Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !
quote:Dat is een feit ja... geen enkele fighter komt in de buurt.. of je nou DOA, Mortal Kombat, of TEKKEN heet...
Op donderdag 5 juni 2003 18:51 schreef JK het volgende:
Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !
Wat was je favorite character in Soul Calibur dreamcast
De ps2 bezitters pissen helaas weer naast de pot. Het minst leuke karakter, aanzienlijk zwakkere graphics en een tragere frame rate.
quote:ik vond MK:DA persoonlijk erg tegenvallen... mijn favoriet is nog steeds Dead or Alive 3. Een vriend van me waar ik altijd tegen speel, zegt dat Soul Calibur 1 op de DC nog beter is dan DOA3 op de Xbox... hij verwacht ook erg veel van SC2... ik ben benieuwd aangezien ik nog nooit een Soul Calibur/Blade speelt heb. Ik hou persoonlijk meer van hand-to-hand ipv vechten met wapens.... alhoewel zo'n lange stok wel erg gaaf is natuurlijk.
Op donderdag 5 juni 2003 18:51 schreef JK het volgende:Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !
quote:Soul Calibur 1 was al veelste mooi voor zijn tijd. Overtreft menig spel op Xbox, NGC en PS2. SoulBlade viel wel mee, dat was gewoon een 2D fighter op de PS1. Soul Calibur was echt
Op vrijdag 6 juni 2003 08:30 schreef Retarded het volgende:[..]
ik vond MK:DA persoonlijk erg tegenvallen... mijn favoriet is nog steeds Dead or Alive 3. Een vriend van me waar ik altijd tegen speel, zegt dat Soul Calibur 1 op de DC nog beter is dan DOA3 op de Xbox... hij verwacht ook erg veel van SC2... ik ben benieuwd aangezien ik nog nooit een Soul Calibur/Blade speelt heb. Ik hou persoonlijk meer van hand-to-hand ipv vechten met wapens.... alhoewel zo'n lange stok wel erg gaaf is natuurlijk.
quote:Heb je hem op de ps2 wel eens gespeeld dan?
Op vrijdag 6 juni 2003 00:56 schreef Dinalfos het volgende:
Ik ga denk ik voor de cube-versie. Link heerst! Bovendien heb ik begrepen dat de controlls van SC 2 verrassend goed uitpakken op de cube-controller. Bovendien is het grafische verschil met de Xbox zeer minimaal.De ps2 bezitters pissen helaas weer naast de pot. Het minst leuke karakter, aanzienlijk zwakkere graphics en een tragere frame rate.
Ik heb hem hier liggen en hij loopt perfect, en de controls zijn perfect.
quote:Niet te doen
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef EggsTC het volgende:
Introvideo....
Let op : Alleen die-hards... 282,7 MB
quote:Zou ie op de picserver passen met een*.jpg extensie?
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef EggsTC het volgende:
Introvideo....
Let op : Alleen die-hards... 282,7 MB
Ik vond DOA en Soulcalibur de beste 3D Fighters
Maar ik hou me toch iets meer bezig met 2D
King of Fighters 2002 belooft weer heel wat te worden. Ik ben nog niet eens klaar met de striker en combos van '99.
Als je zo'n spel onder de knie krijgt, dan ben je pas geoefend.
quote:Klopt, maar het word sneller, met andere charachters... word gek hoor.
Op dinsdag 24 juni 2003 14:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben alleen bang dat de game niet zoveel meer te bieden gaat hebben dan de Dreamcast versie. De screens zien er zowieso bijna hetzelfde uit.
quote:Ik heb de dreamcast versie nooit gespeeld, dus dat zit wel goed
Op dinsdag 24 juni 2003 14:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben alleen bang dat de game niet zoveel meer te bieden gaat hebben dan de Dreamcast versie. De screens zien er zowieso bijna hetzelfde uit.
En ik kan maar één ding zeggen: WOW !
Ik MOET dit spel hebben
quote:
[Nieuws] Nieuwe personages in Soul Calibur 2
3 oktober ligt Soul Calibur 2 in Nederland en België in de winkels... mét een aantal extra characters!De Japanse versie van Namco's vechtspel Soul Calibur 2 is al geruime tijd verkrijgbaar voor de importeurs onder ons, maar de game komt pas op 3 oktober in Nederland en België uit.
Namco verzacht de pijn van het wachten door maarliefst 3 speciale characters in de game erbij te stoppen! Al deze personages zijn speelbaar in de Europese en Amerikaanse versie van de game, maar zijn niet aanwezig in de Japanse versie.
De personages heten Rock, Hwang en Lizardman. De eerste twee zie je op het plaatje hieronder:
Nog een paar maandjes wachten op deze game dus, maar je wordt voor dat wachten wel beloond!
Maar ja.. wel nog eens uitgesteld tot 3 oktober
quote:Dat denk ik al 2 jaar, nadat ik de dreamcastversie heb gespeeld.
Op woensdag 25 juni 2003 01:37 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik MOET dit spel hebben
quote:Alstie hetzelfde is als op dreamcast vind ik hem al
Op woensdag 25 juni 2003 23:35 schreef Retarded het volgende:
wat ik wel erg jammer vind is dat ik zulke lovende berichten hoor, dat ik em strax vind tegenvallen....
quote:Die Trailer?
Op woensdag 25 juni 2003 23:36 schreef EggsTC het volgende:
Ej notorios_roy.. ken je mij dat ding zenden via MSN o.i.d.? Ik heb hem gezien bij vriend, maar kapte bij mij ermee op 80%
[..]Alstie hetzelfde is als op dreamcast vind ik hem al
Geloof mij nou maar... die is mooier als menig spel op XBOX, PS2 of GAMECUBE
ff kijken of ik hem nog heb, voeg me maar alvast toe:
Notorious_Roy @ Hotmail etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |