quote:Bij je flash-intro, zorg ff dat het skip-intro knopje in orde is. Nu reageert die knop alleen als je over de letters gaat, terwijl het prettiger is als het als één blok klikbaar is (als je begrijpt wat ik bedoel).
Op woensdag 18 juni 2003 15:02 schreef mberik het volgende:
Wat vinden jullie van http://www.stega.nl ???
graag opbouwende kritiek
bekijk de grote versie dies mooier
Vertel me eerlijk wat je er van vind
quote:geloof me, dat wil jij niet weten
Op zaterdag 21 juni 2003 18:43 schreef feertje het volgende:
kijk eens op mijn siteVertel me eerlijk wat je er van vind
wat vinden we ervan? iemand tips?
quote:Kijk nou, Verene von Strenge als achtergrond plaatje in je menu
Op donderdag 19 juni 2003 14:19 schreef RaveNation het volgende:
www.ravenation.nl
www.coin-op.nl en www.insertcoin.nl zijn van mij.
quote:Ik waag nog een subtiele poging
Op vrijdag 13 juni 2003 20:55 schreef veekeend het volgende:
Ik heb een klein forumpje. Nu zit ik nogal te stoeien met de kleuren, want het moeten allemaal blauwtinten worden. Maar de afstemming lukt niet echt? Iemand suggesties om dit wat harmonischer te maken?ps, let niet op de tijger
![]()
De vorige keer had niemand gereageerd op mijn vraag, vandaar de subtiele poging
quote:mooie flash bij starfriends
Op maandag 23 juni 2003 12:58 schreef 22339 het volgende:
http://www.starfriends.tk
en
http://takeoff.to/zoneGraag eerlijke mening.
quote:ene? wat vind men?
Op donderdag 19 juni 2003 13:54 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik post geen url want het is een prive site.
Verder ben ik momenteel druk met de code bezig en het maken van een member systeem, verder gaat het momenteeel alleen om de layout
dit is helemaal html, css geen flash. beweegbare plaatjes etc.
Overgens zal deze site volledig op een inbel verbinding binenn 20 seconden geladen kunnen zijn.bekijk de grote versie dies mooier
[afbeelding]
quote:Leeg, suf, grijs, deprimerend, niet afwisselend, standaard. Sorry, maar een troost: Het is beter dan een site als deze, daar werd ik spontaan depressief van
Op maandag 23 juni 2003 13:20 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
ene? wat vind men?
quote:Zoals al zo vaak gezegd: een forumpje installeren is geen site maken. Dus een forumpje laten checken zul je ook ergens anders moeten doen (hoewel ik wel je vraag snap, gezien je huidige layout. En je moet me eens vertellen hoe ik NIET op de tijger moet letten).
Op zondag 22 juni 2003 19:53 schreef veekeend het volgende:[..]
Ik waag nog een subtiele poging
Zou iemand mij kunnen helpen met het optimizen van de lay-out, met name qua kleursamenstelling?
De vorige keer had niemand gereageerd op mijn vraag, vandaar de subtiele poging
![]()
quote:En mij mag je vertellen waarom je die tijger niet weghaalt, omdat we er niet op moeten letten.
Op maandag 23 juni 2003 14:27 schreef sop het volgende:[..]
Zoals al zo vaak gezegd: een forumpje installeren is geen site maken. Dus een forumpje laten checken zul je ook ergens anders moeten doen (hoewel ik wel je vraag snap, gezien je huidige layout. En je moet me eens vertellen hoe ik NIET op de tijger moet letten).
quote:suf grijs.. klopt het moet ook geen kinder speelpaleis worden.
Op maandag 23 juni 2003 13:35 schreef Nevermind het volgende:[..]
Leeg, suf, grijs, deprimerend, niet afwisselend, standaard. Sorry, maar een troost: Het is beter dan een site als deze, daar werd ik spontaan depressief van
Ik zou graag willen weten wat de FOK-kers van het uiterlijk van deze site vinden: http://geluidsgoeroe.com
Het is een site met oude "Bond van Doorstarters" remixen en andere oude radiofragmenten enzo...
quote:Het forum is voor 75% zelf gescript, maar dat terzijde. De site doe ik zeg maar samen met iemand, alleen hebben we beiden absoluut géén aanleg voor het grafische aspect.
Op maandag 23 juni 2003 14:27 schreef sop het volgende:[..]
Zoals al zo vaak gezegd: een forumpje installeren is geen site maken. Dus een forumpje laten checken zul je ook ergens anders moeten doen (hoewel ik wel je vraag snap, gezien je huidige layout. En je moet me eens vertellen hoe ik NIET op de tijger moet letten).
En hoe je niet op die tijder moet letten, ik zou het niet weten
quote:Geen mening
Op zondag 22 juni 2003 16:35 schreef veertje_nl het volgende:
Bezig met een nieuwe layout voor mijn site..
NU
Beginnetje nieuwe layoutwat vinden we ervan? iemand tips?
quote:Als je het zelf hebt gescript, dan bied ik mijn nederige excuses aan. Ik heb niets gezegd.
Op maandag 23 juni 2003 17:57 schreef veekeend het volgende:[..]
Het forum is voor 75% zelf gescript, maar dat terzijde. De site doe ik zeg maar samen met iemand, alleen hebben we beiden absoluut géén aanleg voor het grafische aspect.
En hoe je niet op die tijder moet letten, ik zou het niet weten
quote:Over je oude site heb ik al eens een mening gegeven. En de tweede krijg ik niet geladen.
Op maandag 23 juni 2003 20:20 schreef veertje_nl het volgende:[..]
Geen mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |