abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:51:57 #26
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_10911475
Ja, nog ruim 3 maanden voor dat SC2 te koop is in Europa... dat wordt dus nog eventjes wachten.. ik koop 'm in elk geval 200% zeker. Soul Blade is vet en dus sinds een maandje of 2 weer in mijn bezit en heb Soul Calibur op de Dreamcast bijna kapot gespeeld

Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !

pi_10911518
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:51 schreef JK het volgende:

Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !

Dat is een feit ja... geen enkele fighter komt in de buurt.. of je nou DOA, Mortal Kombat, of TEKKEN heet...

Wat was je favorite character in Soul Calibur dreamcast

Lambo of Rekt
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:56:03 #28
55476 Dinalfos
www.achterklap.nl
pi_10920414
Ik ga denk ik voor de cube-versie. Link heerst! Bovendien heb ik begrepen dat de controlls van SC 2 verrassend goed uitpakken op de cube-controller. Bovendien is het grafische verschil met de Xbox zeer minimaal.

De ps2 bezitters pissen helaas weer naast de pot. Het minst leuke karakter, aanzienlijk zwakkere graphics en een tragere frame rate.

pi_10922761
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:51 schreef JK het volgende:

ik vond MK:DA persoonlijk erg tegenvallen... mijn favoriet is nog steeds Dead or Alive 3. Een vriend van me waar ik altijd tegen speel, zegt dat Soul Calibur 1 op de DC nog beter is dan DOA3 op de Xbox... hij verwacht ook erg veel van SC2... ik ben benieuwd aangezien ik nog nooit een Soul Calibur/Blade speelt heb. Ik hou persoonlijk meer van hand-to-hand ipv vechten met wapens.... alhoewel zo'n lange stok wel erg gaaf is natuurlijk.
pi_10948219
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 08:30 schreef Retarded het volgende:

[..]

ik vond MK:DA persoonlijk erg tegenvallen... mijn favoriet is nog steeds Dead or Alive 3. Een vriend van me waar ik altijd tegen speel, zegt dat Soul Calibur 1 op de DC nog beter is dan DOA3 op de Xbox... hij verwacht ook erg veel van SC2... ik ben benieuwd aangezien ik nog nooit een Soul Calibur/Blade speelt heb. Ik hou persoonlijk meer van hand-to-hand ipv vechten met wapens.... alhoewel zo'n lange stok wel erg gaaf is natuurlijk.

Soul Calibur 1 was al veelste mooi voor zijn tijd. Overtreft menig spel op Xbox, NGC en PS2. SoulBlade viel wel mee, dat was gewoon een 2D fighter op de PS1. Soul Calibur was echt
Lambo of Rekt
pi_10950474
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:56 schreef Dinalfos het volgende:
Ik ga denk ik voor de cube-versie. Link heerst! Bovendien heb ik begrepen dat de controlls van SC 2 verrassend goed uitpakken op de cube-controller. Bovendien is het grafische verschil met de Xbox zeer minimaal.

De ps2 bezitters pissen helaas weer naast de pot. Het minst leuke karakter, aanzienlijk zwakkere graphics en een tragere frame rate.

Heb je hem op de ps2 wel eens gespeeld dan?

Ik heb hem hier liggen en hij loopt perfect, en de controls zijn perfect.

Je vader
pi_11340294
Introvideo....

Let op : Alleen die-hards... 282,7 MB

Lambo of Rekt
  dinsdag 24 juni 2003 @ 12:43:08 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11340395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef EggsTC het volgende:
Introvideo....

Niet te doen , hij gaat maar met 4 kb/s. Ik heb een avatar van 1 MB, met het grootste deel van de intro, zal em uppen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:50:16 #34
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_11342145
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef EggsTC het volgende:
Introvideo....

Zou ie op de picserver passen met een*.jpg extensie?

Ik vond DOA en Soulcalibur de beste 3D Fighters
Maar ik hou me toch iets meer bezig met 2D

