Plaatje: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/images/09.jpg
Info: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/slide14.html
Dat noemen we creativiteit
[Dit bericht is gewijzigd door Blacklander op 05-06-2003 15:42]
quote:En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...
quote:He da's flauw he? Je moet niet spieken
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Gellius het volgende:[..]
En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.
quote:Nee het is gewoon flauw. Weet je ook wie deze dame is? (ze hoort eigenlijk thuis in r-j-p voor dummies)
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:[..]
Link het plaatje dan niet vanaf de site...
Ik moet toch de lessen van heer Grieken een beetje blijven volgen
Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.
quote:Dat lijkt een terechte opmerking, maar we weten natuurlijk allemaal dat de heer SportsIllustrated, de hoeder van dit plaatje, niet anders wil. En ik respecteer dat, als bezorger van het bedoelde plaatje.
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:[..]
Link het plaatje dan niet vanaf de site...
quote:Heer Griekgriekgriek zal ongetwijfeld trots zijn op uw theorieen maar het antwoord waarin zij uitmonden is geheel fout. Deze dame heeft geheel op eigen kracht iets gedaan.
Op donderdag 5 juni 2003 16:01 schreef beeer het volgende:
Ik vermoed dat deze vrouw niet bekend is doordat zij iets bijzonders heeft bedacht of gedaan - ze is immers een negervrouw - maar dat iemand - een blanke natuurlijk - iets heel bijzonders heeft bedacht of gedaan naar aanleiding van deze negervrouw, die waarschijnlijk iets doms deed en zo de aandacht trok van die blanke persoon.Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.
quote:Die dame is dat zeker
Op donderdag 5 juni 2003 16:08 schreef Gump het volgende:
Is dit niet de dame die opkwam voor haar rechten ten tijd van de onderdrukking van slaven in Amerika?
quote:Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.
Op donderdag 5 juni 2003 16:22 schreef Gump het volgende:
Is het dan toch mevrouw Harriet Tubman?
quote:Ik ga nu naar huis maar ik heb er alle vertrouwen in dat er straks nog wel iemand langskomt die het wel weet.
Op donderdag 5 juni 2003 16:23 schreef du_ke het volgende:[..]
Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.
Het gaat om de heer links; de andere twee dienen als hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |