abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10906879
Natuurwetenschapper, geen Newton.

pi_10906937
Wel engelsman?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:38:11 #3
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_10907124
Thomas Sydenham
"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_10907143
Ene Sydenham ofzo
Signature:
Max. 4 regels
pi_10907193
Ik kan het idee van astronoom maar niet kwijtraken. Heeft deze meneer soms een belangrijk hemellichaam - zoals de maan ofzo - ontdekt?
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:41:13 #6
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_10907216
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...

Plaatje: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/images/09.jpg

Info: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/slide14.html

Dat noemen we creativiteit

[Dit bericht is gewijzigd door Blacklander op 05-06-2003 15:42]

"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_10907228
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...
En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.
pi_10907250
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
He da's flauw he? Je moet niet spieken .
pi_10907289
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Gellius het volgende:

[..]

En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.

Link het plaatje dan niet vanaf de site...
Signature:
Max. 4 regels
pi_10907329
En het was nog wel zo'n leuk plaatje.
pi_10907331
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:

[..]

Nee het is gewoon flauw. Weet je ook wie deze dame is? (ze hoort eigenlijk thuis in r-j-p voor dummies)

Ik moet toch de lessen van heer Grieken een beetje blijven volgen

pi_10907889
Ik vermoed dat deze vrouw niet bekend is doordat zij iets bijzonders heeft bedacht of gedaan - ze is immers een negervrouw - maar dat iemand - een blanke natuurlijk - iets heel bijzonders heeft bedacht of gedaan naar aanleiding van deze negervrouw, die waarschijnlijk iets doms deed en zo de aandacht trok van die blanke persoon.

Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.

pi_10907998
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:

[..]

Dat lijkt een terechte opmerking, maar we weten natuurlijk allemaal dat de heer SportsIllustrated, de hoeder van dit plaatje, niet anders wil. En ik respecteer dat, als bezorger van het bedoelde plaatje.
pi_10908050
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:01 schreef beeer het volgende:
Ik vermoed dat deze vrouw niet bekend is doordat zij iets bijzonders heeft bedacht of gedaan - ze is immers een negervrouw - maar dat iemand - een blanke natuurlijk - iets heel bijzonders heeft bedacht of gedaan naar aanleiding van deze negervrouw, die waarschijnlijk iets doms deed en zo de aandacht trok van die blanke persoon.

Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.

Heer Griekgriekgriek zal ongetwijfeld trots zijn op uw theorieen maar het antwoord waarin zij uitmonden is geheel fout. Deze dame heeft geheel op eigen kracht iets gedaan.
pi_10908102
Is dit niet de dame die opkwam voor haar rechten ten tijd van de onderdrukking van slaven in Amerika?
If we wish to count lines of code, we should not regard them as "lines produced" but as "lines spent" (E. Dijkstra, in 'On the cruelty of really teaching computing science')
pi_10908116
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:08 schreef Gump het volgende:
Is dit niet de dame die opkwam voor haar rechten ten tijd van de onderdrukking van slaven in Amerika?
Die dame is dat zeker .
pi_10908128
Nou alleen haar naam nog ...
If we wish to count lines of code, we should not regard them as "lines produced" but as "lines spent" (E. Dijkstra, in 'On the cruelty of really teaching computing science')
pi_10908532
Is het dan toch mevrouw Harriet Tubman?
pi_10908576
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:22 schreef Gump het volgende:
Is het dan toch mevrouw Harriet Tubman?
Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.
pi_10908799
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.

Ik ga nu naar huis maar ik heb er alle vertrouwen in dat er straks nog wel iemand langskomt die het wel weet.
pi_10908807
Sojourner Truth?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_10908846
Dat is ze op zeker. Zie ook hier
pi_10908940

Het gaat om de heer links; de andere twee dienen als hint.

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_10913042
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')