King of Fighters 2002 belooft weer heel wat te worden. Ik ben nog niet eens klaar met de striker en combos van '99.
Als je zo'n spel onder de knie krijgt, dan ben je pas geoefend.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_11342966
Hoee, ik krijg alweer dat speciale kriebelgevoel als ik dit topic lees . En dat heb ik normaal alleen bij echte topspellen zoals Zelda . Dus volgens mij zit het hier ook wel goed mee .
pi_11343344
Ik ben alleen bang dat de game niet zoveel meer te bieden gaat hebben dan de Dreamcast versie. De screens zien er zowieso bijna hetzelfde uit.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_11344374
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 14:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben alleen bang dat de game niet zoveel meer te bieden gaat hebben dan de Dreamcast versie. De screens zien er zowieso bijna hetzelfde uit.
Klopt, maar het word sneller, met andere charachters... word gek hoor.
Lambo of Rekt
pi_11344913
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 14:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb de dreamcast versie nooit gespeeld, dus dat zit wel goed .
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:52:44 #39
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11357716
Ik zag laatst ook een adapter waarmee je een PS2-controller op je Cube aan kan sluiten... Weet iemand of dat wat is? Want dan kan ik evt. wel 2 van die adapters + PS2-controllers kopen om MK: DA mee te spelen, terwijl ik dan ook alvast 4 controllers totaal heb voor Mario Kart.
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 25 juni 2003 @ 01:37:04 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11359370
Ik heb net je filmpje gezien EggsTC

En ik kan maar één ding zeggen: WOW !

Ik MOET dit spel hebben

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:11:37 #41
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_11370407
Je kan het beste de PS2 versie van SC2 kopen want Heihachi is STERK!!! Hij heeft alleen geen zwaard, maar voor de rest heeft ie wel sterke moves.
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
  woensdag 25 juni 2003 @ 20:31:29 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11375938
CubeZone:
quote:
[Nieuws] Nieuwe personages in Soul Calibur 2

3 oktober ligt Soul Calibur 2 in Nederland en België in de winkels... mét een aantal extra characters!

De Japanse versie van Namco's vechtspel Soul Calibur 2 is al geruime tijd verkrijgbaar voor de importeurs onder ons, maar de game komt pas op 3 oktober in Nederland en België uit.

Namco verzacht de pijn van het wachten door maarliefst 3 speciale characters in de game erbij te stoppen! Al deze personages zijn speelbaar in de Europese en Amerikaanse versie van de game, maar zijn niet aanwezig in de Japanse versie.

De personages heten Rock, Hwang en Lizardman. De eerste twee zie je op het plaatje hieronder:

Nog een paar maandjes wachten op deze game dus, maar je wordt voor dat wachten wel beloond!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 25 juni 2003 @ 20:34:26 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11376016

Maar ja.. wel nog eens uitgesteld tot 3 oktober

pi_11380233
Lizardman = hetzelfde als sophitia... qua moves.
en
ROCK = hetzelfde als astaroth ... gaar poppetje
en
Hwang is het zelfde als xiuangiea ofzo.. dies goed.
Lambo of Rekt
pi_11380414
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 01:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik MOET dit spel hebben

Dat denk ik al 2 jaar, nadat ik de dreamcastversie heb gespeeld.
Lambo of Rekt
pi_11380765
wat ik wel erg jammer vind is dat ik zulke lovende berichten hoor, dat ik em strax vind tegenvallen....
pi_11380800
Ej notorios_roy.. ken je mij dat ding zenden via MSN o.i.d.? Ik heb hem gezien bij vriend, maar kapte bij mij ermee op 80%
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:35 schreef Retarded het volgende:
wat ik wel erg jammer vind is dat ik zulke lovende berichten hoor, dat ik em strax vind tegenvallen....
Alstie hetzelfde is als op dreamcast vind ik hem al
Geloof mij nou maar... die is mooier als menig spel op XBOX, PS2 of GAMECUBE
Lambo of Rekt
  woensdag 25 juni 2003 @ 23:38:06 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11380823
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:36 schreef EggsTC het volgende:
Ej notorios_roy.. ken je mij dat ding zenden via MSN o.i.d.? Ik heb hem gezien bij vriend, maar kapte bij mij ermee op 80%
[..]

Alstie hetzelfde is als op dreamcast vind ik hem al
Geloof mij nou maar... die is mooier als menig spel op XBOX, PS2 of GAMECUBE

Die Trailer?

ff kijken of ik hem nog heb, voeg me maar alvast toe:

Notorious_Roy @ Hotmail etc

pi_11386518
Ej notorios roy, ik heb hem nu binne, maarre, wat gebruik jij om hem te bekijken..?? Hij vind geen codecs ervoor... ik heb DivX4 geinstalleerd, Mediaplayer 9.. maar hij kan geen codecs vinden om het bestand af te spelen
Lambo of Rekt
pi_11386676
Ey, dat spel heet op mijn psx heel anders, soulblade ofzo? Klote spel, haalde je verhaal mode, ook die piraat, en dan moest je weer gaan zoeken naar dat wapen, en vond je hem nergens, ik iig nie
Heineken is 1 van de 7 wereld wonderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')