verklaring uit het team zijn gezet en overeengekomen vergoedingen niet hebben gekregen. Onder anderen sterspeler Trinko Keen zou een aanzienlijk deel van een afgesproken vergoeding niet hebben ontvangen.
De trainer en de speler hebben verzocht om een algemene ledenvergadering. Daarin willen zij aansturen op het aftreden van Van der Meer. 'Om te voorkomen dat de tafeltennissport en de daarbij betrokken mensen nog meer onnodige schade worden aangedaan', aldus Kahn.
Van der Meer is volledig verrast door de actie van Clausen en Kahn. Volgens hem staat het dossier vol met halve en hele leugens. Hij heeft besloten de zaak voor te leggen aan een advocaat en sluit niet uit dat hij naar de rechter stapt. Het managementteam van Lelystad United staat achter de voorzitter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eppoo op 25-02-2006 08:51:47 ]
pi_35469718
Ted van der Meer staat als nummer 3 op de verkiezingslijst van de Baarnse Onafhankelijke Partij
http://www.bopbaarn.nl/

pi_36538071
Die knurft zit weer eens lekker te blunderen.
Hij blijft maar volhouden dat Nalbandian geen beroep meer mag doen op Hawkeye, terwijl hij 2 keer een call met succes aan vocht. Jammer dat David er geen 3e keer gebruik van maakte in de 1e set, was waarschijnlijk een hilarisch verhaal geworden met Tedje. Iets in de trant van: 'Oh, ze hebben zeker de regels veranderd'.
pi_39468791
We horen hem niet meer zo vaak he? Bij Queens en Rosmalen was hij wel weer verschrikkelijk zeg...
Ik hoorde hem laatst ook eens op de radio...Hij weet best veel maar daar geeft hij geen blijk van bij zijn commentaar
Alle tennissers zijn in ieder geval talentvol
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48544328
Ted op Sport 1,

7-5,3-1 in het voordeel van Gasquet tegen Juan Carlos Ferrero.

'' Nee, die Ferrero loopt echt achter de feiten aan op dit moment''

'' De vraag is hoe Gasquet morgen is wanneer hij nu wint''

2 minuten later:

''hij moet deze partij nog wel winnen natuurlijk''[/i

''Ja, uit.. Oooh nee toch niet ''
pi_48544420
Ted!! Ik mis Ted
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48544999
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef Wopper1 het volgende:

''Ja, uit.. Oooh nee toch niet ''[/i]
Dit is vintage Ted hoor.
pi_48548856
pi_49139631
Ted van der Meer gaat nu live verslag doen van Delic - Safin.

Kijken of die nog wat mooie uitspraken heeft

1) De tactiek van Delic is om Safin te breaken

[ Bericht 15% gewijzigd door Wopper1 op 08-05-2007 13:15:36 ]
pi_49140493
Ted
pi_49145025
De uitzending met Ted viel reuze mee.

Hij sprak weliswaar zo'n 15x uit dat Delic absoluut een grote kan worden maar verder was het gewoon een hoop geouwehoer om het zo te zeggen.
pi_49511589
Ted is in aantocht.

Hij is te horen bij Djokovic-Moya.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:03:55 #188
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49511780
Je kan z'n oude site kopen: http://www.newballs.nl/
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49512370
Volgens Ted heeft Djokovic dit toernooi pas 1 maal zijn servicegame ingeleverd..
Benneteau brak Djokovic 1 maal, en Nieminen pakte 6 keer de servicegame van Djokovic..
Kan gebeuren Ted

------------

Moya *2-3.

Staat een breakpunt achter maar pakt toch de game.
Ted: Moya op de rand van de afgrond maar hij behoudt zijn game .

----------

Ted is ook na de 2e set nog steeds negatief. Spel is niet goed, spelers hebben niks te zoeken in een halve finale laat staan finale als ze zo doorgaan. Ted vergeet alleen weer dat ieder duel opzich staat.

[ Bericht 13% gewijzigd door Wopper1 op 18-05-2007 17:04:54 ]
pi_49725254
Hoor ik daar nu Ted bij het WK tafeltennis op Eurosport

Hij is toch ook van alle markten thuis, die Ted

Komt een compleet onbekende Kroaat in beeld die tussen een game in even naar beneden kijkt:'Welterusten zou ik zeggen. Voor de duidelijkheid: dit is niet Ilie Nastase, of Guillermo Vilas, daar lijkt ie ook een beetje op'
  Trouwste user 2022 donderdag 24 mei 2007 @ 19:15:26 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_49735422
Hij is geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50867266
Ted is nu te horen bij de partij van Sharapova - Chan...

''Chan zal absoluut niet teleurgesteld zijn wanneer ze kansloos verliest vandaag''
pi_50867867
Hij heeft een nieuwe site: www.tafeltennisnederland.nl
pi_50867938
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:39 schreef Wopper1 het volgende:
Ted is nu te horen bij de partij van Sharapova - Chan...

''Chan zal absoluut niet teleurgesteld zijn wanneer ze kansloos verliest vandaag''
pi_52926978
Wat een drama weer vandaag bij Haas - Blake
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_52927087
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:18 schreef Mindlight het volgende:
Wat een drama weer vandaag bij Haas - Blake
Tedje Was weer als vanouds

pi_52927197
Tedvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52927875
Vanaf set 4 staat de tv hier op mute .

En hij verdient er nog een hoop geld mee ook .
pi_52928739
Ted quote van het jaar over Haas: "Het is een Duitser maar..hij denkt in het Engels"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52928950
Wat een KNEUS IS HET OOK....verdomme...ik werd echt weer agressief bij haas-blake, en gister ook permanent....hij is echt weer in vorm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')