quote:Vergeet Tsjeu La Ling niet.
Op zondag 8 juni 2003 19:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ná Sjaak Swart de beste rechtsbuiten van Ajax ooit.
quote:Nee, die zit in de categorie John van 't Schip en consorten.
Op zondag 8 juni 2003 19:33 schreef tong80 het volgende:[..]
Vergeet Tsjeu La Ling niet.
quote:Teveel eer voor van 't Schip. Om over consorten maar te zwijgen.
Op zondag 8 juni 2003 19:34 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Nee, die zit in de categorie John van 't Schip en consorten.
quote:Das toch die gast die van Ajax naar Feyenoord verkaste? dan hoort die ook niet vermeld te worden
Op zondag 8 juni 2003 19:33 schreef tong80 het volgende:[..]
Vergeet Tsjeu La Ling niet.
quote:Absoluut wonderlijk Doc
Op zondag 8 juni 2003 16:23 schreef Doc het volgende:
Misschien wonderlijk, maar ik ik ben nooit echt fan geweest van Finidi. Weet niet waarom. Ik zal eens een video opzetten van Ajax uit seizoen 94-95 kijken of ik daar achter kan komen...
Finidi was een geweldenaar, met natuurlijk als klapper de al vaak genoemde treffer tegen Bayern Munchen...
quote:Zover ik me herinner wel via een omweg in het buitenland...
Op maandag 9 juni 2003 11:36 schreef StarGazer het volgende:[..]
Das toch die gast die van Ajax naar Feyenoord verkaste? dan hoort die ook niet vermeld te worden
als we dan Tsjeu niet mogen noemen, kunnen we Johan ook niet meer noemen...
quote:Ik zat toen in het stadion maar kan me niet meer herinneren dat Finidi toen gescoord had... Heb het net even nagekeken op video (GENIETEN!), en het was inderdaad een heeeeel aardig doelpunt.
Op maandag 9 juni 2003 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Absoluut wonderlijk Doc
Finidi was een geweldenaar, met natuurlijk als klapper de al vaak genoemde treffer tegen Bayern Munchen...
Mitar Mrkela was toen eveneens op proef en volgens mij was er nog een 3e speler... Iemand die nog weet wie dat was?
quote:Das een leuke... Ik gok op Jari Litmanen...
Op maandag 9 juni 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
En dan te bedenken dat hij in zijn proefperiode Finito George werd genoemd door de selectie, omdat ze nooit dachten dat hij een contract zou krijgen....Mitar Mrkela was toen eveneens op proef en volgens mij was er nog een 3e speler... Iemand die nog weet wie dat was?
Ik ga eens even zoeken op internet.
quote:Gevonden via altavista, zoeken op: Mitar Mrkela op proef bij Ajax.
Youri Petrov was ooit (aan de vooravond van het seizoen 1992-1993) op proef bij Ajax, samen met de Joegoslaaf Mitar Mrkela en Finidi George
Youri Petrov, dat drankorgel... Zit nu nog bij RKC, nog eventjes.
quote:Was ook al aant zoeken maar kon het niet vinden... Wel humor eigenlijk
Op maandag 9 juni 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gevonden. Je gaat dit niet geloven!
[..]Gevonden via altavista, zoeken op: Mitar Mrkela op proef bij Ajax.
Youri Petrov, dat drankorgel... Zit nu nog bij RKC, nog eventjes.
Ongelooflijk eigenlijk. Bij Ajax verwachtte iedereen dat Mrkela zou komen, van fans tot spelers. Maar Louis zag iets in Finidi. Geen slechte inschatting geweest.
Volgens een andere site zag Louis dit:
quote:
Hij was snel, liep goed en passte goed en snel. Zijn techniek vond ik minder, maar dat is niet zo'n probleem. Dat viel hem aan te leren. Deze speler was duidelijk coachbaar en dus koos ik voor hem.
quote:De echte schoolmeester visie dit... Prachtig, ga ook eens kijken, zulke anekdotes zijn schitterend...
Op maandag 9 juni 2003 17:42 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad.Ongelooflijk eigenlijk. Bij Ajax verwachtte iedereen dat Mrkela zou komen, van fans tot spelers. Maar Louis zag iets in Finidi. Geen slechte inschatting geweest.
Volgens een andere site zag Louis dit:
[..]
Jeugdheld.
Die goal tegen Bayern vergeet je nooit meer.
quote:En Mrkela ging toen naar Twente. Nooit meer wat van gehoord.
Op maandag 9 juni 2003 17:42 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad.Ongelooflijk eigenlijk. Bij Ajax verwachtte iedereen dat Mrkela zou komen, van fans tot spelers. Maar Louis zag iets in Finidi. Geen slechte inschatting geweest.
In ieder geval is zijn loopbaan behoorlijk in het slop geraakt ja.
quote:Ik heb een voetbalplaatje uit het seizoen 91/92 met Mitar Mrkela bij de FC Twente iig.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij ging Mrkela toen toch juist naar Cambuur? Of kwam ie daar toen net vandaan?
quote:Finidi is way over z'n top heen.
Op woensdag 11 juni 2003 15:09 schreef G0009 het volgende:
Van der Meyde naar Inter voor een miljoentje of 10, en dan Finidi Jorge transfervrij vastleggen. Met Van Der Gun als alternatief op de rechtervleugel is Ajax dan weer voorzien
Absoluut dus geen versterking.
quote:Prima voor Ajax dus.
Op woensdag 11 juni 2003 15:13 schreef zjroentje het volgende:[..]
Finidi is way over z'n top heen.
Absoluut dus geen versterking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |