quote:pcs en hij had al gepresteerd bij Ajax.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Finidi de echte mentaliteit mist en dat dat een echte grote doorbraak in de weg stond. Hij speelde in Europa, maar in zijn hart was ie altijd bij zijn familie en vrienden in Afrika.
quote:Omdat het een Nigeriaan is.
Op donderdag 5 juni 2003 16:56 schreef Linz het volgende:
Waarom?
Trust me, ik weet wat voor een volk dat is
quote:Heeft Ajax een handje van: zie eerder het 'conflict' met Van der Vaart, Trabelsi die aan het zoeken is.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:04 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
pcs en hij had al gepresteerd bij Ajax.
Dat hij overigens daarna voor het "grote geld" koos is hem niet kwalijk te nemen. De man was met afstand de slechts betaalde speler bij Ajax.
Eigenlijk is hij schandalig behandeld door Ajax voor een speler met die kwaliteiten. Maar goed hij is nu binnen en als hij er weer zin in heeft zie ik hem graag terug bij Ajax.
quote:OK, maar daar moet Finidi toch gewoon niks raars aan vinden, hij is zelf afkomstig uit het meest corrupte land van de freaking hele wereld, dus die had zich sowieso altijd (financieel) genaaid gevoelt omdat ie dat als Nigeriaan niet anders gewend kan zijn.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:24 schreef Dylan Dog het volgende:Heeft Ajax een handje van: zie eerder het 'conflict' met Van der Vaart, Trabelsi die aan het zoeken is.
quote:Maar goed dat jij geen vooroordelen kent en niet generaliseert...................
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:28 schreef DIGGER het volgende:[..]
OK, maar daar moet Finidi toch gewoon niks raars aan vinden, hij is zelf afkomstig uit het meest corrupte land van de freaking hele wereld, dus die had zich sowieso altijd (financieel) genaaid gevoelt omdat ie dat als Nigeriaan niet anders gewend kan zijn.
quote:M'n hoofdkantoor zit in Lagos, ik doe zowat alleen zaken met Nigeria, ik ken dat volkje aardig.
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:36 schreef aldostuta het volgende:Maar goed dat jij geen vooroordelen kent en niet generaliseert...................
Je kan toch niet veel Nigerianen opnoemen die, nadat ze aan de 'top' stonden, dit lang volgehouden hebben he?
quote:Abacha... Maar dat was dan ook een hele enge man.
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:55 schreef DIGGER het volgende:[..]
M'n hoofdkantoor zit in Lagos, ik doe zowat alleen zaken met Nigeria, ik ken dat volkje aardig.
Je kan toch niet veel Nigerianen opnoemen die, nadat ze aan de 'top' stonden, dit lang volgehouden hebben he?
quote:Dat is juist een goede keuze!
Op donderdag 5 juni 2003 17:00 schreef TimmyAsd het volgende:
tja verkeerde keuzes denk ik, had niet weg moeten gaan bij ajax
quote:UTRECHT - 13/08/04 -
Finidi George heeft zijn carrière beëindigd. De 33-jarige Nigeriaan had weliswaar aanbiedingen van Spaanse clubs en clubs uit de Golfregio, maar volgens een vriend van de oud-Ajacied "stopt hij met voetballen en is hij blij met zijn beslissing". Finidi speelde vorig seizoen voor RCD Mallorca in de Primera División.
De Nigeriaan kwam in 1993 als onbekende speler na een tip van Clemens Westerhof op proef bij Ajax. Met zijn prachtige acties aan de rechterkant werd hij van grote waarde voor de ploeg trainer Louis van Gaal, die in de Nigeriaan een sleutelfiguur zag. In 1995 won Finidi met de Amsterdammers de Champions League, maar na de verloren finale een jaar later, vertrok hij naar Real Betis. Via Mallorca en Ipswich Town, kwam de voormalig international in 2003 weer naar Mallorca. Daar speelde hij vorig jaar veertien duels zonder te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |