abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12161336
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Finidi de echte mentaliteit mist en dat dat een echte grote doorbraak in de weg stond. Hij speelde in Europa, maar in zijn hart was ie altijd bij zijn familie en vrienden in Afrika.
pcs en hij had al gepresteerd bij Ajax.
Dat hij overigens daarna voor het "grote geld" koos is hem niet kwalijk te nemen. De man was met afstand de slechts betaalde speler bij Ajax.
Eigenlijk is hij schandalig behandeld door Ajax voor een speler met die kwaliteiten. Maar goed hij is nu binnen en als hij er weer zin in heeft zie ik hem graag terug bij Ajax.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12161399
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:56 schreef Linz het volgende:
Waarom?
Omdat het een Nigeriaan is.

Trust me, ik weet wat voor een volk dat is

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12161892
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:04 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

pcs en hij had al gepresteerd bij Ajax.
Dat hij overigens daarna voor het "grote geld" koos is hem niet kwalijk te nemen. De man was met afstand de slechts betaalde speler bij Ajax.
Eigenlijk is hij schandalig behandeld door Ajax voor een speler met die kwaliteiten.
Maar goed hij is nu binnen en als hij er weer zin in heeft zie ik hem graag terug bij Ajax.

Heeft Ajax een handje van: zie eerder het 'conflict' met Van der Vaart, Trabelsi die aan het zoeken is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12162012
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:24 schreef Dylan Dog het volgende:

Heeft Ajax een handje van: zie eerder het 'conflict' met Van der Vaart, Trabelsi die aan het zoeken is.

OK, maar daar moet Finidi toch gewoon niks raars aan vinden, hij is zelf afkomstig uit het meest corrupte land van de freaking hele wereld, dus die had zich sowieso altijd (financieel) genaaid gevoelt omdat ie dat als Nigeriaan niet anders gewend kan zijn.
pi_12163822
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:28 schreef DIGGER het volgende:

[..]

OK, maar daar moet Finidi toch gewoon niks raars aan vinden, hij is zelf afkomstig uit het meest corrupte land van de freaking hele wereld, dus die had zich sowieso altijd (financieel) genaaid gevoelt omdat ie dat als Nigeriaan niet anders gewend kan zijn.

Maar goed dat jij geen vooroordelen kent en niet generaliseert...................
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_12164209
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:36 schreef aldostuta het volgende:

Maar goed dat jij geen vooroordelen kent en niet generaliseert...................

M'n hoofdkantoor zit in Lagos, ik doe zowat alleen zaken met Nigeria, ik ken dat volkje aardig.

Je kan toch niet veel Nigerianen opnoemen die, nadat ze aan de 'top' stonden, dit lang volgehouden hebben he?

pi_12165316
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:55 schreef DIGGER het volgende:

[..]

M'n hoofdkantoor zit in Lagos, ik doe zowat alleen zaken met Nigeria, ik ken dat volkje aardig.

Je kan toch niet veel Nigerianen opnoemen die, nadat ze aan de 'top' stonden, dit lang volgehouden hebben he?

Abacha... Maar dat was dan ook een hele enge man.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12165694
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:00 schreef TimmyAsd het volgende:
tja verkeerde keuzes denk ik, had niet weg moeten gaan bij ajax
Dat is juist een goede keuze! .
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:22:18 #59
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_24679459
* Schopje

Wat een held was het, ongelooflijk.
pi_24679526
ook mijn jeugdheld.

Finidi
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:31:15 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24679635
Wat doet die nou dan ?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24679698
quote:
UTRECHT - 13/08/04 -

Finidi George heeft zijn carrière beëindigd. De 33-jarige Nigeriaan had weliswaar aanbiedingen van Spaanse clubs en clubs uit de Golfregio, maar volgens een vriend van de oud-Ajacied "stopt hij met voetballen en is hij blij met zijn beslissing". Finidi speelde vorig seizoen voor RCD Mallorca in de Primera División.

De Nigeriaan kwam in 1993 als onbekende speler na een tip van Clemens Westerhof op proef bij Ajax. Met zijn prachtige acties aan de rechterkant werd hij van grote waarde voor de ploeg trainer Louis van Gaal, die in de Nigeriaan een sleutelfiguur zag. In 1995 won Finidi met de Amsterdammers de Champions League, maar na de verloren finale een jaar later, vertrok hij naar Real Betis. Via Mallorca en Ipswich Town, kwam de voormalig international in 2003 weer naar Mallorca. Daar speelde hij vorig jaar veertien duels zonder te scoren.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:48:00 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24679933
Oftewel, hoe schop ik een topic omhoog zonder inhoudelijke post?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')