Daarom ben ik erg blij en trots op mijn ouders toen ze mij op zeven jarige leeftijd bij zich riepen.
Nooit zal ik vergeten hoe mijn vader mijn moeder een geweldige beurt gaf op de keukentafel en daarbij harde kletsende petsen op haar billen uitdeelde tewrijl hij riep: "kijk en zo pakken wij de kippetjes dan... vergeet niet goed op die reet te meppen jongen, daar houden de chickies van!... mhahahaha".
Ik heb hier behorlijk mijn lering uit getrokken en probeer mijn kennis over te dragen aan de jeugdigen op de basisscholen. Ook ben ik toch een man van de praktijk, dus voer ik deze voorlichting altijd in en/of rond de scholen uit, na werktijd, want ik moet natuurlijk ook gewoon mijn brood verdienen. De dankbare gezichtjes van de bengeltjes vergeet je nooit na zo'n zware dag.
quote:Ga toch in onzin spelen jongen
Op vrijdag 6 juni 2003 15:28 schreef ThieZz eeen bullshit verhaal.
quote:Ben je moe?
Op vrijdag 6 juni 2003 15:30 schreef daNpy het volgende:[..]
Ga toch in onzin spelen jongen
quote:Nee maar zulke bullshit verhalen horen niet in dit (vrij leuke
Op vrijdag 6 juni 2003 16:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ben je moe?
Alles stond ook open voor discussie/vragen, dus ik heb niks te zeuren
Vol verbijstering lees ik hoe jong mensen zijn als er ze "voor de grap" al over praten.
Ik ben nu 22,5, maar bij ons thuis is het zwaar taboe.
Mijn vader kijkt wel es naar die SBS6 sex, maar zodra ik de kamer binnenkom, wordter gauw van zender gewisseld.
Niet dat ik het erg vindt hoor, maar zo zie je duidelijk de preutsheid van m'n ouders....
quote:Is niks mis mee toch.
Op vrijdag 6 juni 2003 22:47 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Ik heb deze thread eens doorgelopen, en ik geloof dat ik tot een van de uitzonderingen behoor met op mijn 16e pas voorlichting te krijgen.
Uit veel reacties merk ik dat veel kinderen vroeg aan hun ouders vragen wat hun penis nou voor functie heeft. Ik vind dit raar om te lezen, want ik heb mij altijd met hele andere dingen beziggehouden op die leeftijd; buitenspelen bijvoorbeeld.Vol verbijstering lees ik hoe jong mensen zijn als er ze "voor de grap" al over praten.
Ik ben nu 22,5, maar bij ons thuis is het zwaar taboe.
Mijn vader kijkt wel es naar die SBS6 sex, maar zodra ik de kamer binnenkom, wordter gauw van zender gewisseld.
Niet dat ik het erg vindt hoor, maar zo zie je duidelijk de preutsheid van m'n ouders....
Verder in groep 7 een filmpje over ongesteld worden en dergelijke en op de middelbare school bij verzorging en biologie wat uitgebreider.
Verder alles zelf uitgevonden.
quote:Hoe bedoel je natuurtalent? Je wist alles al?
Op zaterdag 7 juni 2003 01:39 schreef AngelWings het volgende:
Voorlichting?
Wie ik?
Was een natuurtalent...
sja?
Ken der ook niks an doen...
Zo komt mijn moeder wel eens met "he, vavond komt er een sex flim op v8, ik zeg het maar, misschien wil je het wel zien" En dan heb je natuurlijk mn pa die altijd van die dubbelzinnige sexueel gerichten grappen maakt
Later moesten we er ook een verslag van maken, over soa's en zo
quote:Zullen we je over horen
Op zaterdag 7 juni 2003 21:29 schreef Guusie het volgende:
[gieling en guusie]Tot nog geen maandje geleden, bij bio
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 01:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is niks mis mee toch.
Toen ik m,n TV kocht. ( 82CM beeld ) Kwam mijn vader even kijken. Ik zit op m,n gemaktje achter de pc. Hoor ik opeens. KIJK DIT IS PAS LEUK KIJKEN. Zit hij naar sex te kijken op SBS6. Hoor je Zoon je mist wat
Gisteavond bij/na het eten hadden we het er ook over, was eig meer een discussie tussen mijn ouders en mijn zusje en ging over dingen 'spannend' maken (het ging eerst over wel/niet topless, mijn zusje vond dat helemaal niet spannend meer omdat de jongen dan al gezien had hoe ze eruit zag en er niks meer te raden viel).
Had pas nog een hele discussie over een clithood-piercing, en vandaag nog een over het feit dat we (ik met mijn vriendin en mijn broertje met zijn vriendin) het zo enorm vaak deden.
Ik moet zeggen dat ik dat wel grappig vindt. Is ook geen punt verder, er kan bij mij thuis echt over alles gesproken worden.
Maar is het niet zo dat je het eigenlijk instinctief al weet? net als dieren?
quote:Dat hoofdstuk heb ik jaren geleden ook gehad..
Op donderdag 5 juni 2003 08:59 schreef MikeyMo het volgende:
2e klas van de Havo: Biologie - Hoofdstuk 6: Voorplanting
3 weken later: 'mam, ik ga toch maar een afspraak maken bij de dokter..'
Op zich lijkt dat gaar, maar dat heeft mij wel aangezet om meer dingen over mezelf te moeten leren. Op eigen benen staan is cool
Al had het wel wat gestuntel kunnen voorkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |