Het beeld wat de media weergeeft is gewoon dat je daar tegen een meisje praat, dat je er dan s'avonds mee in bed kan liggen..
Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik ben vorig jaar op vakantie geweest naar Salou, maar ik was er toen met mn vriendin, dus ik heb er niet zo bewust op gelet.
quote:Dat maakt t alleen maar leuker, toch?
Op donderdag 5 juni 2003 11:51 schreef Patriesje het volgende:
maarja ik ben niet makkelijk
quote:[compleet offtopic]
Hmm, mn ex vriend was vorig jaar in Blanes en die zegt dat t juist moeilijk was. Maar dat kwam misschien omdat zn tand was afgebroken. Ik ga dit jaar naar Blanes, maarja ik ben niet makkelijk
Wanneer ga je?
[/compleet offtopic]
quote:Ja ik vind dat persoonlijk ook leuker, maar tegenwoordig heb je van die wijven
Op donderdag 5 juni 2003 11:52 schreef D.Rose het volgende:[..]
Dat maakt t alleen maar leuker, toch?
dit opent perspectieven !!!
quote:11 t/m 21 juli
Op donderdag 5 juni 2003 11:53 schreef Stranger het volgende:[..]
[compleet offtopic]
Wanneer ga je?
[/compleet offtopic]
quote:Begin jij hier al met praten?
Op donderdag 5 juni 2003 11:53 schreef Stranger het volgende:[..]
[compleet offtopic]
Wanneer ga je?
[/compleet offtopic]
En ja, neuken is makkelijk. Als je er werkt. Voor de rest weet ik het niet.
quote:Het is toch veel makkelijker om op fok al het voorwerk te doen.
Op donderdag 5 juni 2003 11:57 schreef Peewee het volgende:[..]
Begin jij hier al met praten?
ook als je er niet werkt is het goed te doen, gewoon niet te dronken worden, aardig zijn en doppen maar ![]()
en ow ja douchen helpt...
quote:
Helaas, wij vertrekken pas de 21e
quote:hier eindigt het praten waarschijnlijk ook
quote:Mooier!? Viezer!
Op donderdag 5 juni 2003 12:00 schreef koco het volgende:
Op tv wordt het mooier weergegeven dan in werkelijkheid. Ben 1x naar Lorrett geweest en 1x naar Salou. Meerendeel van de wijven zijn super arrogant
quote:Gewoon arrogant terug doen!
Op donderdag 5 juni 2003 12:00 schreef koco het volgende:
Op tv wordt het mooier weergegeven dan in werkelijkheid. Ben 1x naar Lorrett geweest en 1x naar Salou. Meerendeel van de wijven zijn super arrogant
Ze kennen je daar toch niet, dus doe je je gewoon ook voor als een patsertje.. zal allicht bij sommige vrouwbeesten werken
quote:Blanes kun je niet vergelijken met Lloret of Salou, het is veel kleinschaliger. Komt er gewoon op neer dat als je hier niemand kunt versieren dan kun je het daar ook niet.
Hmm, mn ex vriend was vorig jaar in Blanes en die zegt dat t juist moeilijk was. Maar dat kwam misschien omdat zn tand was afgebroken. Ik ga dit jaar naar Blanes, maarja ik ben niet makkelijk
quote:Goh, vervelend
Op donderdag 5 juni 2003 12:02 schreef Junglist4Real het volgende:
aangezien daar 2/3 man is.
quote:Komt vast wel goed, heb tot nu toe elk jaar dat ik op vakantie ging (en geen relatie had) wel minimaal 1 x gescoord... dus denk dat het voor mij niet zoveel problemen op gaat leveren....
Op donderdag 5 juni 2003 12:02 schreef Junglist4Real het volgende:
Tja als je wil scoren aan de spaanse kust moet je wel een b-tje je best doen, aangezien daar 2/3 man is (die allemaal willen neuken) en 1/3 vrouw.
Hoewel ik wel moet zeggen: randstad breezah sletjes heb ik wel wat moeite mee (zijn te direct denk ofzo)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |