quote:cool toch
Op donderdag 5 juni 2003 23:29 schreef Cazman het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Casper & Joost's liefdespercentage is
77%Met 77% bevindt je je in goed gezelschap. Veel succesvolle relaties zijn al voortgekomen uit een percentage van tussen de 70 en 80 procent en voor Casper en Joost is het beginnen van een relatie een meer dan goede keus.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:url?
Op donderdag 5 juni 2003 23:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik kan het beter!
twoflower & *censuur* liefdespercentage is
85%Ruim voldoende voor het beginnen van een langdurige relatie met weinig strubbelingen en problemen. Alles lijkt voor twoflower en *censuur* voorspoedig te zullen gaan verlopen, mocht het inderdaad tot een relatie komen. De liefde is er in ieder geval.
quote:zondag is ie hier
Op donderdag 5 juni 2003 23:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
cool toch
.
wanneer gade weer langs?
quote:Ik vind dat je er maar vreemde koosnaampjes op na houdt, Twoflower.
Ik kan het beter!
85%Ruim voldoende voor het beginnen van een langdurige relatie met weinig strubbelingen en problemen. Alles lijkt voor twoflower en *censuur* voorspoedig te zullen gaan verlopen, mocht het inderdaad tot een relatie komen. De liefde is er in ieder geval.
quote:LOL
Op donderdag 5 juni 2003 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik vind dat je er maar vreemde koosnaampjes op na houdt, Twoflower.
.
quote:Nee, dat kan niet kloppen!!
Ik kan het beter!
twoflower & *censuur*'s liefdespercentage is
99%
Gefeliciteerd. Met een liefdespercentage van 99% kan de relatie al niet meer stuk. Alles in de relatie zal voorspoedig verlopen en met de liefde zit het ook wel goed. Niet meer twijfelen dus. Ga ervoor !
quote:[hap]
Op donderdag 5 juni 2003 23:38 schreef fulco- het volgende:[..]
Nee, dat kan niet kloppen!!
99%Gefeliciteerd. Met een liefdespercentage van 99% kan de relatie al niet meer stuk. Alles in de relatie zal voorspoedig verlopen en met de liefde zit het ook wel goed. Niet meer twijfelen dus. Ga ervoor !
quote:De relatie tussen Fulco en G_E is niet bestaand. Kans op een blijvende relatie is slechts 02%, en dat is eigenlijk meer een teken van diepe haat dan ware liefde.
Op donderdag 5 juni 2003 23:38 schreef fulco- het volgende:[..]
Nee, dat kan niet kloppen!!
99%Gefeliciteerd. Met een liefdespercentage van 99% kan de relatie al niet meer stuk. Alles in de relatie zal voorspoedig verlopen en met de liefde zit het ook wel goed. Niet meer twijfelen dus. Ga ervoor !
quote:Eeeuh...
Op donderdag 5 juni 2003 23:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
[hap]
Je dacht toch niet dat ik daar echt "*censuur*" had ingevuld?
[/hap]
quote:jerre & frank's liefdespercentage is
Op donderdag 5 juni 2003 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
De relatie tussen Fulco en G_E is niet bestaand. Kans op een blijvende relatie is slechts 02%, en dat is eigenlijk meer een teken van diepe haat dan ware liefde.
Het is een spijtige mededeling, maar meer kunnen we er niet van maken vrezen we..
Weinig kans op een relatie. De liefde is nog ver te zoeken en 26% voorspelt nou niet direct de meest zonnige toekomst. Zowel jerre als frank zouden er verstandig aan doen hun geluk bij iemand anders te zoeken.
grmbl....sowieso moet dat al vet veel meer zijn voor onze vriendschap!!!! .
quote:lief menneke is t
Op donderdag 5 juni 2003 23:29 schreef Cazman het volgende:
Casper & Joost's liefdespercentage is
77%Met 77% bevindt je je in goed gezelschap. Veel succesvolle relaties zijn al voortgekomen uit een percentage van tussen de 70 en 80 procent en voor Casper en Joost is het beginnen van een relatie een meer dan goede keus.
quote:
DennisMoore & *****'s liefdespercentage is
89%Ruim voldoende voor het beginnen van een langdurige relatie met weinig strubbelingen en problemen. Alles lijkt voor DennisMoore en ****** voorspoedig te zullen gaan verlopen, mocht het inderdaad tot een relatie komen. De liefde is er in ieder geval.
quote:Of gisteren
Op vrijdag 6 juni 2003 00:00 schreef NathaN het volgende:
Mogguh
quote:ppffff, wie mot jij nou weer!
Op donderdag 5 juni 2003 23:51 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
quote:Doe maar vandaag, dan
Op vrijdag 6 juni 2003 00:03 schreef KrnKje het volgende:
Of gisteren
*druk op knopje van datum-bol*
quote:ik heb dan zin in morgen1!!!!! zal ik jou op een swirl trakteren??
Op vrijdag 6 juni 2003 00:07 schreef KrnKje het volgende:
06-06 staat ie nu
quote:Nou, we moeten volgens mij super hard opschieten om de aansluitende tram te halen, anders moeten we een kwartier wachten
Op vrijdag 6 juni 2003 00:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb dan zin in morgen1!!!!! zal ik jou op een swirl trakteren??
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:12 schreef KrnKje het volgende:[..]
Nou, we moeten volgens mij super hard opschieten om de aansluitende tram te halen, anders moeten we een kwartier wachten
Maar als we t 'morgen' niet redden, dan zondag maar
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb er keiveel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |